Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen?

Vierailija
06.09.2025 |

Meitä on nelihenkinen perhe. Kun esikoinen syntyi äkkeelle, mieheni ilmoitti viikon päästä kotiintulostamme, että ettei tästä tule mitään ja siirtyi nukkumaan piharakennukseen. Vauva tietysti halusi syödä yöllä ja heräili. Parin vuoden päästä meille syntyi toinen lapsi ja mieheni nukkuu edelleen eri rakennuksessa. Kun hän haluaa seksiä, hän pyytää minut sinne ja pyytää seksin jälkeen poistumaan ilmoittaen, että hän rupeaa nyt nukkumaan. Hän lupasi ottaa vastuuta lapsista, kun ovat suurempia. Hän jäin varhaiseläkkeelle ( mahdollisuus ammatin vuoksi) ja lupasi eläkkeestä puhuessaan ottaa nyt vastuuta perheestä. Niin ei käynyt, vaan hän löysi itselleen naisen, jonka kanssa piti yhtä varsin pitkään. Kun jäi kiinni, lupasi lopettaa, mutta meni kuukausia , kun oli ohi. Minä kävin töissä, huolehdin lapsista ja perheestä, minun tunteeni ovat täysin sekavat. En luota enää mieheeni, vaikka lupaisi mitä. Tuntuu vaikealta hajottaa perhe, mutta en kunnioita häntä enää. On ilmennyt muutakin , hän on ollut minulle muissakin asioissa epärehellinen. Minusta tuntuu, että olen naimisissa vastuuttoman pikkupojan kanssa, joka ajattelee usein miten pääsisi helpolla ja loukkaa minua tavalla tai toisella jatkuvasti. Hän hokee pitävänsä avioliittoa pystyssä, kun välillä sanon, etten jaksa enää. Kuulemma kaikki johtuu minusta. 

.

.Olen väsynyt

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla