Olin 8v työttömänä, sitten sain tarpeekseni ja hain ulkomailta duunii...
Ja tärppäs! It firmassa Irlannissa, peruspalkan netto n. 3400e kuussa. Olisi toki täytynyt ryhdistäytyä jo aikasemmin, kai silti parempi myöhään kun ei milloinkaan.
Mikäs sun tekosyy sille, ettet mene ulkomaille töihin?
Kommentit (37)
Onneksi olkoon uudesta työstä! Saanko kysyä, miten löysit tämän työn? Oliko se LinkedInin kautta vai jollain muulla tavalla? Olen itsekin menettänyt työni IT-alalla.
Kylläpäs sitä intoa ja energiaa nyt löytyy kun on 8 vuotta makoillut sohvalla.
No, odotapa pari kuukautta, niin on pikkaisen toinen ääni kellossa, kun alkaa se väsymys, ketutus ja stressi puskemaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä töitä teet Irlannissa?
Johan minä aloituksessa kerroin, oletko analfabeetti?
Ap
Et kertonut ja ennustajana tiedän, ettet kerrokaan.
Hienoa jos työnantaja on auttanut asunnon kanssa. Omilta tutuilta en ole vastaavaa kuullut. Töitä heillä riittää, mutta en pystyisi asumaan kämppiksen kanssa enää kolmekymppisenä.
Kahdeksan työttömyysvuoden jälkeen töihin it-firmaan Irlantiin... Ihan hirvittävän uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen puolestasi, mutta Irlanti on vaan niin p.aska maa, ettei mitään rajaa.
En myöskään ikinä muuttaisi Irlantiin enkä Englantiin saati Scotlantiin tai Walesiin. Kamalia paikkoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan työttömyysvuoden jälkeen töihin it-firmaan Irlantiin... Ihan hirvittävän uskottavaa.
Niin ja että heti vielä tärppäsi!🤭
Työttömyystrolli taas kaljoissaan spämmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan laitoit hakemuksia ulkomaille, vai oliko tuo kerrasta tärppi? Onnea työpaikasta!
Kyllä Norjaan pääsee viikon sisällä. Hyvät duunit ja eläkkeet
Vanhalle suomalaiselle julkisen viraston toimistotyöntekijällekinkö?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon uudesta työstä! Saanko kysyä, miten löysit tämän työn? Oliko se LinkedInin kautta vai jollain muulla tavalla? Olen itsekin menettänyt työni IT-alalla.
Saat, mutta se on salaisuus. Mä oppinut oon, kellä onni on sen piilottakaan.
Vierailija kirjoitti:
Helposti voi väärentää työsoppareita suomest, ihanko luulet että ne täältä Irlannista alkaa soittelemaan jotain tarkistuspuheluita ulkomaille??
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, odotapa pari kuukautta, niin on pikkaisen toinen ääni kellossa, kun alkaa se väsymys, ketutus ja stressi puskemaan päälle.
No ei ala, kun on hyvä nettopalkka
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei ala, kun on hyvä nettopalkka
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kertoi aloituksessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan minä aloituksessa kerroin, oletko analfabeetti?
Ap
Et kertonut ja ennustajana tiedän, ettet kerrokaan.
Kerroi, it firmassa.
Ap
Mun tekosyy on, et mulla on täällä töitä. Enkä noin vaan pakkaa koko perhettä pakettiin ja lähdetään ulkomaille asumaan.
On kallista mutta ei ole pakko hankkia luxuslukaalia. Exä asuu siellä , lentokentällä töissä ja hyvin viihtyy.