FWB
Mistä ja miten tuollainen FWB suhde saisi alkuun? Ihmettelee 58v mies turust...sexiä ja sellasita ois kivaa fwb:n kanssa...no harvemmin naiset sellasest innostu..
Kommentit (11)
No vaikka näin, joudun käymään täältä hki kerran viikossa turussa ja minun puolesta voidaan ap tutustua.
N28
Vierailija kirjoitti:
Seksitreffit tai muu vastaava palsta. Löysin itse sieltä kaverin vuodeksi.
Olen muuten Raisiosta ja voisin vaikka kiinnostua, mutta lopetin sen fwb:n, kun aikaa ei enää löytynyt ja toinen suhde alkoi.
Minulla ainoat toimivat on olleet sellaisia jotka ovat alkaneet hyvästä ystävyydestä. Kokonaista kaksi kappaletta. Toinen kesti seitsemän vuotta, toinen nyt pari kestänyt.
Kun yritin joitain vuosia sitten maisemanvaihdoksen jälkeen netistä etsiä sopivaa kaveria FWB-suhteiluun niin ....ehhh :/
Sellainen ilmoitus veti puoleensa tosi huonoja miehiä kuin sonta kärpäsiä ikään.... Kaikenlaiset huohotuspervot ja sitoutumiskammoiset mutta käytännössä oman eksklusiivisen tyttiksen haluavat lähtivät sankoin joukoin lähestymään.
Joko ei olisi haluttu tutustua eli se "friends"-osuus olisi jäänyt pois ja olisi pitänyt vain tavata täysin vieras mies kylmiltään panon merkeissä ilman muuta juttelua kuin "millaiset karvat mikä kupi_koko tykätkö anaali lääh puuh". Tai sitten tuli heti tunne että mies haluaa kyllä suhteen ja kuuntelijan ja uskollisuutta ja hyvin säännöllistä tapaamista ja yhteisiä reissuja ja retkiä mutta samalla ei halua sitoutua. Tai sitten oli ukkomiehiä ilman lupaa liikkeellä ja se ei ihan ole minun käsitys rennosta hengailusta ja kaveruudesta, että samalla hänen vaimo on kotona tai jopa pieniä lapsia hoitamassa ja mies painaa minua :(
Olin sitten ilman kunnes sattumalta löysin paljon myöhemmin livenä sopivan taas että kemiat ja seksihalut kohtaa. Itse en siis halua parisuhdetta. Mutta en myöskään satunnaisseksiä kun minulle ei ole luontevaa edetä seksiin heti tai vieraan kanssa, mutta haluan tosi, tosi paljon seksiä.
Mutta joillain voi varmaan toimia netistä etsiminenkin? Etenkin jos mieltymykset on vähän tavallisemmat kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainoat toimivat on olleet sellaisia jotka ovat alkaneet hyvästä ystävyydestä. Kokonaista kaksi kappaletta. Toinen kesti seitsemän vuotta, toinen nyt pari kestänyt.
Kun yritin joitain vuosia sitten maisemanvaihdoksen jälkeen netistä etsiä sopivaa kaveria FWB-suhteiluun niin ....ehhh :/
Sellainen ilmoitus veti puoleensa tosi huonoja miehiä kuin sonta kärpäsiä ikään.... Kaikenlaiset huohotuspervot ja sitoutumiskammoiset mutta käytännössä oman eksklusiivisen tyttiksen haluavat lähtivät sankoin joukoin lähestymään.
Joko ei olisi haluttu tutustua eli se "friends"-osuus olisi jäänyt pois ja olisi pitänyt vain tavata täysin vieras mies kylmiltään panon merkeissä ilman muuta juttelua kuin "millaiset karvat mikä kupi_koko tykätkö anaali lääh puuh". Tai sitten tuli heti tunne että mies haluaa kyllä suhteen ja kuuntelijan ja uskollisuutta ja hyvin säännöllistä tapaamista ja yhteisiä reissuja ja re
Siis halusit tapailusuhteen, mutta miehen olisi pitänyt sitoutua? Eikö idea ole sitoutumisen välttäminen?
Jos mies itse laittaa ilmoituksen naisille, niin tuskin se on ihan tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Iha vaa panoseurtaa hakuses..ap
No nettiin sitten, asiaan omistautuneelle sivustolle.
"""Siis halusit tapailusuhteen, mutta miehen olisi pitänyt sitoutua?
Ei vaan säännöllistä seksiä ja hengailua saman miehen kanssa. Saa hänellä olla muitakin mutta niiden muidenkin pitää olla tietoisia että mikä meininki ja minun pitää olla tietoinen jos muita on. Jo ihan että tiedän ettei ilman kortsua kannata tai joitain tiettyjä juttuja vaikka ensin olisi testit puhtaat.
Esimerkiksi: tosi usein tapaaminen lyhyellä varoitusajalla pelkän seksin ja illanvieton merkeissä, tutustuminen toisiimme seksin osalta avoimesti jutellen, joku yhteinen leffa tai retki joskus, tosi jees 👍
Miehen mustasukkailu taikka vaatimukset että tapaamme säännöllisesti joka viikonloppu tai että minun pitää osallistuttaa häntä harrastuksiini tai sosiaaliseen piiriini tai kuunnella hänen tunteitaan jostain perhesuhteista tai syvimmistä peloista ja toiveista tai lapsuuden koiran kissan hamsterin kuolemasta, ei yhtään jees 👎
Panoseuraa ilman sitoomusta, sellainen kunnon sivusuhde. sexiä kun ei kotoa saa, niin miksei sit antasi puutteessa olevalle naiselle?.. AP
Vierailija kirjoitti:
Panoseuraa ilman sitoomusta, sellainen kunnon sivusuhde. sexiä kun ei kotoa saa, niin miksei sit antasi puutteessa olevalle naiselle?.. AP
No miksi pitää kitua siinä pääsuhteessa? Olen dumpannut varatut vonkaajat saman tien.
Joo ei varattuja salasuhteilijoita. Ei se ole sama kuin rento panokaveruus. Etsi joku samanlainen pettäjänainen jos et tosiaan saa lähdettyä suhteesta tai oltua rehellinen.
Seksitreffit tai muu vastaava palsta. Löysin itse sieltä kaverin vuodeksi.