Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Vasemmiston Anna Kontula paljastaa olleensa alaikäinen seksityöntekijä - Kimmo Kiljuselta erikoinen kommentti

Vierailija
06.09.2025 |

Siis tämä on jo aivan käsittämätöntä touhua. Suomessa kansanedustaja voi tulla ulos kirjan kanssa, jossa kehuskelee tehneensä seksityötä 16-vuotiaana, ja samaan aikaan meille muille paasataan moraalista ja tasa-arvosta. Miten on mahdollista, että vasemmiston edustaja, joka saa meidän verorahoilla palkkaa, myy avoimesti julkisuudessa tarinoita tylsistä panoista ja politisoituu vielä kommunistina eduskunnassa? Ja SDP:n konkari-Kiljunen kommentoi asiaa kuin olisi joku iso vitsi. Tämä on suora sylkäisy tavallisten perheiden arvojen päälle.

Onko tämä sitä, mitä politiikka nykyään on että nuoruuden prostituutiolla ja intiimeillä yksityiskohdilla kerätään näkyvyyttä ja kannatusta? Jos sama olisi ollut jonkun perussuomalaisen taustalla, hänet olisi lynkattu mediassa yhdessä yössä. Mutta vasemmistolle annetaan vapaat kädet vaikka kuinka rikkoa tabuja ja loukata kansan moraalia. Ja juuri sama porukka jaksaa paasata naisten oikeuksista ja sukupuolten tasa-arvosta, vaikka tässä on kysymys alaikäisen hyväksikäytöstä ja rahalla pelaamisesta. Eikö tässä mene jo raja?

Kommentit (2514)

Vierailija
2441/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tämä avohoitopotilaiden sekoilu jatkuu täällä. 🤣🤣🤣 

Vauhkoavat sekopäät suitsivat toisiaan yhä järjettömämpään "keskusteluun". 🤣🤣🤣

Sinähän se täällä mesoat, Hymiöhyypiö.

Vierailija
2442/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselväksi on jäänyt Kontulan kanta alaikäisyyden / suojaikärajan alentamisesta, ja mikä olisi hyväksyttävä ikä alkaa harjoittaa prostituutiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja, kommunisti Anna Kontula tekee yhteistyötä terroristijärjestö Hamasin kanssa. Tässä on iso ristiriita, kun islamissa ja Palestiinassa itsensä myyminen on haram, kivitystuomion arvoinen rikos.

Vierailija
2444/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen iloinen ja positiivinen. Olet varmasti kuullut joskus nämä sanat vaikket itse tiedä mitä ne käytännössä tarkoittavat. 😉

Vierailija
2445/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustaja, kommunisti Anna Kontula tekee yhteistyötä terroristijärjestö Hamasin kanssa. Tässä on iso ristiriita, kun islamissa ja Palestiinassa itsensä myyminen on haram, kivitystuomion arvoinen rikos.

Yhtä loogista kuin Pride-väen Hamastiina-sympatiat.

Vierailija
2446/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommunisti myymässä itseään. Siinä on jo itsessään perustavaa laatua oleva ristiriita

Vierailija
2447/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tutkijanura on ollut huorastigman poistamiseen tähtäävää.

Vierailija
2448/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen iloinen ja positiivinen. Olet varmasti kuullut joskus nämä sanat vaikket itse tiedä mitä ne käytännössä tarkoittavat. 😉

iloinen palvelujen tarjoaja vai käyttäjä?

Vierailija
2449/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outo kommentti Kiljuselta oli, että kun vapaa suomalainen nainen( Kontula) leikkautti rintansa ja hiuksensa,  hän verisesti loukannut Kiljusta

Hesarin alastonkuva Annasta on vuodelta 2012. Onko tuo kuva otetru rintojen pienennyksen jälkeen vai ennen?

Vierailija
2450/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet taas kerran asiat kyynisessä valossa. Miksi? Etkö halua vai etkö kykene ymmärtämään mitä viestillä tarkoitettiin?

Vierailija
2451/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa Kontulan ja Kiljusen suhteen julkiseksi tuomisessa on omituista. Eikä se liity nyt erotiikkaan vaan valtaan. Seksisuhde on päättynyt 15 v sitten mutta vallankäyttö sanomisten muodossa jatkuu tämän kirjan sivuilla.

Aivan varmasti Kontula olisi voinut saada raflaavia otsikoita niistä entisistä ministereistä, mutta hän valitsi kaikista entisistä rakastajistaan juuri Kiljusen tikunnokkaan ja puhumaan itsensä pussiin mitä noloimmalla tavalla. Saman Kiljusen, joka jäi viime talvena kiinni Venäjä-sympatioistaan. Perin outoa, enkä ihan ymmärrä mitkä motiivit tässä on kelläkin. 

Vierailija
2452/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näet taas kerran asiat kyynisessä valossa. Miksi? Etkö halua vai etkö kykene ymmärtämään mitä viestillä tarkoitettiin?

ei ollut mitään kyynistä. Tiedustelin vain asiaa iloisesti pitäytyen triidin aiheessa

Vierailija
2453/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten prostituution normalisoinnilla tai laillistamisella haittoja estetään? Ei mitenkään. Otetaan esimerkiksi Hollanti. Siellä on laillisia alueita, missä naiset myyvät tavaraansa, mutta myös ihmiskauppaa sen lisäksi. On myös ns huonolaatuisia hria eli yleensä narkkareita tai muita ongelmaisia, jotka ovat jatkuvan väkivallan uhan alla koska näitähän nyt sitten ostelee erilaiset opportunistit ja muut sekopäät.

Montako hollantilaista prostituoitua tunnet? Mä tunnen monta, naapurissakin asuu jo alalta eläköitynyt rouva, joka ei mitenkään vaikuta traumatisoituneelta. 

Toki näitä asioita ei oo täällä erityisen hyvin järjestetty, niitä narkkareilla tarkoitettuja prostituutioalueita mun on vaikea ymmärtää. 

Vierailija
2454/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän mietin Kontulan toimintaa varattujen saalistamiseksi, sen oksettavammalta se vaikuttaa.

Kontula on kohdellut ihmisiä vain välineinä mukaan lukien rikkomiensa perheiden lapset.

Ymmärrän nyt, kun Kontula sanoi Taneli Hämäläisen olevan tehoduon empaattinen osapuoli.

Vierailija
2455/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ollut mitään kyynistä. Tiedustelin vain asiaa iloisesti pitäytyen triidin aiheessa

Silloin olet ymmärtänyt kommenttini väärin. En ole myynyt enkä ostanut seksiä.

Vierailija
2456/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tuossa Kontulan ja Kiljusen suhteen julkiseksi tuomisessa on omituista. Eikä se liity nyt erotiikkaan vaan valtaan. Seksisuhde on päättynyt 15 v sitten mutta vallankäyttö sanomisten muodossa jatkuu tämän kirjan sivuilla.

Aivan varmasti Kontula olisi voinut saada raflaavia otsikoita niistä entisistä ministereistä, mutta hän valitsi kaikista entisistä rakastajistaan juuri Kiljusen tikunnokkaan ja puhumaan itsensä pussiin mitä noloimmalla tavalla. Saman Kiljusen, joka jäi viime talvena kiinni Venäjä-sympatioistaan. Perin outoa, enkä ihan ymmärrä mitkä motiivit tässä on kelläkin. 

Kontulan ja Kiljusen suhde oli jo julkinen. 

Vierailija
2457/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ketjussa käyty järjellistä keskustelua sivun 15 jälkeen? Sen verran jaksoin selata, ja oli aivan älyvapaita horinoita.

Vierailija
2458/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten prostituution normalisoinnilla tai laillistamisella haittoja estetään? Ei mitenkään. Otetaan esimerkiksi Hollanti. Siellä on laillisia alueita, missä naiset myyvät tavaraansa, mutta myös ihmiskauppaa sen lisäksi. On myös ns huonolaatuisia hria eli yleensä narkkareita tai muita ongelmaisia, jotka ovat jatkuvan väkivallan uhan alla koska näitähän nyt sitten ostelee erilaiset opportunistit ja muut sekopäät.

Montako hollantilaista prostituoitua tunnet? Mä tunnen monta, naapurissakin asuu jo alalta eläköitynyt rouva, joka ei mitenkään vaikuta traumatisoituneelta. 

Toki näitä asioita ei oo täällä erityisen hyvin järjestetty, niitä narkkareilla tarkoitettuja prostituutioalueita mun on vaikea ymmärtää. 

Joopa joo. No onko se eläkeläinen äitisi. Vai mummosi? Laillinen prostituutio ei lopeta ihmiskauppaa, eikä se myöskään lisää sen arvostusta.

Vierailija
2459/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitoja täynnä koko puolue. Persut on perseestä arvoineen, samoin KD, mutta brutaalia, kivikautista muslimi-kulttuuria ja islam-uskoa ihaillaan ja suojellaan. Sekaisin koko sakki. 

Vierailija
2460/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä yhtään yllättynyt. Ainahan se on ollut ihan sekaisin ja liian avoin seksuaalisuudestaan julkisuudessa.

Hänen väitöskirjansakin aihe jotenkin sivuaa näitä asioita.

Mistä muuten Teemu Keskisarja teki väitöskirjansa?

Eläimiin sekaantumisesta.

Peräkylän maamiesseurantalon kirjaston bestseller.

Katos, Fatim on myös löytänyt haaskalle!

Mansikki jo odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi