HS: Vasemmiston Anna Kontula paljastaa olleensa alaikäinen seksityöntekijä - Kimmo Kiljuselta erikoinen kommentti
Siis tämä on jo aivan käsittämätöntä touhua. Suomessa kansanedustaja voi tulla ulos kirjan kanssa, jossa kehuskelee tehneensä seksityötä 16-vuotiaana, ja samaan aikaan meille muille paasataan moraalista ja tasa-arvosta. Miten on mahdollista, että vasemmiston edustaja, joka saa meidän verorahoilla palkkaa, myy avoimesti julkisuudessa tarinoita tylsistä panoista ja politisoituu vielä kommunistina eduskunnassa? Ja SDP:n konkari-Kiljunen kommentoi asiaa kuin olisi joku iso vitsi. Tämä on suora sylkäisy tavallisten perheiden arvojen päälle.
Onko tämä sitä, mitä politiikka nykyään on että nuoruuden prostituutiolla ja intiimeillä yksityiskohdilla kerätään näkyvyyttä ja kannatusta? Jos sama olisi ollut jonkun perussuomalaisen taustalla, hänet olisi lynkattu mediassa yhdessä yössä. Mutta vasemmistolle annetaan vapaat kädet vaikka kuinka rikkoa tabuja ja loukata kansan moraalia. Ja juuri sama porukka jaksaa paasata naisten oikeuksista ja sukupuolten tasa-arvosta, vaikka tässä on kysymys alaikäisen hyväksikäytöstä ja rahalla pelaamisesta. Eikö tässä mene jo raja?
Kommentit (1248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vastuutonta normalisoida h*oraamista kutsumalla sitä seksityöksi, aivan kuin se olisi jokin normaali työpaikka. Se on epätervettä ja vahingollista toimintaa, jota ei pitäisi ihannoida eikä normalisoida.
Arvostan paljon enemmän seksityöläisiä kuin työttömiä jotka loisivat muiden rahoilla vuodesta toiseen.
Vassarit arvostaa paljon enemmän loisimista kuin sitä että yrittää itse elättää itsensä.
Riikkuli loisi toistakymmentävuotta yhteiskunnan elätettävänä-Kolmen vuoden psykoosihoidot veronmaksajien piikkiin.Olisi tienannut nekin hoidot itse.
Huorakomukat taas riehuu ketjussa 🤣
Uuh, PedoPersuPoikaa kiihottaa 🥵
Vierailija kirjoitti:
Paljonkoja Kontulan taksa oli sillon ja mitähän velottaa nykyään
Kysy isältäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vastuutonta normalisoida h*oraamista kutsumalla sitä seksityöksi, aivan kuin se olisi jokin normaali työpaikka. Se on epätervettä ja vahingollista toimintaa, jota ei pitäisi ihannoida eikä normalisoida.
Arvostan paljon enemmän seksityöläisiä kuin työttömiä jotka loisivat muiden rahoilla vuodesta toiseen.
Vassarit arvostaa paljon enemmän loisimista kuin sitä että yrittää itse elättää itsensä.
Riikkuli loisi toistakymmentävuotta yhteiskunnan elätettävänä-Kolmen vuoden psykoosihoidot veronmaksajien piikkiin.Olisi tienannut nekin hoidot itse.
Huorakomukat taas riehuu ketjussa 🤣
Ei kiihota vanhat kommunistihuorat.
L o r t t o m i e h e t ulisee 😅
Kukaan kansanedustaja ei ole tainnut vielä tullut ulos huumekokeiluistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vasta äsken jutun Anna Kontulasta ja mietin, että mitähän tämä aiheuttaa Vauva-palstalla. No täällähän onkin hurupäitä ketju täynnä. Aloittajakin melkoinen tekopyhä novellisti.
Jep. Oikeistopuolueen naisen paljastaessa saman kuin Kontula, täällä olisi ketju täynnä sivistynyttä, liberaalia ja asiallista keskustelua a'la vasemmisto...
#tekopyhyys
Etenkään miehet eivät sivistyneeseen keskusteluun kykene. Tämän takia jouduttekin ravaamaan maksullisissa.
Tämäkin vassari "mies" ravaa maksullisissa? Oiva esimerkki tekopyhyydestä vasemmiston tapaan:
"HALLA-AHO KÄVI VIERAISSA 8VUOTTA PUTKEEN. PETTI VAIMOAAN JA 4 LASTAAN,,, PANI PALJAALLA ja sai aviottoman lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun taksa? Miltä näytät ja mitä osaat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehissä on paljon pedoja
Tässäkin ketjussa puolustelevat seksin ostamista alaikäiseltä 🤮🤮🤮
Itse en puolustele ostamista, mutta en myöskään myymistä. Mitäs meni alaikäisenä tekemään oikein lehti-ilmoituksen ja myymään itseään. Nuorisovankilaan pitäisi laittaa tuollaiset huoraajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy isältäsi.
Vai oletko vannoutunut poikamies jo kolmannessa sukupolvessa.
Palstamiehen ulina on musiikkia korville 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kontula toivoo, että Natoon ei olisi liitytty
Parempi olisi, että emme olisi hakeneet, Anna Kontula sanoo Suomen Nato-jäsenyydestä
Nato-jäsenyyttä vastustanut vasemmistoliiton Anna Kontula kertoo jättävänsä eduskunnan nyt alkavan kauden jälkeen.
"Suomi on pilalla"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/08605340-1418-41e6-adbd-d10c3709f…
Jep ja Anna Kontula sanoi, että Suomi ei tarvitse armeijaa
Hän on idealisti.
Huo rille pitäisi antaa kuolemantuomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy isältäsi.
Lorttoilu periytyy isältä pojalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Kontula toivoo, että Natoon ei olisi liitytty
Parempi olisi, että emme olisi hakeneet, Anna Kontula sanoo Suomen Nato-jäsenyydestä
Nato-jäsenyyttä vastustanut vasemmistoliiton Anna Kontula kertoo jättävänsä eduskunnan nyt alkavan kauden jälkeen.
"Suomi on pilalla"
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/08605340-1418-41e6-adbd-d10c3709f…
Jep ja Anna Kontula sanoi, että Suomi ei tarvitse armeijaa
Hän on idealisti.
Ja kommunisti. Ja hu ora.
Vierailija kirjoitti:
Heh, mun mielestä yllättävintä haastattelussa oli se että hän kehui persuja.
"Minähän olen ihan hyvissä väleissä persujen kanssa. Se oikeasti vaarallinen puolue minun näkökulmastani on kokoomus."
Kontula antoi persuille anteeksi herkkulihaksi nimittelyt.
Saako Kontulaa nyt sitten kutsua huoraksi ilman seuraamuksia?
N58
"Jep ja Anna Kontula sanoi, että Suomi ei tarvitse armeijaa"
..............................................
Eikä Suomi tarvitse Anna Kontulaa.
Palstamiehillä ei ole moraalia
Heille alaikäiseen sekaantuminen on ok, jopa toivottavaa
Olisipa mielenkiintoista, jos Annan silloiset "asiakkaat" tulisivat julkisuuteen. Vai mahtavatko jo olla "autuaammilla metsästys mailla"! 🤔