Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä joka tekee itselleen haitallisia ratkaisuja

Vierailija
06.09.2025 |

Mulla on rakas koko iän ystävä, joka jotenkin toistuvasti tekee huonoja valintoja. 

Jokainen tietysti omat ratkaisunsa tekee enkä tuputa enkä ohjaile. Mutta mietin että pitäiskö. 

Hän ei tykkää työstään ja parisuhteet on aina melko katastrofaalisia. Ilmeisesti jännämiehiksi näitä kutsutaan.. Rahat on aina loppu ja luottotiedotkin välillä menneet. Nyt saanut ne takaisin.Hän haluaa muulle uralle, mutta ei lähde opiskelemaan vaikka mahikset olisi. Jotenkin katsoo aina sitä seuraavaa hetkeä eikä pidemmälle tulevaisuuteen. Ja on katkeroitunut. Ja tyytymätön siihen että on katkeroitunut. Mutta elämä meni niin. Ja välilä purkautuu aggret ihmisiin. Mikä ei hyvä esim työyhteisössä. 

ollaan vuosien varrella juteltu paljonkin ja hän on itsekin analysoinut että miksi valitsee niitå miehiä ja lyhytnäköisiä juttuja elämässään. Haluaa muuttua ja tehdä toisin, mutta ei jotenkin osaa. 

En tiedä miten auttaa häntä. Olen olkapäänä ja kannustan. Joskus olen pahassa pulassa lainannut rahaa. Esim kun piti pikaisesti saada uusi vuokrakämppä kun miesystävä tuli ikkunasta läpi. Jne jne.. 

Joskus tekis mieli kiljua, että jos sä jatkat samaa rataa, niin tulokset on ihan samanlaiset kuin ennenkin. Mutta aikuinen nainen hän on. Tekee mitä haluaa ja tietää kyllä että minä muutamat muut kaverit ollaan välillä kovastikin huolissaan tosta menosta. 

Kunhan purkauduin. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä adhd tai epävakaa persoonallisuushäiriö on ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi