HS: Vasemmiston Anna Kontula paljastaa olleensa alaikäinen seksityöntekijä - Kimmo Kiljuselta erikoinen kommentti
Siis tämä on jo aivan käsittämätöntä touhua. Suomessa kansanedustaja voi tulla ulos kirjan kanssa, jossa kehuskelee tehneensä seksityötä 16-vuotiaana, ja samaan aikaan meille muille paasataan moraalista ja tasa-arvosta. Miten on mahdollista, että vasemmiston edustaja, joka saa meidän verorahoilla palkkaa, myy avoimesti julkisuudessa tarinoita tylsistä panoista ja politisoituu vielä kommunistina eduskunnassa? Ja SDP:n konkari-Kiljunen kommentoi asiaa kuin olisi joku iso vitsi. Tämä on suora sylkäisy tavallisten perheiden arvojen päälle.
Onko tämä sitä, mitä politiikka nykyään on että nuoruuden prostituutiolla ja intiimeillä yksityiskohdilla kerätään näkyvyyttä ja kannatusta? Jos sama olisi ollut jonkun perussuomalaisen taustalla, hänet olisi lynkattu mediassa yhdessä yössä. Mutta vasemmistolle annetaan vapaat kädet vaikka kuinka rikkoa tabuja ja loukata kansan moraalia. Ja juuri sama porukka jaksaa paasata naisten oikeuksista ja sukupuolten tasa-arvosta, vaikka tässä on kysymys alaikäisen hyväksikäytöstä ja rahalla pelaamisesta. Eikö tässä mene jo raja?
Kommentit (2216)
Vierailija kirjoitti:
Musta on hauskaa että Kontula osaa yhä ravistella kansakuntaa! Kiljunen vaikuttaa kyllä säälittävältä noiden selittelyidensä kanssa.
Miten se ravistelee kansakuntaa? Ja eikö Kiljunen ollut tämän älykkään ja viisaan naisen valinta. Miten se nyt voi olla säälittävä jos älykäs ja viisas Anna Kontula on sitä pannut.Eihän Anna Kontula pane kuin älykkäitä ja viisaita miehiä. Paitsi nuorena. Silloin sitä pantiin rahasta. Ja ne ukot oli kokoomuslaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, mitkä Anna Kontulan ja Sanna Marinin välit ovat. En ole ikinä nähnyt heistä yhteiskuvaa enkä muista valtuuston ajoilta yhteisiä aloitteita tms. Sinänsä kiinnostavaa, sillä he olivat pitkään vahvoina vasemmistonaisina mukana Tampereen paikallispolitiikassa ja myöhemmin eduskunnassa.
Sanna sentään haluaa elämäänsä myös iloa ja valoa ja hymyileekin usein. Anna puolestaan tuntuu olevan aina naama norsunvitulla ja sotajalalla johonkin suuntaan.
Anna on autismikirjolla oleva nainen. Hänen ilmeettömyytensä johtuu siitä. Samoin sotajalalle oleminen. Minulle tulee Anna Kontulasta aina mielleyhtymä Greta Thunbergiin. Jos täällä palstalla nyt kukaan edes tietää, kuka hän on.
Samanlaisia psykopaattirobotteja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei mitään erikoista teiltä kirjolla olevilta.
No ei, mutta en ole ikinä ollut kirjoilla.
Tunnistan kyllä itse että on sellaisia piirteitä, mutta en ole koskaan kokenut että tarvitsisi sen takia hakea mitään diagnoosia.
Kun itse tuntee itsensä se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vihreille ja vasemmistolle normaalia. He tekevät itse päinvastoin kuin opettavat, Kontula on tyypillinen tapaus näiden joukossa.
Sanna Marin lentelee yksityiskoneella ympäri maailman paasaamassa että tavisten ulkomaanlomat pitää kietlää kun he saattavat lentää lentokoneella sinne.
Sofia Virta vaatii metsien ennallistamista ja hakkuukieltoja ja oman miehen metsät avohakataan rahanhimossa.
Sofia Virta vaatii autoilun lopettamista ja ajelee läpi Euroopan itse.
Li Andersson kirjoittaa satukirjan fasismista ja tukee itse Antifaa.
Ja niin edelleen ja niin edelleen.
No höpö höpö.
Oli taas persun mielikuvitus valloillaan.
Esimerkiksi antifa on fasismin vastainen liike, joten totta kai persua kiukuttaa.
Toimii väkivaltaisesti, ja sillä on tietty viholliskuva, joten miten eroaa siitä fasismista? Ei mitenkään.
Mäpäs tiesin tän jo yli 20 vuotta. Ja Kiljusen suhteesta. Ja monista muista. Tiedän lapsista, kaiken mitä suljettujen ovien takana tapahtu. Mut en kerro. En oo koskaan kokenu että olis mun tehtävä tuoda näitä esiin. Mut kiinnostais kirja ihan vaan sen takia että onko kaikki luurangot kaivettu esiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, mitkä Anna Kontulan ja Sanna Marinin välit ovat. En ole ikinä nähnyt heistä yhteiskuvaa enkä muista valtuuston ajoilta yhteisiä aloitteita tms. Sinänsä kiinnostavaa, sillä he olivat pitkään vahvoina vasemmistonaisina mukana Tampereen paikallispolitiikassa ja myöhemmin eduskunnassa.
Demarit pelkäävät Kontulaa, kritisoi tarvittaessa suoraan demareitakin. Hän on oikeasti älykäs, itsenäinen vasemmistolainen ajattelija - Marinilta nyt ei lopulta kovin erikoista ajattelua ole kuultu.
Älykäs? Ehkä. Ajattelija? Ei todellakaan.
Todellakin on, kannattaa perehtyä. Ei toistele kuluneita, konformistia fraaseja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt on jankattu sitä että oliko Anna sitä vai tätä maatessaan rahasta niiden miesten kanssa. Oli miten hyvänsä niin se on selvä fakta että Anna on prostituoitu eli huo ra. Ei se kaunistelemalla ja jankuttamalla kummene.
Eihän hän sitä enää ole. Oletko itse samaa, mitä olit 16-vuotiaana. Aika tunkkainen maailmankuva, että määrittelee jonkun ihmisen yhden seikan perusteella. Prostituutiota harjoittavista merkittävä osa on ennen sitä prostituutiota tullut seksuaalisesti hyväksikäytetyksi tai r*iskatuksi. Tällöin on osaltaan luonnollista, että se henkilö haluaa jollain lailla ottaa itselleen seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja valtaa takaisin. En väitä, että näin on kyse tässä tapauksessa, mutta hyvin usein näin on. Siksi on yksinkertaisesti väärin mustamaalata seksuaalisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit pelkäävät Kontulaa, kritisoi tarvittaessa suoraan demareitakin. Hän on oikeasti älykäs, itsenäinen vasemmistolainen ajattelija - Marinilta nyt ei lopulta kovin erikoista ajattelua ole kuultu.
Älykäs? Ehkä. Ajattelija? Ei todellakaan.
Todellakin on, kannattaa perehtyä. Ei toistele kuluneita, konformistia fraaseja.
Mitä se sillä älyllään on saanut aikaan? Pelkkää mussutusta ja lössötystä. Ajattelija kykenisi myös hyödyntämään älynsä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt on jankattu sitä että oliko Anna sitä vai tätä maatessaan rahasta niiden miesten kanssa. Oli miten hyvänsä niin se on selvä fakta että Anna on prostituoitu eli huo ra. Ei se kaunistelemalla ja jankuttamalla kummene.
Ei ne miehetkään siitä kaunistu vaikka nimet ei ole tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän sitä enää ole. Oletko itse samaa, mitä olit 16-vuotiaana. Aika tunkkainen maailmankuva, että määrittelee jonkun ihmisen yhden seikan perusteella. Prostituutiota harjoittavista merkittävä osa on ennen sitä prostituutiota tullut seksuaalisesti hyväksikäytetyksi tai r*iskatuksi. Tällöin on osaltaan luonnollista, että se henkilö haluaa jollain lailla ottaa itselleen seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja valtaa takaisin. En väitä, että näin on kyse tässä tapauksessa, mutta hyvin usein näin on. Siksi on yksinkertaisesti väärin mustamaalata seksuaalisia naisia.
Koko ikäni olen ollut sama ihminen. En tekopyhänä yritä tekeytyä joksikin muuksi kuten teillä komukoilla on tapana. "Yyh en mää ku vaa sillon 16-vuotiaana"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miehetkään siitä kaunistu vaikka nimet ei ole tiedossa.
Siitä olemme harvinaisen samaa mieltä. Mutta ei se että jotkut ovat rikollisia sikoja poista tosiasioita Annan kohdalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se asui tampereella ja myi perzettä siellä hotellihuoneissa nii silloin nää ministerit on jostain tampereen seudulta jotka pani sitä.
Miksi kuvaat asiaa niin, että miehet ovat panneet Kontulaa. Jospa Kontula olikin se subjekti.
Miten se voi olla subjekti jos se ottaa rahaa vastaan.
Jep. Maksaja on aina valta-asemassa vassujen ja feministien voimafantasioista huolimatta. Ainoastaan länsimainen eliittiprostituoitu voi valita asiakkaansa ja määritellä taksansa ja muita ehtoja.
Anna Kontula on tutkijan roolissa lähinnä kieltänyt seksikaupan ongelmat, vaikka esim. suuri osa mamutaustaisista prostituoiduista on parituksen alaisena ja monille ns. vapaaehtoisillekin kehittyy henkisiä ongelmia.
On hirveää jos nuoret ja aikuiset joutuvat mukaan ihmiskauppaan. Vaikka työpaikkakin on ihmiskauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti antoi edes ilmaiseksi. Eihän kaupallinen, kapitalistinen prostituutio voi Kommunistille sopia.
Kyllä se Halla-ahojen perhetuttu nainen antoi Jussille ilmaiseksi 8vuotta , ja nyt hän joutuu yksin kasvattamaan aviottoman lapsen, kun Jussi isä ei osallistu . Voi lapsi raasu parkaa, reppana riepua.. puhemiehen jälkeläinen. 😭😭😭😭😭😭 Tämmönen esimerkki nuorille aviomiehille. Johan persupojat ovat ottaneet mallia kun kutsuvat panomestariksi vaikka kannatus jo romahti 69%..
Siis hetkinen nyt. Anna Kontula on ollut alaikäinen prostituoitu, joka on harrastanut seksiä naimisissa olleen Kimmo Kiljusen kanssa, ja molemmat asiat tulee ohittaa hyväksyvällä hymistelyllä ja olankohautuksella? Ymmärsinkö oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä täytyy olla hyvin vahvat ja terveet limakalvot. Olen muutenkin ihmetellyt, miten seksityöntekijöiden limakalvot kestävät sitä työtä.
Tarvitaan saavilliset liukkaria ja bepanthenia, niissä ei kannata pihistellä! t. Anna
Ei tarvitse liukkaria Annan kanssa - uskoisin. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se asui tampereella ja myi perzettä siellä hotellihuoneissa nii silloin nää ministerit on jostain tampereen seudulta jotka pani sitä.
Miksi kuvaat asiaa niin, että miehet ovat panneet Kontulaa. Jospa Kontula olikin se subjekti.
Miten se voi olla subjekti jos se ottaa rahaa vastaan.
Hän on ottanut yhteyttä lehteen ja julkaissut ilmoituksen. Hän on saanut yhteydenottoja ja tehnyt niistä jonkinlaista karsintaa. Sopinut tapaamisen haluamiensa henkilöiden kanssa. Hän on vastaanottanut rahaa suoritetuista akteista. Miten tässä yhtälössä tuo henkilö EI ole toimija? Ja ei kai ne ministeritkään häntä väkisinmaanneet. Tämä Kontula on tehnyt valinnan, että haluaa syystä tai toisesta toimia näin. Hän on mitä suurimmassa määrin ollut toimija.
Tuossa iässä tavara on tuoretta!