Vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula kertoo tekemästään seksityöstä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011476900.html
"Neljännen kauden kansanedustaja Anna Kontula (vas) avaa Helsingin Sanomien tuoreessa haastattelussa taustaansa seksityöläisenä.
Kontula kertoo lähettäneensä Tamperelainen-lehteen ilmoituksen Voikukka-nimimerkillä, kun hän oli 16-vuotias opiskelija.
Nuori nainen tarvitsee rahaa ja etsii seikkailua. Vast. kont. nimim. Voikukka, pahassa rahantarpeessa ollut Kontula kirjoitti ilmoitukseen vuonna 1993."
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Ei tuomitse Hamasin iskua 🤢
En minäkään. Israel on terrorisoinut lähi-itää koko olemassaolonsa ajan. Sinne saadaan rauha ainoastaan tuhoamalla Israel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit vetäisi aamusumpit väärään kurkkuun, jos tietäisivät kuinka monella opiskelija pojalla ja tytöllä on sokerisetä. Markkinatalous, kysyntä ja tarjonta.
Miksi vihervassarit eivät mene töihin?
Eikö persut olekaan työttömien ja vähävaraisten puolue? No se selittää paljon.
Ahne akka. Kertoo vain, että hän tekee mitä tahansa, jos joku vain lyö tarpeeksi rahaa pöytään. Vähän pelottavaakin, että valtion asioista päättämässä on ihminen, joka on helposti lahjottavissa.
En tiennyt että Kontula on entinen prostituoitu. Nyt ymmärrän hänen ajatusmaailmaansa paremmin, vaikuttaa olevan päästään vammautunut. Jotain puuttuu päästä, ei ole normaalin ihmisen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon pettämistä täällä on vasemmistolaiset kovasti kritisoineet ja vaikka se ei ole ok, niin miksi jankuttaa?
Kun omista riveistä löytyy Kontula, joka antaa Jussin kaltaisille helposti ja jos ei ilmaiseksi niin satasella.
Ketä Kontula siis on pettänyt?
Kontula oli suhteessa kun hän paneskeli Kimmo Kiljusta.
Jospa kaikki osapuolet tiesivät asianlaidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon pettämistä täällä on vasemmistolaiset kovasti kritisoineet ja vaikka se ei ole ok, niin miksi jankuttaa?
Kun omista riveistä löytyy Kontula, joka antaa Jussin kaltaisille helposti ja jos ei ilmaiseksi niin satasella.
Älä huoramarko selitä.
Miksi te tuomitsette ja olette vihaa täynnä? En ymmärrä. Syntiähän tuo on ollut, mutta ainoa tuomiovalta on Jeesuksella, ei meillä. Itsekin katson välillä himoiten hyvännäköisiä miehiä vaikka rouva olenkin, en ole yhtään sen parempi Jumalan silmissä.
konservatiivikristitty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoramarko selitä.
Älä nyt. Kepukuvotuksilla on syynsä *seistä* Annan takana ja myös edessä. Menneisyys velvoittaa.
Poliitikko, joka on ajanut seksityöläisten asiaa. Työ ei ole rikos, mutta parittaminen on. Ilman asiakkaita ei ole noitakaan. Säästyy muutama viaton naisparia raiskauksesta, kun voi ostaa maksullisen palvelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkistahan heidän reissaamisensa oli jo silloin aikoinaan, joten tuskin petti ketään. Millainen ihminen kuvittelee, että omat parisuhteen säännöt koskevat myös muita? Ei kaikissa suhteissa ole kiellettyä harrastaa seksiä muiden kanssa ja silloin se ei ole pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Ahne akka. Kertoo vain, että hän tekee mitä tahansa, jos joku vain lyö tarpeeksi rahaa pöytään. Vähän pelottavaakin, että valtion asioista päättämässä on ihminen, joka on helposti lahjottavissa.
Kaksinaismoralismin multihuipennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaa aviomiestään.
Hyvä Anna! Paljastus ei minua mitenkään järkytä, eikä muuta käsitystäni hänestä, pidän häntä edelleenkin hyvin älykkäänä ihmisenä. Olen maksanut seksistä eräälle Kokoomuksen entiselle kansanedustajalle. Itse en koe olevani rikollinen, enkä moraaliton, vaikka olen harrastanut maksettua seksiä naisten kanssa. Uskokaa tai älkää, mutta seksin myyminen vapaaehtoisesti on paljon yleisempää kuin te mammat luulette.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Anna! Paljastus ei minua mitenkään järkytä, eikä muuta käsitystäni hänestä, pidän häntä edelleenkin hyvin älykkäänä ihmisenä. Olen maksanut seksistä eräälle Kokoomuksen entiselle kansanedustajalle. Itse en koe olevani rikollinen, enkä moraaliton, vaikka olen harrastanut maksettua seksiä naisten kanssa. Uskokaa tai älkää, mutta seksin myyminen vapaaehtoisesti on paljon yleisempää kuin te mammat luulette.
Pena, Pena. Kohta äitee huutaa aamupäiväkahville. Todelliset huoramarkot saalistavat eduskunnan kahviossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pena, Pena. Kohta äitee huutaa aamupäiväkahville. Todelliset huoramarkot saalistavat eduskunnan kahviossa.
Tämä. Ja lässyttävät somessa.
Ei toimissa järkeä vanhana, ei nuorenakaan. Kuka on yllättynyt?
Asiasta toiseen, miten tuo on onnistunut näyttämään jotain kuuskymppiseltä jo vuosikymmenen jos tuo ei ole vielä nytkään edes 50v.
Vierailija kirjoitti:
Ei penaalin terävin kynä
Anna on just se. Oikeasti tuoreella tavalla älykkö ja visionääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei penaalin terävin kynä
Anna on just se. Oikeasti tuoreella tavalla älykkö ja visionääri.
Jaakkoko se siellä örisee? Vanha punikkitaistolainen?
Miksi vihervassarit eivät mene töihin?