Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Vasemmiston Anna Kontula paljastaa olleensa alaikäinen seksityöntekijä - Kimmo Kiljuselta erikoinen kommentti

Vierailija
06.09.2025 |

Siis tämä on jo aivan käsittämätöntä touhua. Suomessa kansanedustaja voi tulla ulos kirjan kanssa, jossa kehuskelee tehneensä seksityötä 16-vuotiaana, ja samaan aikaan meille muille paasataan moraalista ja tasa-arvosta. Miten on mahdollista, että vasemmiston edustaja, joka saa meidän verorahoilla palkkaa, myy avoimesti julkisuudessa tarinoita tylsistä panoista ja politisoituu vielä kommunistina eduskunnassa? Ja SDP:n konkari-Kiljunen kommentoi asiaa kuin olisi joku iso vitsi. Tämä on suora sylkäisy tavallisten perheiden arvojen päälle.

Onko tämä sitä, mitä politiikka nykyään on että nuoruuden prostituutiolla ja intiimeillä yksityiskohdilla kerätään näkyvyyttä ja kannatusta? Jos sama olisi ollut jonkun perussuomalaisen taustalla, hänet olisi lynkattu mediassa yhdessä yössä. Mutta vasemmistolle annetaan vapaat kädet vaikka kuinka rikkoa tabuja ja loukata kansan moraalia. Ja juuri sama porukka jaksaa paasata naisten oikeuksista ja sukupuolten tasa-arvosta, vaikka tässä on kysymys alaikäisen hyväksikäytöstä ja rahalla pelaamisesta. Eikö tässä mene jo raja?

Kommentit (2540)

Vierailija
1881/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontula on ääriajattelija, ei mitään uutta tämmöinen. Tuon Kiljusen setämieskommentit enemmän ihmetyttää? Mitähän anna niistä nyt ajattelee.

On vain yksi ääripää eikä se ole vasemmistossa

Vierailija
1882/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te persusaastat saastailette omien saastaisten persu kaverien kanssa täällä, koska teillä saastoilla ei ole elämää. Te saastat olette jo spämmineet satoja kommentteja tänne, koska teidän saastainen elämän tehtävä on saastailla yhdessä saastaisia lausuntoja. Teidän saastojen pitäisi lopettaa saastainen käytös ja vähentää ryyppäämistä, teillä on pahat deliriumit päällä.

Onneksi kannatus romahtaa.Seuraavaksi rikkoutuu 5% raja.

Pedofiilivassarisaasta unelmoi.

Unelma joka realisoituu persujen itkupotkuraivariin. Ennen hallituskauden loppua perseet ovat kaput, sanoo saksalainen. M51

Siksihän ulvoo ja itkee joka ketjussa sikiöasennossa.   Kukaan e

Olet oikeassa. Perseiden hallitustaival päättyy lopullisesti 2027 AD. M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te persusaastat saastailette omien saastaisten persu kaverien kanssa täällä, koska teillä saastoilla ei ole elämää. Te saastat olette jo spämmineet satoja kommentteja tänne, koska teidän saastainen elämän tehtävä on saastailla yhdessä saastaisia lausuntoja. Teidän saastojen pitäisi lopettaa saastainen käytös ja vähentää ryyppäämistä, teillä on pahat deliriumit päällä.

Onneksi kannatus romahtaa.Seuraavaksi rikkoutuu 5% raja.

Pedofiilivassarisaasta unelmoi.

Unelma joka realisoituu persujen itkupotkuraivariin. Ennen hallituskauden loppua perseet ovat kaput, sanoo saksalainen. M51

Siksihän ulvoo ja itkee joka ketjussa sikiöasennossa.   Kukaan ei varmasti osaa peruja hallitukseen... 😭😭😭😭😭

Vierailija
1884/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontula toteuttaa vassarin periaatetta ja jakaa hyvää sitä tarvitseville, ottaa kuitenkin pienen verottoman korvauksen vaivan palkaksi!

Pannaan Suomen asiat kuntoon!

Kontula vois tehdä ainoastaanfaneille sisältöä niin tilaisin heti.

Ei ole tissit entisensä, sanoi Kimmo.

Eivät ehkä olleet yhtä kimmoisat kuin aiemmin. 

Vierailija
1885/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain hänen arvomaailmastaan, että raha ajaa moraalin ohi. Mutta se nyt ei ole mikään yllätys. Kyllähän vasemmistosta on tullut kommentteja, joiden mukaan köyhä saa varastaa, saa rikkoa lakia jne. Silloin kun ahneus ja raha on tärkeintä elämässä tapahtuu näin. Normaali teini olisi hakeutunut kesätöihin esim. hoitamaan lapsia tai vanhuksia, tai siivoamaan. Mutta ilmeisesti siitä ei saa tarpeeksi rahaa.

Tuohon aikaan oli vaikeaa saada kesätöitä. Olen saman ikäinen kuin Kontula niin tiedän kyllä erittäin hyvin tilanteen, joka tuolloin vallitsi. Moni ei saanut töitä vaikka miten haki ja yritti. Mutta minun ei tarvinnut alkaa h*orata, pärjäsin niillä vähillä rahoilla mitä oli.

Joo, ei Suomessa tarvitse myydä itseään. Se on sitten eri asia, jos joku valitsee tehdä niin.

Ja se valinta on jokaisen ihan oma.

Vierailija
1886/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena itse pahasti traumatisoituneena suosittelen, ettei poliitikoksi (siis yhteisten asioiden ajajaksi) äänestettäisi pahasti traumatisoituneita ihmisiä. Noh, vaikeushan on tietysti tällaiset henkilöt tunnistaa, elleivät itse kerro taustoistaan. 

Minä olen traumoistani selvinnyt nuoruuden hölmöilyjen jälkeen hyvin tavalliseen elämään, pärjännyt huomattavasti paremmin kuin hyväksikäyttäjäni, pärjännyt keskimääräistä paremmin kuin kiusaajani,  mutta on nämä kokemukset jättäneet minuun myös jälkiä, jotka saattaisivat olla vahingoksikin yhteisölle, jos olisin hoitamassa poliitikkona yhteisiä asioita. Lähinnä hyvin voimakkaana vihana lasten ja eläinten väärinkohtelijjoita kohtaan, samoin koulukiusaaminen aiheuttaa voimakkaita (liian voimakkaita) vihantunteita.

Yhdessä vaiheessa nuoruudessani, olin mm. valmis hyväksymään pedofilian. Niin sekaisin olin ja täynnä uhmaa ja vihaa minua asiasta kiusanneita koulukav...tov...koulukiusareita kohtaan. Pidin näitä nilkkejä koulussa moraalisesti pahempina kuin varsinaisia minua hyväksikäyttäneitä pedoja. Halusin järkyttää ja kauhistuttaa. Ulkonäköni oli varsin radikaali ja sp-elämäni oli holtitonta. Kuuluu taudin kuvaan siis kaikki tuo. Huh, onneksi on nuo ajat lusittu, takanapäin. Minä elän ja olen onnellinen, toisin kuin rääkkääjäni.

Vierailija
1887/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyyy minun hyvä 8vuotta  kestänyt salasuhde  pääyi  kun pamahti paksuksi.  Yyy...  olisin halunnut salaa vaan jatkaa kahta yhtäaikaa.   Kyllä nyt hävettää ihan saatansati. Kaikki tietää. 😭😭😭😭😭😭😭

Vierailija
1888/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontula on ääriajattelija, ei mitään uutta tämmöinen. Tuon Kiljusen setämieskommentit enemmän ihmetyttää? Mitähän anna niistä nyt ajattelee.

Suomen puolueet on tutkimuksessa mitattu poliittisella akselilla.

Vasemmisto on huomattavasti lähempänä vasenta ääripäätä. kuin mikään puolue oikeistossa lähellä oikeaa.

Itse asiassa meillä ei edes ole todellista äärioikeistoa. Tulee persuja ikävä, jos Suomeen tulee ihan aito ja oikea äärioikeisto.

Vierailija
1889/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Kontula voi saada muljoonakorvaukset rikoksen tehneiltä miehiltä!

Mikäli mitään rikosta kukaan olisi tehnyt. Seksin ostaminen ei ole laitonta ja tuohon aikaan se ei ollut laitonta edes alle 18-vuotiaalta. 

Vierailija
1890/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kontula toteuttaa vassarin periaatetta ja jakaa hyvää sitä tarvitseville, ottaa kuitenkin pienen verottoman korvauksen vaivan palkaksi!

Sano Jussukka kun akka imetti 4 lasta...😁😁😁😁

Vierailija
1891/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ovat edelleenkin hyvin kimmoisat. Upea, älykäs ja, seksikäs aatteen nainen. M51

Vierailija
1892/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassoo, kyllä vasemmistoliitossa näkee jo ääriajattelua, siellä on wokeuskonto saanut jalansijaa siinä määrin, että puheenjohtajakin taitaa uskoa satoihin sukupuoliin, munallisiin naisiin, synnyttäviin miehiin jne. Jos se ei ole ääriajattelua, suoranaista harhaisuutta, mikä on.

Samoin on ääriajattelua oikeistossa, mutta ei niin näkyvää ja muodikasta. 

Itse olen melko lailla keskeltä mutta hivenen vasemmalla puolella vasemmisto-oikeistoakselilla. Olen täysjärkinen, realisti, enkä suvaitse kaikkea. 

Vierailija
1893/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota persujankkaajaa voi bännätä? Suistaa kaikki ketjut sivuraiteelle.

Persusaasta haluaa venäjä meiningin suomeen, suljetaan kaikki muut yhteiskunnasta paitsi persut! T:  saasta persu 

PS.aika läppä että saastapersu puhuu tälläistä että suistaa sivuraiteelle, vaikka persusaastat on spämminyt tänne jo satoja ja satoja kommentteja pelkkää saastaa.

Minusta tuntuu että olet  persu ihan itse. Yrität vaan käänteisellä trollauksella nostaa persukannatusta esiintymällä sekopäisenä vasurina.

Kyllä tuo on ihan pesunkestävä komukka.

Eipä kukaan tiedä mikä on. Voi olla vaikka kokkarekin. 

Vierailija
1894/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota persujankkaajaa voi bännätä? Suistaa kaikki ketjut sivuraiteelle.

Persusaasta haluaa venäjä meiningin suomeen, suljetaan kaikki muut yhteiskunnasta paitsi persut! T:  saasta persu 

PS.aika läppä että saastapersu puhuu tälläistä että suistaa sivuraiteelle, vaikka persusaastat on spämminyt tänne jo satoja ja satoja kommentteja pelkkää saastaa.

Minusta tuntuu että olet  persu ihan itse. Yrität vaan käänteisellä trollauksella nostaa persukannatusta esiintymällä sekopäisenä vasurina.

Kyllä tuo on ihan pesunkestävä komukka.

Eipä kukaan tiedä mikä on. Voi olla vaikka kokkarekin. 

Turhaa yrittää vierittää syytä muiden niskoille. Tuollaiseen täysin aivottomaan mesoamiseen kykenee vain pesunkestävä vassari.

Vierailija
1895/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto on huomattavasti lähempänä vasenta ääripäätä. kuin mikään puolue oikeistossa lähellä oikeaa.

Itse asiassa meillä ei edes ole todellista äärioikeistoa. Tulee persuja ikävä, jos Suomeen tulee ihan aito ja oikea äärioikeisto.

Eiköhän nämä Suomen Sisulaiset ole ihan sitä itteään.

Vierailija
1896/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nämä Suomen Sisulaiset ole ihan sitä itteään.

Jos Sisu olisi puolue, kyllä. Mutta ei ole.

Sen sijaan meillä on Vasemmisto ja myös ihan ehta Suomen Kommunistinen Puolue.

Vierailija
1897/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ekstreemiä sekä räjäyttää sukupuoli pois päiviltä JA työntää alaikäiset myymään seksipalveluja. Tavantallaajalle kumpikaan ei juolahtaisi mieleenkään jo ihan itsesuojelu/eloonjäämissyistä. Mutta eipä pidättele kontuloita tälläiset!

Vierailija
1898/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyyyy minun hyvä 8vuotta  kestänyt salasuhde  pääyi  kun pamahti paksuksi.  Yyy...  olisin halunnut salaa vaan jatkaa kahta yhtäaikaa.   Kyllä nyt hävettää ihan saatansati. Kaikki tietää. 😭😭😭😭😭😭😭...

Vierailija
1899/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo vain hänen arvomaailmastaan, että raha ajaa moraalin ohi. Mutta se nyt ei ole mikään yllätys. Kyllähän vasemmistosta on tullut kommentteja, joiden mukaan köyhä saa varastaa, saa rikkoa lakia jne. Silloin kun ahneus ja raha on tärkeintä elämässä tapahtuu näin. Normaali teini olisi hakeutunut kesätöihin esim. hoitamaan lapsia tai vanhuksia, tai siivoamaan. Mutta ilmeisesti siitä ei saa tarpeeksi rahaa.

Tuohon aikaan oli vaikeaa saada kesätöitä. Olen saman ikäinen kuin Kontula niin tiedän kyllä erittäin hyvin tilanteen, joka tuolloin vallitsi. Moni ei saanut töitä vaikka miten haki ja yritti. Mutta minun ei tarvinnut alkaa h*orata, pärjäsin niillä vähillä rahoilla mitä oli.

Joo, ei Suomessa tarvitse myydä itseään. Se on sitten eri asia, jos

Kyllä Suomessakin on rikollisliigojen pyörittämää prostituutiota. Ei se silloin ole tosiaankaan mikään ilolinnun "oma asia", vaan sitö on tehtävö ellei halua joutua suonsilmään. Täällä oli jo 90-luvulla seksiorjia, kaverini naapurissa oli bordelli josta naiset eivät päässeet mihinkään, välillä aina tuli auto niitä hakemaan jonnekin, kipittivät talvipakkasellakin autoon ilman päällivaatteita. Jotain slaavilaisia olivat, seinän läpi yritettiin kuunnella mitä siellä tapahtuu. Proatituutiosta annetaan ihan väärä kuva, kaikenmaailman penttilöiden ja kontuloiden toimesta, oikeasti se on julmaa ihmislihan myumistä, ja sitä lihaa säilytellään joissain asunnoissa, eikä se voi paeta. Ja huom, tämä ei ole kuin pikkukaupunki jossa alle 10 000 ihmistä, jossa tätö jo 90-luvulla jouduin todistamaan. Mitähän touhu on isoissa kaupungeissa. 

Vierailija
1900/2540 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yyyyy minun hyvä 8vuotta  kestänyt salasuhde  pääyi  kun pamahti paksuksi.  Yyy...  olisin halunnut salaa vaan jatkaa kahta yhtäaikaa.   Kyllä nyt hävettää ihan saatansati. Kaikki tietää. 😭😭😭😭😭😭😭...

Mitä vetelit paljaalla...kyllähän siitä varoiteltiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi