Ärsyttää vain kun naiset lopettaa sen yhteyden pidon kun seinään
Juu olen huomannut pitkään ottaa naiseen yhteyttä, esti vastaa hetken tai kysyy jotain, kunnes menee täysin mykäksi, olen miettinyt että annan jatkos tommoset vain olla, jos naista ei kiinnosta niin se pitäs vaan ymmärtää.
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ole ja ei olla koskaan kunnolla tutkittu, en varmaan ihan normaali ole, mutta varmaan keskittymishäiriö on tai persoonallisuus, en osaa sanoa.
Nyt sitten harjoittelemaan nuiden haasteittesi kanssa olemista ja laitat ne keskustelut. Niin toimisi normaali ihminen joka apua toisilta haluaa saada.
Emmä varmaan täysin normaali ole, kun ei olla tutkittu
Nyt voit harjoitella normaalina olemista ja laittaa ne keskustelut. Se on ensimmäinen askel selvitttämään miksi keskustelusi loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin paljo seksikkäitä 80 kg pullakka naisia kireissä farkuissa että voi jestas tässä tulee hulluksi
Joo, mutta suurin osa heistä on normaaliälyisiä, ja sinulla ei heikkolahjaisena ole heille tarjota sellaista seuraa ja kumppanuutta jota kaipaavat.
Edelleen on keskittymishäiriö ei heikkolahjaisuutta, et miksi jauhat paskaa?
Keskittymishäiriöisiäkin on ihan normaaliälyisä, jotka pystyy kirjoittamaan ihan ymmärrettävästi ja ymmärtävät myös muiden kirjoittamat vastaukset.
Sinä et niin tee, joten jotain muutakin vikaa on.
Lisäksi tuo hyökkäävyys ja toisten nimitteleminen ja kostaminen. Outoa. Perin on outoa keski-ikäiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ole ja ei olla koskaan kunnolla tutkittu, en varmaan ihan normaali ole, mutta varmaan keskittymishäiriö on tai persoonallisuus, en osaa sanoa.
Nyt sitten harjoittelemaan nuiden haasteittesi kanssa olemista ja laitat ne keskustelut. Niin toimisi normaali ihminen joka apua toisilta haluaa saada.
Nyt voit harjoitella normaalina olemista ja laittaa ne keskustelut. Se on ensimmäinen askel selvitttämään miksi keskustelusi loppuvat.
No en osaa sanoa, naista ei vain kiinnosta eikä halua tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin paljo seksikkäitä 80 kg pullakka naisia kireissä farkuissa että voi jestas tässä tulee hulluksi
Joo, mutta suurin osa heistä on normaaliälyisiä, ja sinulla ei heikkolahjaisena ole heille tarjota sellaista seuraa ja kumppanuutta jota kaipaavat.
Keskittymishäiriöisiäkin on ihan normaaliälyisä, jotka pystyy kirjoittamaan ihan ymmärrettävästi ja ymmärtävät myös muiden kirjoittamat vastaukset.
Lisäksi tuo hyökkäävyys ja toisten nimitteleminen ja kostaminen. Outoa. Perin on outoa keski-ikäiselle miehelle.
No aika törkeetä kommenttia, minä olen kiltti ja rauhallinen ja ihan mukava mies joka käy töissä ja urheilee myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en osaa sanoa, naista ei vain kiinnosta eikä halua tavata.
Tarvimme ne keskustelut jotta voimme nähdä siihen syyn.
Vierailija kirjoitti:
No aika törkeetä kommenttia, minä olen kiltti ja rauhallinen ja ihan mukava mies joka käy töissä ja urheilee myös.
Eihän tuossa ollut mitään törkeää. Sanoi vain miltä asiat tässä näyttävät. Koston miettiminen on törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt niitä jaksa laittaa
"En nyt niitä jaksa laittaa"
No miksi sitten täällä vingut kun selvästi et apua halua?
En vaan ymmärrä miitä naiset hakee tai ettiikö ne sitä komeaa top 3 miestä, no ilmeisesti, niin olen mieluiten yksin ja keskityin muihin asioihin elämässä.
En nyt jaksa enää tätä heido vaan.
Tällä keskustelujen pyytäjällä on ehkäpä pisin pinna jonka olen koskaan nähnyt! Lehmän hermot! 😁
Toista valmiina auttamaan ja sitten Allu vaan kitisee ja "ei jaksa" ! 😂
Vierailija kirjoitti:
En vaan ymmärrä miitä naiset hakee tai ettiikö ne sitä komeaa top 3 miestä, no ilmeisesti, niin olen mieluiten yksin ja keskityin muihin asioihin elämässä.
Eivät hae sellaista, mutta selvästi sinussa on jotain joka heidät työntää pois. Niiden keskustelujen näkeminen kertoisi missä mättää. Jos et halua apua niin miksi tulet sitä tänne pyytämään?
Vierailija kirjoitti:
En nyt jaksa enää tätä heido vaan.
Niin, kun sinulla niitä keskusteluja ei ole olemassakaan. Haluat vain monkua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tuo hyökkäävyys ja toisten nimitteleminen ja kostaminen. Outoa. Perin on outoa keski-ikäiselle miehel
Jos ihan oikeasti kuvittelet noin, niin tuohonkin tarvitset ammattilaisen apua.
Elät harhoissa. Tuo ei todellakaan ole normaalin ihmisen toimintaa. Saati sitten kilttiä ja mukavaa. Sairasta on.
Vierailija kirjoitti:
Tällä keskustelujen pyytäjällä on ehkäpä pisin pinna jonka olen koskaan nähnyt! Lehmän hermot! 😁
Toista valmiina auttamaan ja sitten Allu vaan kitisee ja "ei jaksa" ! 😂
Allu än huonoihin ominaisuuksiin yksi kohta lisää: kiittämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tuo hyökkäävyys ja toisten nimitteleminen ja kosta
Se on sun mielipide, asia on selvä :D
kannattais varmaa luusereiden hakee töitä elämäntapatyöttömien mies, tai menkää keräämää niitä pulloja vaan
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Lähtökohtana kannattaa pitää sitä, että mitään ei naisilta kannata odottaa ja on tyytyväinen jos jotain saa. Treffipalstoillakin semmoisia vauvan punkeroita, joilla on kovat luulot itselleen.