HS: Vasemmiston Anna Kontula paljastaa olleensa alaikäinen seksityöntekijä - Kimmo Kiljuselta erikoinen kommentti
Siis tämä on jo aivan käsittämätöntä touhua. Suomessa kansanedustaja voi tulla ulos kirjan kanssa, jossa kehuskelee tehneensä seksityötä 16-vuotiaana, ja samaan aikaan meille muille paasataan moraalista ja tasa-arvosta. Miten on mahdollista, että vasemmiston edustaja, joka saa meidän verorahoilla palkkaa, myy avoimesti julkisuudessa tarinoita tylsistä panoista ja politisoituu vielä kommunistina eduskunnassa? Ja SDP:n konkari-Kiljunen kommentoi asiaa kuin olisi joku iso vitsi. Tämä on suora sylkäisy tavallisten perheiden arvojen päälle.
Onko tämä sitä, mitä politiikka nykyään on että nuoruuden prostituutiolla ja intiimeillä yksityiskohdilla kerätään näkyvyyttä ja kannatusta? Jos sama olisi ollut jonkun perussuomalaisen taustalla, hänet olisi lynkattu mediassa yhdessä yössä. Mutta vasemmistolle annetaan vapaat kädet vaikka kuinka rikkoa tabuja ja loukata kansan moraalia. Ja juuri sama porukka jaksaa paasata naisten oikeuksista ja sukupuolten tasa-arvosta, vaikka tässä on kysymys alaikäisen hyväksikäytöstä ja rahalla pelaamisesta. Eikö tässä mene jo raja?
Kommentit (2515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontula on vuosikausia pyrkinyt normalisoimaan prostituutiota. Tämä hänen oma seksin myymisensä asettaa asian vielä ihan uuteen valoon.
Antaa enemmän painoarvoa hänen mielipiteilleen, kun hänellä on sekä tieteellinen tutkimusaineisto että omakohtainen kokemus asiasta.
Haluaisitko kertoa meille kuinka laaja, moniääninen ja millä tavoin valikoitunut se tutkimusaineisto on?
Miten se nyt väitöskirjoissa yleensä on. En ole lukenut hänen väitöskirjaansa, niin en voi kertoa sulle siitä sen enempää.
Mainostit kuitenkin sen tieteellistä painoarvoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olisit täysin ok sen kanssa, että lapsesi alkaisi myymään seksiä?
Ja olet kertonut heille mitä siitä seuraisi, jos tieto leviäisi kaveripiiriin jne?
Sehän on mun lasten oma asia, mitä työtä he haluavat aikuisena tehdä. En mä heitä omista. Enkä ymmärrä, miksi sen pitäisi olla mulle ongelma.
Mistä ihmeestä mä tietäisin, miten mun lasten teoreettinen tulevaisuuden kaveripiiri suhtautuisi kenenkään prostituutioon? En mä pysty sanomaan, mitä siitä seuraisi.
Eihän se sinulle ollutkaan ongelma, kuten sanoit.
Mutta jos ajattelet itseäsi pidemmälle, mitähän siitä voi seurata jos kaikki lasten sukulaiset, ystävät, tuttavat, työntantajat, työkaverit, tulevat kumppanit ja niin edelleen saavat kuulla heidän myyvän itseään rahasta?
Mielestäni on vastuutonta vain kertoa lapsille että "siinähän myytte itseänne, ei mua haittaa", mutta ei kertoa mitä siitä voi seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontula on vuosikausia pyrkinyt normalisoimaan prostituutiota. Tämä hänen oma seksin myymisensä asettaa asian vielä ihan uuteen valoon.
Antaa enemmän painoarvoa hänen mielipiteilleen, kun hänellä on sekä tieteellinen tutkimusaineisto että omakohtainen kokemus asiasta.
Haluaisitko kertoa meille kuinka laaja, moniääninen ja millä tavoin valikoitunut se tutkimusaineisto on?
Miten se nyt väitöskirjoissa yleensä on. En ole lukenut hänen väitöskirjaansa, niin en voi kertoa sulle siitä sen enempää.
Niin. Väitöskirjojen tieteellisen painoarvon on määritellyt joku ihan muu kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet kertonut heille mitä siitä seuraisi, jos tieto leviäisi kaveripiiriin jne?
Sehän on mun lasten oma asia, mitä työtä he haluavat aikuisena tehdä. En mä heitä omista. Enkä ymmärrä, miksi sen pitäisi olla mulle ongelma.
Mistä ihmeestä mä tietäisin, miten mun lasten teoreettinen tulevaisuuden kaveripiiri suhtautuisi kenenkään prostituutioon? En mä pysty sanomaan, mitä siitä seuraisi.
Mutta jos ajattelet itseäsi pidemmälle, mitähän siitä voi seurata jos kaikki lasten sukulaiset, ystävät, tuttavat, työntantajat, työkaverit, tulevat kumppanit ja niin edelleen saavat kuulla heidän myyvän itseään rahasta?
Mielestäni on vastuutonta vain kertoa lapsille että "siinähän myytte itseänne, ei mua haittaa", mutta ei kertoa mitä siitä voi seurata.
No mä en tule ikinä opettamaan lapsilleni, että omat päätökset omasta elämästä pitäis tehdä sillä perusteella, mitä ahdasmieliset ihmiset pystyy hyväksymään.
Enkä usko, että mun lapset onnistuu välttymään tiedolta ihmisten ahdasmielisyydestä, vaikka mä en sitä erikseen joka asiassa heille opettais. Ei ne nyt mitään idi ootteja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on sikoja
Kiljunen nyt näyttääkin sialta ja varmasti kiljuu kuin sika.
On pannut myös ryssää
Onko sillä eroa, paneeko kontulaa vai ryssää.. sama asia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Väitöskirjojen tieteel
Kuten ketkä? Hesarin ja taistolaisnavetan vassuaktivistit? Omaa järkeä ja lähdekritiikkiä saa käyttää.
Onko Kontula maksanut verot posliinikaupastaan. Onko hänet jo käräytetty verottajalle?
"En mä mitenkään aktiivisesti suosittele kenellekään niitä kaikkia miljardeja muitakaan asioita, missä ei ole mitään väärää.
Onko sun mielestä niin, että jos jotain asiaa ei pidä vääränä, niin sen on pakko tarkoittaa sitä, että juuri sitä asiaa haluaa suositella kaikille? Kummallista."
Vasemmiston mukaan henkilö suosittelee kaikkea, mitä hän ei erikseen ilmoita vastustavansa. Esimerkiksi antirasismi on jatkuvaa rasisminvastaista puuhastelua, oman paremmuuden toitottamista ja rasismin löytämistä mitä pienimmistä ja erikoisimmista asioista, kuten Haisulista, Afrikan tähdestä ja Peppi Pitkätossusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton puheenjohtajan on erottava, kun on valinnut tällaiseen asemaan naisen, jonka toiminta ei kestä päivänvaloa.
Hänen äänestäjänsä ovat valinneet Kontulan kansanedustajakseen. Puheenjohtajalla ei ole asiaan mitään nokan koputtamista.Sinusta Vornanen olisi voinut jatkaa persujen eduskuntaryhmässä, eikä kenelläkään olisi nokan koputtamista?
Kontula ei ole myynyt seksiä kansanedustajauransa aikana. Vornanen ammuskeli kansanedustajauransa aikana humalassa Bar Ihkun edessä.
Oikeuspsykologi pitää puhetta seksityöstä työnä muiden joukossa huolestuttavina:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/075bc649-b440-4358-891d-facf2961f910…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton puheenjohtajan on erottava, kun on valinnut tällaiseen asemaan naisen, jonka toiminta ei kestä päivänvaloa.
Hänen äänestäjänsä ovat valinneet Kontulan kansanedustajakseen. Puheenjohtajalla ei ole asiaan mitään nokan koputtamista.Sinusta Vornanen olisi voinut jatkaa persujen eduskuntaryhmässä, eikä kenelläkään olisi nokan koputtamista?
Kontula ei ole myynyt seksiä kansanedustajauransa aikana. Vornanen ammuskeli kansanedustajauransa aikana humalassa Bar Ihkun edessä.
Mistä tiedät? Päätit sitten siirtää maalitolppaa :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketkä? Hesarin ja taistolaisnavetan vassuaktivistit? Omaa järkeä ja lähdekritiikkiä saa käyttää.
Noidenko tahojen sä luulet määritellen väitöskirjaprosessin?
"
Väitöskirja (lat. dissertatio) on opinnäyte, joka laaditaan tohtorintutkinnon suorittamiseksi. Väitöskirjan tulee sisältää uutta tieteellistä tietoa ja osoittaa tekijän kykyä itsenäiseen tutkimukseen.
Väitöskirja voi olla joko yhtenäinen teos eli monografia tai samaa aihetta käsittelevistä tieteellisistä artikkeleista koostuva artikkeliväitöskirja eli niin sanottu nippuväitöskirja.[1] Artikkeliväitöskirjan julkaisujen tulee asetuksen mukaan olla julkaistuja tai julkaistavaksi hyväksyttyjä artikkeleita ja väitöskirjassa tulee niiden lisäksi olla myös johdanto- ja yhteenveto-osa. Kullakin tiedekunnalla ja yliopistolla on tarkempia väitöskirjaa koskevia määräyksiä.
Väitöskirjan sivumäärä vaihtelee alan ja sen perinteiden ja valitun aiheen mukaan. Artikkeliväitöskirjoissa johdanto- ja yhteenveto-osa on 40100 sivua, näiden lisäksi tulee 210 julkaisua.
Kun ohjaava professori pitää väitöskirjaa valmiina, tiedekunta nimeää esitarkastajat. Esitarkastajia on yleensä kaksi, ja arviointi on samanlaista kuin tieteellinen vertaisarviointi. Esitarkastuslausuntojen perusteella työlle voidaan myöntää painatuslupa. Painatusluvan myöntäminen merkitsee käytännössä sitä, että työ on hyväksytty, vaikka muodollisesti hyväksyminen tapahtuu vasta väitöstilaisuuden jälkeen. Vaikka kustannusten säästämiseksi osa yliopistoista julkaisee väitöskirjoja sähköisesti, voidaan väitöskirjasta ottaa pieni painos itse väitöstilaisuutta ja väittelijän myöhempiä tarpeita varten. Väitöskirjaa on pidettävä julkisesti nähtävillä vähintään 10 päivää ennen väitöstilaisuutta.lähde?
Väittelijä eli respondentti puolustaa väitöskirjaansa julkisessa väitöstilaisuudessa tiedekunnan määräämää vastaväittäjää (opponentti) vastaan ja myös yleisön edustajat saavat esittää muistutuksia eli toimia ylimääräisinä vastaväittäjinä.[2] Vastaväittäjiä voi olla myös kaksi, mikä on yleinen tapa teknillisellä alalla. Väitöstilaisuuden valvoja (kustos) on yleensä kyseisen oppiaineen professori. Väitöstilaisuuden jälkeen tiedekuntaneuvosto (tai sitä vastaava elin) arvostelee väitöskirjan saamiensa lausuntojen perusteella. Prosessin yksityiskohdat vaihtelevat yliopistoittain"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ajattelet itseäsi pidemmälle, mitähän siitä voi seurata jos kaikki lasten sukulaiset, ystävät, tuttavat, työntantajat, työkaverit, tulevat kumppanit ja niin edelleen saavat kuulla heidän my
prostituutiosta seuraa tutkitusti monenlaisia ongelmia; hyväksikäyttöä, minäkuvan vääristymistä, mielenterveysongelmia yleisesti, seksitauteja, vaikeuksia sitoutumiseen, päihteiden väärinkäyttöä, ihmiskauppaa ... Siitä vaan suosittelemaan omille lapsille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ajattelet itseäsi pidemmälle, mitähän siitä voi seurata jos kaikki lasten sukulaiset, ystävät, tuttavat, työntantajat, työkaverit, tulevat
prostituutiosta seuraa tutkitusti monenlaisia ongelmia; hyväksikäyttöä, minäkuvan vääristymistä, mielenterveysongelmia yleisesti, seksitauteja, vaikeuksia sitoutumiseen, päihteiden väärinkäyttöä, ihmiskauppaa ... Siitä vaan suosittelemaan omille lapsille
Se luetun ymmärtäminen ois tosi hyödyllinen kyky näissä nettikeskusteluissa. Mä en ole missään puhunut prostituution suosittelemista omille lapsilleni.
Kyse oli siitä, opetanko mä mun lapset tuomitsemaan prostituution ja prostituoidut moraalittomina. En helvetissä opeta, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ajattelet itseäsi pidemmälle, mitähän siitä voi seurata jos kaikki lasten sukulaiset, ystävät, tuttavat, työntantajat, työkaverit, tulevat kumppanit ja niin edelleen saavat kuulla heidän my
No mä en tule ikinä opettamaan lapsilleni, että omat päätökset omasta elämästä pitäis tehdä sillä perusteella, mitä ahdasmieliset ihmiset pystyy hyväksymään.
Enkä usko, että mun lapset onnistuu välttymään tiedolta ihmisten ahdasmielisyydestä, vaikka mä en sitä erikseen joka asiassa heille opettais. Ei ne nyt mitään idi ootteja ole.
Toivottavasti et tuomitse rasisteja. He kasvattavat lapsensa täysin samalla periaatteella kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
"Sehän on mun lasten oma asia, mitä työtä he haluavat aikuisena tehdä. En mä heitä omista. Enkä ymmärrä, miksi sen pitäisi olla mulle ongelma."
Etkö sä anna lapsillesi mitään eväitä elämään ja kerro oikeasta ja väärästä, moraalista, hyödyllisistä ja haitallisista asioista? Sua ei huolestuta, jos sun lapsi ajautuu maailmaan, jossa väkivalta, mt-ongelmat, sukupuolitaudit, addiktiot ja traumakokemukset ovat yleisiä?
No en todellakaan anna mun lapsille eväitä moralisoida ja tuomita toisia ihmisiä.
Ihmettelen kuitenkin, kuka Anee pannaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sehän on mun lasten oma asia, mitä työtä he haluavat aikuisena tehdä. En mä heitä omista. Enkä ymmärrä, miksi sen pitäisi olla mulle ongelma."
Etkö sä anna lapsillesi mitään eväitä elämään ja kerro oikeasta ja väärästä, moraalista, hyödyllisistä ja haitallisista asioista? Sua ei huolestuta, jos sun lapsi ajautuu maailmaan, jossa väkivalta, mt-ongelmat, sukupuolitaudit, addiktiot ja traumakokemukset ovat yleisiä?
No mun mielestä seksin myymisessä ei ole kyse moraalisesti väärästä asiasta, niin en mä voi antaa lapsilleni sellaisia eväitä elämään, että väittäisin sitä mielestäni moraalittomaksi. Eri asioiden riskeistä ja huonoista puolista voidaan toki keskustella.
Eläinten tappaminen taas on mun mielestä moraalisesti väärin, ja olen siitä mielipiteeni kertonut lapsilleni, mutta annan kyllä lapseni syödä lihaa, koska ei o
Sinusta ei ole moraalinen ongelma, että ihminen joutuu prostituoimaan itsensä perheen elättämiseksi, velkojen maksamiseksi, mielenterveyden järkkymisen tai addiktion ylläpidon maksamiseksi? Vain pienelle promillelle prostituutio on kutsumusammatti. Vain länsimainen eliittiprostituoitu voi valita asiakkaansa, tehtävät temput, kondomin käytön ja taksansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä palsta täynnä sekavaa porukkaa. Mitä tekemistä persuilla on Anna Kontulan per see n jakamisen kanssa?
Pitäähän Kontulan posliininmyynti, nyt jotenkin nyt saada persujen syyksi.
Miten niin syyksi? Ei seksin myymisessä ole mitään väärää.
Vasemmisto yrittää vetää persuja jollain verukkeella tähän soppaan. Jotta voivat taas keskittyä nappisilmäisiin islamisteihin. 🍆🍑
Jep. Kaikki muistavat vetää Kontulan horoilut mukaan keskusteluun, jos öyhöttävät Halla-ahon kuvioista ;)
No mun mielestä seksin myymisessä ei ole kyse moraalisesti väärästä asiasta, niin en mä voi antaa lapsilleni sellaisia eväitä elämään, että väittäisin sitä mielestäni moraalittomaksi. Eri asioiden riskeistä ja huonoista puolista voidaan toki keskustella.
Eläinten tappaminen taas on mun mielestä moraalisesti väärin, ja olen siitä mielipiteeni kertonut lapsilleni, mutta annan kyllä lapseni syödä lihaa, koska ei ole mun asia sitä kieltää