Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset tuijottavat minua tympeän näköisenä?

Vierailija
09.04.2007 |

Olen siis alle kolmekymppinen nainen, äiti, luonnostaan vaalea, pieni ja hoikka. En ole omasta mielestäni leuhka, paremminkin ujo, mutta kyllä välillä intoudun kertomaan jonkun jutunkin seurueessa. olin eilen juhlissa, joissa kaksi naista (eivät olleet keskenään samaa seuruetta) kumpikin tuijottivat minua tympeästi. Toisen yllätin aina tuijottamasta minua, kun katsoin häneen päin, ja toinen mulkaisi, kun sanoin jotakin.

En ole tehnyt mielestäni mitään noille naisille, tuskin tunnen heitä.

Mikä on ongelma, kertokaapa te!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja etenkin sellaisella palstalla, joka ei vaadi rekisteröintiä.

Vierailija
22/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas nähtiin, kuinka Aihe Vapaalla huonoitsetuntoiset mammat raivostuvat, kun joku erehtyy kysymään väärästä aiheesta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmiita leimaamaan minut vosuksi? Tiedänpä monta monta hyvinkin paljon paremmin kuvausta vastaavaa ihmistä.

Ihme touhua kyllä täällä, täytyy sanoa.

Vierailija
24/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nämä tämän palstan mammat, kun kuvittelevat, että voivat tuosta noin vain syyttää nettiherjauksesta jotain. Nettiherjauksen merkit täyttyvät vasta, jos on tunnistettavissa se henkilö, jota herjataan, esim. käytetään oikeaa nimeä tai muulla tunnistettavalla tavalla kuvaillaan henkilöä. Se, että joku sanoo vosuksi rekisteröintiä vaatimattomalla palstalla ei oikein täytä herjauksen merkkejä, etenkään kun tuosta vosuttelusta ei käy ilmi, keneen se kohdistuu.

Vierailija
25/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko jotakuta syyttää jostain. Mutta ihmettelen, miten kevein perustein ihmiset noita sanoja heittelevät. Kukaan, joka tuntee minut, ei varmasti käyttäisi tuollaista sanaa minusta.

Vierailija
26/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia vastauksia tuohon kysymykseen voisi esittää? Sulla varmaan roikkui räkä nenästä ja ne paheksui sitä? Niillä ei ollut parempaakaan tekemistä? Ne tuntee sut jonkun sun kaverin kautta josta ne ei tykkää ja heijastaa sen asenteen sinuunkin? Ne on tosi onnettomia omassa elämässään ja siksi haluaat aiheuttaa pahaa mieltä muillekin? Niiden oma naisellinen itsetunto on nollassa ja ne on kateellisia sulle? Mitä?

Ihan päivänselväähän on, että tässä kalastellaan tuota " oma kauneus ja muiden kateus" -korttia.

Vierailija
27/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten on niin, että minulla roikkui räkä nenästä tai vastaus tähän kysymykseen oli todellakin liian yksinkertainen, eikä olisi ikinä koskaan pitänyt kysyä sitä täältä ja pahoittaa muiden mieltä.

Vierailija
28/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tiedän oikean vastauksen! Kiitos joillekin harvoille asiallisille vastaajille sekä niille lukuisille kateellisisille, läskeille ja rumille, jotka valaisitte minulle sielunmaisemaanne (Se ei ollut ulkokuortanne kauniimpi. )!

Vierailija
29/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. onko jäänyt ruokaa suupieliin tms. Ei tarvitsisi täällä ihmetellä tsiljoonaa mahdollista syytä tuijotteluun..... ;)

Vierailija
30/40 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska hän oli alle parikymppinen (blondi kylläkin) en usko että ap oli kyseessä. Todellakin oli Kaunis, ei sievä tai nätti niin kuin monet itseään kauniiksi tituleeraavat.

Useimmiten tuijottelen ihmisiä vain siksi että on tylsää, kyseinen henkilö näyttää tutulta tai jotenkin ' ' hassulta' ' , tai henkilö itse tuijottaa minua...Silloin tuijotan kyllä vastaan:)

Vierailija
31/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit näin:

" Ihmettelen täällä edelleen,

että pitäisikö minun tietoisesti rumentaa naamani, hiukseni ym ja lihottaa itseäni, etteivät muut tuijottelisi...?"

MOT.

Vierailija
32/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on heti ylimielisyyttä, ym. Minä en ole kaakattava kana enkä epävarma hössöttäjä vaan hiljaisenpuoleinen kaunis nainen. Jos en jaksa riehaantua kaikkien jutuille ja olla kuin yks kanalaumasta niin olen heti ylpeä ja ilkeä. Ihmisiä on erilaisia. Mä en siedä kanoja, ne ei siedä mua. Sika hakeudun muuhun porukkaan..

Suomalaiseen tyyliin keskustelunavaukseksi sopii itsensä vähättely. Sen jälkeen oot osa remmiä.

Vierailija
33/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole joutunut elämässään tuijottelun kohteeksi. Oli syy sitten mikä vain, niin en usko sen selviävän täällä palstalla. Koska emme kyseisessä tilanteessa ollut. Mutta itse henkilökohtaisesti uskon, että suurin osa ihmisten saamista tuijotteluista johtuu siitä, että tuijottelija luulee muistavansa tuijottelun kohteensa jostakin. Itse olen ainakin syyllistynyt moiseen. Monesti kohde ei ole ollut mikään tuttu tai tutun tuttu, mutta hänessä on vain ollut samoja piirteitä kuin jossakin omassa tutussani.

Vierailija
34/40 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ap, älä vaivaa päätäsi sillä, että ihmiset tuijottelevat. Meitä kaikkia tuijotetaan joskus ja jos käyttäisimme aikamme pohtimalla miksi, emme muuta tekisikään. Anna tuijottelijoiden tuijottaa.

Itsekin syyllistyn tuijotteluun. Vaivun aika usein ajatuksiini ja saatan sitten jäädä tuijottamaan jotain tai jotakuta, ehkä juuri ap:n kuvaamana " tympeän" näköisenä :)))

Vierailija
35/40 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset naiset ovat niin kateellista sakkia, että jos he ilkeästi mulkoilevat sinua niin voin 100%:lla varmuudella sanoa, että se johtuu kateudesta. En ymmärrä miksi nämä kateelliset mammat antavat itsensä " valahtaa" ja ovat sitten niin pirun kateellisia kaikille hoikille naisille...säälittävää

Vierailija
36/40 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös tuijotellaan sekä naiset että miehet mutta usein en aidosti edes huomaa koko asiaa,

esim. viimeksi ulkomaanmatkalla Aasiassa ystäväni (tummatukkainen) kiinnitti asiaan huomiota. Minä mielessäni kuittasin tuijottelun vaaleudellani mutta ystäväni mielestä se johtui siitä kun olen kuulemma niin kaunis. Itse kiusaannun moisista kommenteista oikeasti tosi paljon, en todellakaan kulje ympäriinsä ajatellen olevani nätti, omasta mielestäni olen ihan tavallisen näköinen. Ja jos sattuisinkin olemaan jonkun mielestä vaikka kauniskasvoinen niin ei kai se minun ansiotani ole?? Eiköhän pärstä ole tullut " geeniarvonnoissa" jokaiselle sellaisena kuin tuli? En siis ymmärrä ajatusmaailmaa " olen kaunis, muut ovat varmasti minulle kateellisia" . Jos noin ajattelee vaikka alitajuisesti niin ikävä kyllä se taitaa heijastua käytöksessäkin..

Vierailija
37/40 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kuitenkin tuijottavat/mulkoilevat sen verran näkyvästi, että sitä jää itsekin ihmettelemään.

Olen sitten vaan aina hymyillyt nätisti takaisin ja se usein laukaisee tilanteen. Ei aina kuitenkaan, joidenkin kanssa pitää päästä juttelemaan, että saavat " haistella" paremmin ja hyväksyä minut sitten...tai ei. Yleensä kyllä onneksi.

Vierailija
38/40 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen voi olla toiselle peto,, minkäs sitä luonnolleen mahtaa :) No kasvatuksella paljonkin. Ulkonäkö on vaan aina ollu naisille semmonen, jota korostetaan,, ja jos toiselle on sitä luonnollista kauneutta kertyny enemmän ku toiselle ja muitakaan vikoja ei heti huomaa niin pistäähän se kateelliseksi. Toisaalta nättiä on kiva katsoa, eli kyllä itsekin saatan katsoa kauan kaunista tyttöä, vaikka en ole bi tai mitään ja mainita asiasta ääneenkin. Mutta tympeä ilme kertois siitä kateudesta tai jostain negatiivisesta kuitenkin. Tai sitten heillä oli vaan huono ilta ja toisten hyvä meno tympäs :) Vaikea sanoa.. Tsemppiä vaan kaikille erottuville ihmisille!

Vierailija
39/40 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä itse olen tyytyväinen itseeni niin mulle on ihan sama jos mä en jotain miellytä....

Vierailija
40/40 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuten ekassa kirjoituksessa ap:kin totesi: monesti naiset mulkaisevatkin juuri silloin kun olet sanonut jotain. Mietipä vähän, mitä tulet puhuneeksi. Onko joukossa kommentteja jotka paljastavat että sosiaalinen taustasi on toinen kuin muilla läsnäolevilla, tai jotka kuulostavat seksistisiltä, rasistisilta, kommunistisilta tai äärikonservatiivisilta, uskonnollisilta tai uskonnillisesti suvaitsemattomilta, hyökkääviltä, halveksuvilta, tai vain siltä että eipä ole tullut mietittyä yhtään mitä puhuu? Mieti, saattavatko puheesi loukata jotakuta läsnäolijaa, vaikka se ei olisi tarkoituksesikaan.

Todella harvoille ihmisille ulkonäkö on mikään kriteeri tai edes merkityksellinen tekijä toisten ihmisten kanssa seurustelussa (lukuunottamatta jotain hakaristitatuointeja päänahassa tms, mutta en oleta sinulla olevan sellaisia), mutta tiedän monia ihmisiä jotka pitävät itseään hauskoina ja ihmettelevät, miksei heidän kanssaan haluta seurustella - ja joiden kohdalla se johtuu siitä, että he koko ajan loukkaavat muita ihmisiä ihan ajattelemattomuuttaan ja itsekeskeisyyttään. Ja kyllä sellaisia ihmisiä tulee välillä mulkaiseeksi aika pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä