Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Vasemmiston Anna Kontula paljastaa olleensa alaikäinen seksityöntekijä - Kimmo Kiljuselta erikoinen kommentti

Vierailija
06.09.2025 |

Siis tämä on jo aivan käsittämätöntä touhua. Suomessa kansanedustaja voi tulla ulos kirjan kanssa, jossa kehuskelee tehneensä seksityötä 16-vuotiaana, ja samaan aikaan meille muille paasataan moraalista ja tasa-arvosta. Miten on mahdollista, että vasemmiston edustaja, joka saa meidän verorahoilla palkkaa, myy avoimesti julkisuudessa tarinoita tylsistä panoista ja politisoituu vielä kommunistina eduskunnassa? Ja SDP:n konkari-Kiljunen kommentoi asiaa kuin olisi joku iso vitsi. Tämä on suora sylkäisy tavallisten perheiden arvojen päälle.

Onko tämä sitä, mitä politiikka nykyään on että nuoruuden prostituutiolla ja intiimeillä yksityiskohdilla kerätään näkyvyyttä ja kannatusta? Jos sama olisi ollut jonkun perussuomalaisen taustalla, hänet olisi lynkattu mediassa yhdessä yössä. Mutta vasemmistolle annetaan vapaat kädet vaikka kuinka rikkoa tabuja ja loukata kansan moraalia. Ja juuri sama porukka jaksaa paasata naisten oikeuksista ja sukupuolten tasa-arvosta, vaikka tässä on kysymys alaikäisen hyväksikäytöstä ja rahalla pelaamisesta. Eikö tässä mene jo raja?

Kommentit (2514)

Vierailija
2421/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos prostituutio on vassuista työtä siinä missä siivoaminenkin, niin onko vassuista ok, jos työkkärin velvoitetyölistalla olisi strippaamista, prostituutiota tai vaikkapa osapäivähommia thaihierontalaitoksessa? Samahan se on vassulle antaa poskihoitoja ihramahaisille setämiehille kuin piipata maitopurkkeja kaupan kassalla.

Käy niissä naisetkin sormetettavana

Vierailija
2422/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se luetun ymmärtäminen ois tosi hyödyllinen kyky näissä nettikeskusteluissa. Mä en ole missään puhunut prostituution suosittelemista omille lapsilleni. 

Kyse oli siitä, opetanko mä mun lapset tuomitsemaan prostituution ja prostituoidut moraalittomina. En helvetissä opeta, ikinä."

Esimerkillinen kehystys, olkiukko ja maalitolpan siirto mahdutettu pariin lauseeseen!

Luepa tätä viestiketjua taaksepäin, niin huomaat, etten ole siirtänyt mitään maalitolppia. Tää lähti siitä, kun sanoin ettei seksin myymisessä ole mitään väärää, eli Kontulalla ei ole syytä hävetä. Multa sitten kysyttiin, opetanko lapsilleni kun, ettei seksityössä ole mitään väärää. Kyllä opetan. Teki sitä sitten joku muu tai he itse, niin mun mielestä se ei o

"Kyllä mun mielestä prostituution normalisoimiseen on aihetta"

prostituutiosta on paljon haittaa erityisesti naisille itselleen, mt-ongelmia, päihteiden väärinkäyttöä, seksitauteja jne. Lisäksi siinä mies ostaa naisen kehon käyttöönsä, miten se edistää naisen asemaa yhteiskunnassa? Tähänkö pyritään, että mies voi vain mennä ja ostaa naisen käyttöönsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä yhtään yllättynyt. Ainahan se on ollut ihan sekaisin ja liian avoin seksuaalisuudestaan julkisuudessa.

Hänen väitöskirjansakin aihe jotenkin sivuaa näitä asioita.

Mistä muuten Teemu Keskisarja teki väitöskirjansa?

Eläimiin sekaantumisesta.

Vierailija
2424/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"" "" "" "Vihreä maailmankuva mulla kyllä on" selvä se kertookin kaiken olennaisen.  "" "" "" 

Kertoohan se jotain, että haluais säilyttää planeetan suht elinkelpoisena. 

no ei se siitä kyllä kerro. Se kertoo lähinnä, ettei yleisellä tasolla ole mitään käsitystä mittasuhteista. Esimerkiksi suomalaisen veronmaksajan pitäisi pelastaa maapallon ilmasto.

Mutta se on toinen keskustelu. Vihreyteen liittyy hassusti nykyään myös tämä ääriliberaali-ajattelu, jolla ei sinällään ole mitään tekemistä ympäristöasioiden kanssa. Esimerkiksi on ihan OK, jos alaikäinen tyttö myy itseään. Ja prostituutio on ihan hyväksyttävää, jotenkin kierolla tavalla sitä sitten yritetään perustella feminismillä.

Vähän samanlainen aivotulppa, kuin että huivipakko on naisten oma valinta, jos kerran haluavat pukeutua niin

No siitä siinä kuitenkin on kyse. Jos yhtään kosmologiaa harrastaa, niin tajuaa, miten hauras planeetta - ja erityisesti sen kaasukehä, on. Mutta se on tosiaan eri keskustelu.

Mun arvoliberalismi ei tosiaan liity niihin ympäristökysymyksiin, vaan kyse on ihan erillisistä asioista.

Selvästi olen sun kanssa todella, todella eri mieltä asioista. 

Vierailija
2425/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se luetun ymmärtäminen ois tosi hyödyllinen kyky näissä nettikeskusteluissa. Mä en ole missään puhunut prostituution suosittelemista omille lapsilleni. 

Kyse oli siitä, opetanko mä mun lapset tuomitsemaan prostituution ja prostituoidut moraalittomina. En helvetissä opeta, ikinä."

Esimerkillinen kehystys, olkiukko ja maalitolpan siirto mahdutettu pariin lauseeseen!

Luepa tätä viestiketjua taaksepäin, niin huomaat, etten ole siirtänyt mitään maalitolppia. Tää lähti siitä, kun sanoin ettei seksin myymisessä ole mitään väärää, eli Kontulalla ei ole syytä hävetä. Multa sitten kysyttiin, opetanko lapsilleni kun, ettei seksityössä ole mitään väärää. Kyllä opetan. Teki sitä sit

"Kyllä mun mielestä prostituution normalisoimiseen on aihetta"

prostituutiosta on paljon haittaa erityisesti naisille itselleen, mt-ongelmia, päihteiden väärinkäyttöä, seksitauteja jne. Lisäksi siinä mies ostaa naisen kehon käyttöönsä, miten se edistää naisen asemaa yhteiskunnassa? Tähänkö pyritään, että mies voi vain mennä ja ostaa naisen käyttöönsä?

No mun mielestä noita haittoja pystytään nimenomaan vähentämään sillä normalisoimisella, ja nimenomaan tuomitseminen ja paheksuminen lisää noita haittoja.

Prostituutio ei tarkoita pelkästään naisten miehille myymää seksiä. 

Vierailija
2426/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä yhtään yllättynyt. Ainahan se on ollut ihan sekaisin ja liian avoin seksuaalisuudestaan julkisuudessa.

Peräkylän maamiesseurantalon kirjaston bestseller.

Vierailija
2427/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna suosii takaapäin asentoa, koska se on ikivanha ja alkuperäinen. Luolamaalauksissa ja kalliopiirroksissa ollaan vain takaapäin.

Lähetyssaarnaajat aikanaan kauhistelivat alkuasukkaiden harrastamaa takaapäin asentoa. Pitivät sitä eläimellisenä ja rivona. Opettivat alkuasukkaat omalle ns. lähetyssaarnaja-asennolle. Kuitenkin alkuasukkaat yhä harrastivat salaa takaapäin asentoa, kun silmä vältti.

Vierailija
2428/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa tätä viestiketjua taaksepäin, niin huomaat, etten ole siirtänyt mitään maalitolppia. Tää lähti siitä, kun sanoin ettei seksin myymisessä ole mitään väärää, eli Kontulalla ei ole syytä hävetä. Multa sitten kysyttiin, opetanko lapsilleni kun, ettei seksityössä ol

eivät haitat häviä jonkun normalisoinnilla. Samanlaisia ja vielä pahempia ongelmia on maissa, joissa prostituutio on sallittua. Vai luuletko damin punaisten lyhtyjen alueella palveluja tarjoavin naisten elävän keskiluokkaista onnellista elämää? 

Vierailija
2429/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos prostituutio on vassuista työtä siinä missä siivoaminenkin, niin onko vassuista ok, jos työkkärin velvoitetyölistalla olisi strippaamista, prostituutiota tai vaikkapa osapäivähommia thaihierontalaitoksessa? Samahan se on vassulle antaa poskihoitoja ihramahaisille setämiehille kuin piipata maitopurkkeja kaupan kassalla.

Käy niissä naisetkin sormetettavana

Ainoastaan sun runkkufantasioissa. Mutta onko vasemmiston mielestä mitään eroa sillä, että antaako reikänsä ukkojen jyystettäväksi, vai käykö siivoamassa?

Vierailija
2430/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten prostituution normalisoinnilla tai laillistamisella haittoja estetään? Ei mitenkään. Otetaan esimerkiksi Hollanti. Siellä on laillisia alueita, missä naiset myyvät tavaraansa, mutta myös ihmiskauppaa sen lisäksi. On myös ns huonolaatuisia hria eli yleensä narkkareita tai muita ongelmaisia, jotka ovat jatkuvan väkivallan uhan alla koska näitähän nyt sitten ostelee erilaiset opportunistit ja muut sekopäät.

Vierailija
2431/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No mun mielestä noita haittoja pystytään nimenomaan vähentämään sillä normalisoimisella, ja nimenomaan tuomitseminen ja paheksuminen lisää noita haittoja.

Prostituutio ei tarkoita pelkästään naisten miehille myymää seksiä."

Sun mielestä sosiaalinen stigma on prostituution ja siihen elimellisesti liittyvän ihmiskaupan suurin ongelma? Kannattaa laajentaa näkökulmaa länsimaisista eliittiprostituoiduista, jotka puhuvat omasta valinnasta. Kun tarinoiden pintaa raaputtaa, niin defenssimekanismihan se on ja illuusio vapaasta tahdosta.

Itseään myyvät miehet ovat pieni marginaali prostituoitujen joukossa. Ja yhteiskunnallinen valta-asema on eri.

Vierailija
2432/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräkylän maamiesseurantalon kirjaston bestseller.

Katos, Fatim on myös löytänyt haaskalle!

Vierailija
2433/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten prostituution normalisoinnilla tai laillistamisella haittoja estetään? Ei mitenkään. Otetaan esimerkiksi Hollanti. Siellä on laillisia alueita, missä naiset myyvät tavaraansa, mutta myös ihmiskauppaa sen lisäksi. On myös ns huonolaatuisia hria eli yleensä narkkareita tai muita ongelmaisia, jotka ovat jatkuvan väkivallan uhan alla koska näitähän nyt sitten ostelee erilaiset opportunistit ja muut sekopäät.

Jep. Saksan megabordellitkin ovat aika karuja laitoksia, joissa miehet käyvät jyystämässä itä-eurooppalaisia naisia pilkkahintaan liukuhihnalta, eikä naisen velka koskaan lyhene. Naisen kohtaloa parasta ennen -päiväyksen umpeutumisen jälkeen ei parane ajatella.

Vierailija
2434/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään oikea työ ei ole henkisesti, psyykkisesti yhtä traumatisoivaa ja kuluttavaa, kuin hooraaminen.

Vierailija
2435/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Kontula ehdotti vuonna 2012, että täysi-ikäisten lähisukulaisten välinen seksi tulisi sallia, mukaan lukien sisarukset, osana keskustelua seksuaalilainsäädännön epäloogisuuksista.

Vierailija
2436/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituutio on tyttöjen ja naisten hyväksikäyttöä. Joku Anna Kontula voi selvitä kokemuksistaan, mutta tämä ei todellakaan päde kaikkien kohdalla. Jyrkkä ei prostituution normalisoinnille.

Vierailija
2437/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tämä avohoitopotilaiden sekoilu jatkuu täällä. 🤣🤣🤣 

Vauhkoavat sekopäät suitsivat toisiaan yhä järjettömämpään "keskusteluun". 🤣🤣🤣

Vierailija
2438/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Kontula todennäköisesti käsittelee omia traumojaan. 16-vuotiaat myymässä seksiä ja aikuiset miehet ostamassa seksiä lapsilta ei ole sellainen asia mitä pitäisi normalisoida mitenkään. Jos 16-v tyttö tekee sellaista, on hänessä jo valmiiksi jotain rikki.

Vierailija
2439/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunisti Kontula on aina verottamassa ja sosialisoimassa. Maksoiko hän tuloverot seksityöstä saamastaan palkasta? 

Vierailija
2440/2514 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo kommentti Kiljuselta oli, että kun vapaa suomalainen nainen( Kontula) leikkautti rintansa ja hiuksensa,  hän verisesti loukannut Kiljusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän