Tunnen vain kolme kauneusoperaatioita tehneitä, yksikään heistä ei ole löytänyt pysyvää suhdetta
Tunnen vain kolme kauneusoperaatioita tehneitä, yksikään heistä ei ole löytänyt pysyvää suhdetta, kaksi heistä elämäntapaitaiteijoita ilman teoksia. Kolmas oli myös seikkailija, mutta saavutti elämässään paljon. Valitettavasti hän kuoli rasvaimun komplikaatioihin viisikymppisenä, vaikka rasvaimusta johtuneiden komplikaatioiden pitäisi olla harvinaisia teoksen Atte Manninen, Ihmisten korjaaja - plastiikkakirurgin muistelmat mukaan.
Kyseinen teos vakuutti siitä miksi en ikinä menisi kauneusoperaatioihin, vaikka tarkoitus ei varmaan ollut ihan se.
Kommentit (21)
Pidetää keskustelu asiallisena.
Ap
Henkinen terveys, sosiaaliset taidot
Nyt jäi epäselväksi onko sinulla pysyvä suhde?
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää
Ap
Ei äänestetä.
, iso perse ja hyvä luonne
PEPPUMIES
Vierailija kirjoitti:
Eli pelkkä luonne riittää...???
JUST JUST
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi epäselväksi onko sinulla pysyvä suhde?
Ei ole, mutta se ei ole keskustelun pointti.
Ap
Tunnen muutaman naisen jotka ovat laitatuttaneet silikonit. Ei niillä ikinä parisuhde kestä juuri vuotta pitempään.
KOLMAS KUOLI, joten ymmärrän että ei parisuhdetta
Kauniit kasvot (luonnolliset) ovat tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutaman naisen jotka ovat laitatuttaneet silikonit. Ei niillä ikinä parisuhde kestä juuri vuotta pitempään.
ONLYFANSistä tunnet?
Mitä h-vettiä kauneusoperaatio vaikuttaa miehen löytämiseen tai olisi edes korrelaatiosuhteessa siihen?????
Itse olen menossa kasvojen kohotusoperaatioon eikä se syy ole miehen löytäminen. Vaan se, että syöpähoidot v. 2022 aiheutti erityisesti kaulan alueen pahan veltostumisen ja se häiritsee minua valtavasti.
Jos parin viikon päästä saan kontrollista puhtaat paperit, niin alan leikkausasiaa edistämään. Kyse itsellä se, että muutos tapahtui radikaalisti ja en tunne oloani "kotoisaksi" kemon vaikutusten jälkeen.
N53
Suuri osa kauneusoperaatioista tehdään turhamaisuuden vuoksi. Turhamainen nainen on kaikinpuolin turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pelkkä luonne riittää...???
JUST JUST
Taidot ja terveys eivät ole synnynnäisiä ominausuuksia kuten tuo sinun luonteesi. Voisin lisätä: äly.
Tunnen monia, jotka ovat tehneet pienempiä operaatioita, täyteaineita, tms., ja ovat ihan tasapainoisessa ja hyvässä suhteessa. Oma puolisoni on ottanut hyvin maltillisesti ryppyjä hieman tasoittavia pistoksia (ei huuliin) ja ollut rasvaimussa. Ollaan oltu pitkään naimisissa ja varmaan ollaan jatkossakin
Kyllä noilla tubettajilla vaan on aviomiehet, vaikka on botoxia ja silarit ja ties mitä muuta vielä.
Minä olen käynyt plastiikkakirurgilla operaatiossa ja olen ollut todella tyytyväinen. Oma operaationi oli luomenpoisto, olikohan niitä neljä vai enemmänkin. Todella ikävän näköisiä kasvoilla ja nehän vain kasvaa ja kasvaa. Operaatiosta taitaa olla jo 15 vuotta eikä vieläkään ole tullut tarvetta uusinnalle.
Todellakin suosittelen koholla olevien luomien poistoa kasvoista, se on paras ja luonnollisin kauneusleikkaus ikinä!
Naimisissa olen ollut 25 vuotta.
UP