Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun toinen heittäytyy tyhmäksi ja yrittää kääntää keskustelun minuun, kun pitäisi kerrankin puhua hänen teoistaan?

Vierailija
06.09.2025 |

En ole koskaan ennen (oikeasti koskaan ennen) tuntenut samanlaista yhteyttä kenenkään kanssa, mutta tämä raastaa hermojani niin paljon. En jaksa enää tuota tyhmän esittämistä ja minun tahallista uuvuttamistani, kun yritän puhua kuin aikuiset. Hän on minua vuosia vanhempi ja sanonut rakastavansa. Yhteydenpidossa ei sinänsä ole mitään vakavaa ongelmaa, en jaksa kaikkea nyt selostaa. Mutta minä haluan vastauksia tiettyihin asioihin, eikä hän anna niitä minulle. Pitääkö minun jättää muuten toimiva suhde tämän takia??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää.

Googlaa DARVO. tuo on ihan yleisesti tunnettu manipulointimenetelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Tiedän tuon. Miksi hän sanoo rakastavansa ja silti manipuloi?

Vierailija
4/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipulointia tuo on, ei välttämättä ihan tietoista toisen puolesta. Ole lujana ja pysy asiassa. 

Vierailija
5/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Koska hän saa sinut koukkuun sanomalla että rakastaa.

Hän on valehtelija.

Vierailija
6/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kenkä puristaa? Minulla voisi olla samankaltainen tilanne. Puheet kääntyvät toisen tekoihin ja toisen 'teot' tai oleminen ei pääse esille.

Voitko esittää tässä kysymykset: mitä haluaisit tietää? Kuunnellaan ja vastataan.

Vierailija
7/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjättöaika

Vierailija
8/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Hän on valehtelija.

En usko että valehtelee rakkaudesta. Tuo käytös tulee esiin silloin kun hänen pitäisi kohdata omat ongelmansa, mutta muuten hän on erilainen.

Vierailija
9/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan voisin sanoa tietäväni mistä tuo käytös johtuu. En silti hyväksy sitä. Ap

Vierailija
10/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Hän on valehtelija.

En usko että valehtelee rakkaudesta. Tuo käytös tulee esiin silloin kun hänen pitäisi kohdata omat ongelmansa, mutta muuten hän on erilainen.

Tuollaisen rakkaus ei ole minkään arvoista millään tavalla.

Koska pakenee itseään loppu viimein.

Elämänsä ja suhteensa on pelkkää näytelmää vuorosanoineen.

Juokse.

Vierailija
11/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole niin mustavalkoinen. En tiedä miten voisin ikinä löytää samanlaista yhteyttä kenenkään kanssa. Oikeastaan tiedän, etten voi. Mutten voi myöskään hyväksyä tätä paskaa. Hän on raitistunut alkoholisti, siitä tuo käytös johtuu.

Vierailija
12/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen, aiheuttaa ongelmia mutta ei suostu kantamaan omaa vastuuta niihin niin onhan se vain helpompaa syyttää pelkästään miestä kun kohdata ja hyväksyä omavastuu ongelmiin. Kuten tällä palstalla on useasti tullut esille "kaikki vika ja vääryys on aina miesten syytä kun nainen voi olla vain viaton uhri mutta ei koskaan syyllinen"

Vierailija
13/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan minun pitää saada minä vaadin? Taidan olla itsekeskeinen, omahyväinen ja narsistit joka ei ajattele kuin itseään ja omia hakujaan välittämättä toisesta?

Vierailija
14/14 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on tuo sinun minä minä minä minä minä minä minä asenne ja mies on kyllästynyt siihen kun et hyväksy mitään muita vastauksia kuin sen minkänolet jos mielessäsi päättänyt vastaukseksi. Mutta älä pelkää et erotu muista naisista kun 90% suomalaisista naisista on sinun kanssa samanlaisia vaikka suurin osa valehtelee että en ole niin kuin muut vaikka käyttäytyy, toimii ja puhuu ihan samalla tavalla kuin muutkin. Kyllähän jokainen haluaa olla uniikki lumihiutale vaikka on vain yksi rautanaula muiden mtuhansien samanlaisten joukossa. Eikö se sinusta uniikkia vielä tee kun sanot olevasi uniikki niin kuin muutkin sanoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi