Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kerro nimeään - red flag

Vierailija
05.09.2025 |

Oletko tapaillut "nimetöntä miestä"? Mitä nimettömyyden takaa paljastui?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut näkymätöntä miestä.

Vierailija
2/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esim. ei ole yhtään etunimikaimaa Suomessa. Yleensä en nimeäni tuntemattomille kerro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sun nimesi on kyllä tiedossa. 

Red Flag. 

Vierailija
4/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pannut säännöllisesti yli 10v ajan yhtä naista, jonka nimeä en tiedä. Eikä hänkään tiedä minun. Kumpakaan ei ole kysynyt. Tuskin meitä kahta vetää puoleensa mikään muu kuin seksi ja hyvä niin.

M42

Vierailija
5/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut. Nimi paljastui lopulta mutta en tiedä, miksi halusi salata nimensä.

Vierailija
6/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pannut säännöllisesti yli 10v ajan yhtä naista, jonka nimeä en tiedä. Eikä hänkään tiedä minun. Kumpakaan ei ole kysynyt. Tuskin meitä kahta vetää puoleensa mikään muu kuin seksi ja hyvä niin.

M42

Vain yhtä?

Vierailija
7/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka alas ihmiset voivat vajota. Ei mitään itsekunnioitusta. Rima on niin matalalla, ettei sitä ole ollenkaan.

Nimetö = näkymätön = anonyymi = kaikki käy kun ei joudu vastuuseen

Vierailija
8/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen joka ei halua kertoa sukunimeä. Sukunimeni kertoo taustastani liikaa, olen miljoonäärisuvusta ja en sitä aivan heti halua Googletettavaksi antaa, koska olen läksyni siitä oppinut. Kaikennnäköisiä ihmisiä riittää. Yksi laittoi ihan kavereitaankin häiriköimään ja kolmen eri deitti-ihmisen vuoksi olen joutunut olemaan poliisin kanssa tekemisissä jotta pääsisin eroon. 

Voihan tuossa tietysti olla muitakin syitä, esim rikostuomiota tai vastaavaa. Pidä varasi, ja ole huolellinen ja turvassa.

Ja jos on nettituttavuudesta kyse niin tapaaminen julkisella paikalla siihen asti että todisteita henkilöllisyydestä olet saanut, ja sittenkin aina jollekin läheiselle tiedoksi kenen luo olet menossa. 

Vierailija
9/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niinkuin nimetöntä? Olen tapaillut muutamaa, jotka eivät halunneet olla omalla nimellään Tinderissä. Ymmärrän sen jotenkin hyvin koska itselläni kanssa on ollut käytössä feikki nimi, joka on lähellä omaa nimeä. Nuorempana (alle 30v) kun olin liian vainoharhainen sen suhteen 😂 Ei kaikki halua paljastaa itsestään kaikkea heti ja vielä tuntemattomille ihmisille. 

itse en ikinä voisi Tinderissä avoimesti kaikille paljastaa vaikka instaa (vaikkei siellä ole kuin 1 häilyvä kuva musta ja loput 4 muista/ talostani kaikki 8 vuoden takaa).

Viime kerralla noin 2v sitten olin ihan omalla nimellä Tinderissä ensimmäistä kertaa. Moni kyseli onko nimi oikea, mistä maasta olen kotoisin jne 😅  Mielenkiintoisille tyypeille se on aina vähän ehkä jännittävää selittää että miksi mulla on tälläinen nimi. Katsos kun en itse sitä valinnut. 

Vierailija
10/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla esim. ei ole yhtään etunimikaimaa Suomessa. Yleensä en nimeäni tuntemattomille kerro.

Etunimen perusteella ei  ketään voi  jäljittää, vaikka  olisi kuinka harvinainen

Vierailija
11/11 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen tyttöystävälle nimen ja se on helppoa koska kuvittelen koko tyttiksen, treffiravintolamme, puisokävelymme, auringonlaskut ja tähtitaivaan. Kaikki on simulaatiota.