Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia paljasjalkakengistä?

Vierailija
06.09.2025 |

Millaisella alustalla nuo toimivat parhaiten? Pitääkö olla suhteellisen tasainen alusta kuitenkin vai voiko niillä mennä ihan umpimetsässä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt näiden hankkimista.. tavallisissa kengissä ei ole useinkaan kärjessä tarpeeksi tilaa varpaille.. uskon että nää hyödyttäisi lähes kaikkia ihmisiä. . Monissa kengissä mitä myydään on liian kapea kärki 

Nykyään voi googlata "pyöreäkärkiset kengät" tai "leveälestiset kengät"

Vierailija
22/23 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasjalkakengät eivät ole sen vaarallisemmat kuin paljain jaloin/sukkasillaan kävelykään. Päinvastoin: kengissä on se pohja, joka suojaa jalkaa maassa mahdollisesti olevilta teräviltä asioilta.

Jos jalka on terve, ei vammoja eikä rakenteellisia poikkeavuuksia, on paljasjalkakengät turvalliset. Toki mallin pitää olla omaan jalkaan ja olosuhteisiin sopiva.

Eivät ne tietenkään sovi tilanteisiin, joissa tarvitaan turvajalkineet. Mutta muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lättäjalka ja on sanottu joskus että ei kokoaikaiseksi kengiksi olis hyvät.. 

En tiedä onko kenellekään ainoiksi  kengiksi hyvät. Mutta jos on jokatapauksessa useampia kenkiä, näitä voi kokeilla. Toisille sopii, toisille ei. Vanhemmiten keho ja jalka muuttuu, toivottavasti jokainen löytää itselle sopivat mallit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän