HS: Vasemmiston Anna Kontula paljastaa olleensa alaikäinen seksityöntekijä - Kimmo Kiljuselta erikoinen kommentti
Siis tämä on jo aivan käsittämätöntä touhua. Suomessa kansanedustaja voi tulla ulos kirjan kanssa, jossa kehuskelee tehneensä seksityötä 16-vuotiaana, ja samaan aikaan meille muille paasataan moraalista ja tasa-arvosta. Miten on mahdollista, että vasemmiston edustaja, joka saa meidän verorahoilla palkkaa, myy avoimesti julkisuudessa tarinoita tylsistä panoista ja politisoituu vielä kommunistina eduskunnassa? Ja SDP:n konkari-Kiljunen kommentoi asiaa kuin olisi joku iso vitsi. Tämä on suora sylkäisy tavallisten perheiden arvojen päälle.
Onko tämä sitä, mitä politiikka nykyään on että nuoruuden prostituutiolla ja intiimeillä yksityiskohdilla kerätään näkyvyyttä ja kannatusta? Jos sama olisi ollut jonkun perussuomalaisen taustalla, hänet olisi lynkattu mediassa yhdessä yössä. Mutta vasemmistolle annetaan vapaat kädet vaikka kuinka rikkoa tabuja ja loukata kansan moraalia. Ja juuri sama porukka jaksaa paasata naisten oikeuksista ja sukupuolten tasa-arvosta, vaikka tässä on kysymys alaikäisen hyväksikäytöstä ja rahalla pelaamisesta. Eikö tässä mene jo raja?
Kommentit (2518)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tajua miksi tuosta Kiljusesta nyt puhutaan. Heillä oli normaali aikuisten seksisuhde.
Oletko ihan varma? Jos toinen myy jo lapsena, niin olisko mahdollisesti jo silloin ollut asiakaskunnassa?
Siis oikeastiko sä ajattelet, että jos joku on vuosikymmeniä sitten myynyt seksiä, niin kaikki sen suhteet on yhä entisten asiakkaiden kanssa? Mistä tuollainen ajatuskuvio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä palsta täynnä sekavaa porukkaa. Mitä tekemistä persuilla on Anna Kontulan per see n jakamisen kanssa?
Pitäähän Kontulan posliininmyynti, nyt jotenkin nyt saada persujen syyksi.
Miten niin syyksi? Ei seksin myymisessä ole mitään väärää.
opetatko tuon myös lapsillesi?
Tietenkin. En todellakaan opeta lapsiani tuomitsemaan tuollaisia asioita.
seksin myyminen ja ostaminen on ihan OK, näin siis kerrot lapsillesi. Selvä, tämä riitti
Tietenkin. Mun mielestä on aika kamalaa, jos sä opetat omillesi, että se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä palsta täynnä sekavaa porukkaa. Mitä tekemistä persuilla on Anna Kontulan per see n jakamisen kanssa?
seksin myyminen ja ostaminen on ihan OK, näin siis kerrot lapsillesi. Selvä, tämä riitti
Tietenkin. Mun mielestä on aika kamalaa, jos sä opetat omillesi, että se ei ole ok.
Eli olisit täysin ok sen kanssa, että lapsesi alkaisi myymään seksiä?
Ja olet kertonut heille mitä siitä seuraisi, jos tieto leviäisi kaveripiiriin jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Mun mielestä on aika kamalaa, jos sä opetat o
joo pitäkää toi ja nostakaa vaaliteemaksi. Todellakin kannustan vasemmistoa ottamaan tämän rohkean askeleen kohti oikeaa feminismiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieten
joo pitäkää toi ja nostakaa vaaliteemaksi. Todellakin kannustan vasemmistoa ottamaan tämän rohkean askeleen kohti oikeaa feminismiä :D
Mä en ole vasemmistolainen, joten mä en voi nostaa mitään vasemmiston vaaliteemaksi.
Miksi PersuPojat ulisevat täällä päivätpitkät.Miksi PersuPojat eivät mene TÖIHIN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieten
Eli olisit täysin ok sen kanssa, että lapsesi alkaisi myymään seksiä?
Ja olet kertonut heille mitä siitä seuraisi, jos tieto leviäisi kaveripiiriin jne?
Sehän on mun lasten oma asia, mitä työtä he haluavat aikuisena tehdä. En mä heitä omista. Enkä ymmärrä, miksi sen pitäisi olla mulle ongelma.
Mistä ihmeestä mä tietäisin, miten mun lasten teoreettinen tulevaisuuden kaveripiiri suhtautuisi kenenkään prostituutioon? En mä pysty sanomaan, mitä siitä seuraisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi PersuPojat ulisevat täällä päivätpitkät.Miksi PersuPojat eivät mene TÖIHIN.
ulina onkin hyvä termi tähän triidiin. Tulee mieleen ihan muu kuin persu-ulina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Mun mielestä on aika kamalaa, jos sä opetat o
Milloin siitä tuli harmitonta ja valinta muiden joukossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieten
Milloin siitä tuli harmitonta ja valinta muiden joukossa?
En mä harmittomuudesta mitään ole puhunut. Harva työ on harmitonta, suurin osa on planeetalle hyvinkin harmillisia. Valinta muiden joukossa se on, miksi ei olisi.
Mä en tiedä enkä välitä, mitä yleinen mielipide tästä sanoo ja on milloinkin sanonut. Itse olen tämän asian nähnyt näin parisenkymmentä vuotta. Nuorena hetken aikaa kannatin prostituution kieltämistä, mutta järkeennyin siitä aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontula on vuosikausia pyrkinyt normalisoimaan prostituutiota. Tämä hänen oma seksin myymisensä asettaa asian vielä ihan uuteen valoon.
Antaa enemmän painoarvoa hänen mielipiteilleen, kun hänellä on sekä tieteellinen tutkimusaineisto että omakohtainen kokemus asiasta.
Haluaisitko kertoa meille kuinka laaja, moniääninen ja millä tavoin valikoitunut se tutkimusaineisto on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisisitko perseen myymistä äidillesi, vaimollesi, pojallesi tai tyttärellesi? Myisitkö omia reikiäsi ihramahaukkojen jyystettäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto 🤮
Kimmo Kiljusta en panisi maksustakaan!
Onko Kiljunen myös niitä miehiä, että ottaa patukkaakin?
Seksiaddikteilla ei kai ole niin väliä, kenen kanssa duunailee. Vaniljaan kyllästyy nopeasti, jos on astraalirakastaja. Charlie Sheen on kertonut harrastavansa seksiä myös miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontula on vuosikausia pyrkinyt normalisoimaan prostituutiota. Tämä hänen oma seksin myymisensä asettaa asian vielä ihan uuteen valoon.
Antaa enemmän painoarvoa hänen mielipiteilleen, kun hänellä on sekä tieteellinen tutkimusaineisto että omakohtainen kokemus asiasta.
Haluaisitko kertoa meille kuinka laaja, moniääninen ja millä tavoin valikoitunut se tutkimusaineisto on?
Miten se nyt väitöskirjoissa yleensä on. En ole lukenut hänen väitöskirjaansa, niin en voi kertoa sulle siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisisitko perseen myymistä äidillesi, vaimollesi, pojallesi tai tyttärellesi? Myisitkö omia reikiäsi ihramahaukkojen jyystettäväksi?
Ei se järvi soutamalla kulu!!
Tätä on nykynaiseus, kiitos sekopääfeminismin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tajua miksi tuosta Kiljusesta nyt puhutaan. Heillä oli normaali aikuisten seksisuhde.
Oletko ihan varma? Jos toinen myy jo lapsena, niin olisko mahdollisesti jo silloin ollut asiakaskunnassa?
Siis oikeastiko sä ajattelet, että jos joku on vuosikymmeniä sitten myynyt seksiä, niin kaikki sen suhteet on yhä entisten asiakkaiden kanssa? Mistä tuollainen ajatuskuvio?
Kiljusella tarve selitellä, siitä ajatuskuvio.
"Sehän on mun lasten oma asia, mitä työtä he haluavat aikuisena tehdä. En mä heitä omista. Enkä ymmärrä, miksi sen pitäisi olla mulle ongelma."
Etkö sä anna lapsillesi mitään eväitä elämään ja kerro oikeasta ja väärästä, moraalista, hyödyllisistä ja haitallisista asioista? Sua ei huolestuta, jos sun lapsi ajautuu maailmaan, jossa väkivalta, mt-ongelmat, sukupuolitaudit, addiktiot ja traumakokemukset ovat yleisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitenkään aktiivisesti suosittele kenellekään niitä kaikkia miljardeja muitakaan asioita, missä ei ole mitään väärää.
Onko sun mielestä niin, että jos jotain asiaa ei pidä vääränä, niin sen on pakko tarkoittaa sitä, että juuri sitä asiaa haluaa suositella kaikille? Kummallista.
Kyllä mä oisin voinut myydä seksiä, jos en ois nuorempana ollut niin ujo ja epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto yrittää vetää persuja jollain verukkeella tähän soppaan. Jotta voivat taas keskittyä nappisilmäisiin islamisteihin. 🍆🍑