Vasemmistoliiton kansanedustaja Anna Kontula kertoo tekemästään seksityöstä
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011476900.html
"Neljännen kauden kansanedustaja Anna Kontula (vas) avaa Helsingin Sanomien tuoreessa haastattelussa taustaansa seksityöläisenä.
Kontula kertoo lähettäneensä Tamperelainen-lehteen ilmoituksen Voikukka-nimimerkillä, kun hän oli 16-vuotias opiskelija.
Nuori nainen tarvitsee rahaa ja etsii seikkailua. Vast. kont. nimim. Voikukka, pahassa rahantarpeessa ollut Kontula kirjoitti ilmoitukseen vuonna 1993."
Kommentit (243)
Vastenmielisiä ovat ihmiset, jotka ostavat seksiä. Se on moraalitonta, koska ostaja ei koskaan voi tietää, miten se vaikuttaa seksin myyjään. Minulta ei riitä ymmärrystä kenellekään, joka on valmis syventämään toisen ihmisen mielenterveysongelmia saadakseen itselleen hetkellistä tyydytystä. Äärettömän itsekästä. Seksin myyjillä on tutkitusti paljon mielenterveysongelmia.
Kontula on mielenkiintoinen tyyppi. En välitä elämäkerroista, mutta tuon voisi jopa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Kateus ja kiima kulkevat käsi kädessä. Kommunistit ovat äärikateellista sakkia.
Täh?
Kirjolla. Kuten Halla-aho. Lukee kirjassa.
Kuinkahan paljon heitä on eduskunnassa?
Sääliksi käy. Annalla on ollut rankka lapsuus. Tuohon aikaan kun hän on ollut lapsi, ei ole välttämättä saanut apua samalla tavalla kuin nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy. Annalla on ollut rankka lapsuus. Tuohon aikaan kun hän on ollut lapsi, ei ole välttämättä saanut apua samalla tavalla kuin nykyisin.
Minä luulen, että Kontula ei kaipaa kenenkään sääliä.
Vierailija kirjoitti:
No työtä tuo kyllä ei ole.
Siinä kuitenkin saa rahaa. Paljon, tai sitten ei.
Ihan riippu itsestä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus ja kiima kulkevat käsi kädessä. Kommunistit ovat äärikateellista sakkia.
Täh?
Niinpä. Päivän hittiaihe ja heti eka kommentti ihan dingdong. Luulis, että tää palsta pystyis edes vähän parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaankaan, mutta onhan tuo kamala tilanne kun LAPSENA joutunut myymään itseään sen takia, ettei ole varaa ruokaan ja asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaankaan, mutta onhan tuo kamala tilanne kun LAPSENA joutunut myymään itseään sen takia, ettei ole varaa ruokaan ja asuntoon.
Totta sekin. Toisaalta Kontula on aina puhunut siitä, että seksin myyminen voi olla myös rationaalinen valinta, kuten Suomessa monelle onkin.
Säälittää vähän. Rahaakin vahvempi motiivi lienee ollut huomionkipeys. Kaikesta äkäisyydestään huolimatta Kontula kaipaa hyväksyntää niiltäkin, joista ei omasta mielestään piittaa.
Kiljusen ulostulo on yksinomaan nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisiä ovat ihmiset, jotka ostavat seksiä. Se on moraalitonta, koska ostaja ei koskaan voi tietää, miten se vaikuttaa seksin myyjään. Minulta ei riitä ymmärrystä kenellekään, joka on valmis syventämään toisen ihmisen mielenterveysongelmia saadakseen itselleen hetkellistä tyydytystä. Äärettömän itsekästä. Seksin myyjillä on tutkitusti paljon mielenterveysongelmia.
Niin. Tyttö on aina uhri.
Vierailija kirjoitti:
Olivatko ostajat naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitystä ja seikkailua etsi. Toteaa, että oli pettynyt kun eka asiakas oli peruspano.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää vähän. Rahaakin vahvempi motiivi lienee ollut huomionkipeys. Kaikesta äkäisyydestään huolimatta Kontula kaipaa hyväksyntää niiltäkin, joista ei omasta mielestään piittaa.
Kiljusen ulostulo on yksinomaan nolo.
Kuulosti lähinnä rahantarpeelta. Ja pikkuporvarillinen elämä ja sen konventionaalisuussäännöstö ei ole tainnut Kontulaa ikinä kiinnostaa.
venäjän kätyri, vastustaa mm. NATOa, äänesti sitä vastaan
Hyvä nimimerkki! Annan kukka on liukas kuin voihin työntäisi lämpimän veitsen..
Myös Anna Kontulan äiti oli feministi.
Kiinnostava haastattelu ja täyttänee tämän palstan tänään.