Kysy mitä tahansa elämästä, vastaan sinulle kysymykseesi
Perjantai-illan ketju.
Kysy vapaasti elämään liittyen mitä haluat ja vastaan jokaiseen kysymykseen.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kummallisin uni, jonka olet nähnyt?
Niitä on kieltämättä monia mutta tuli nyt mieleeni erikoisen valoisa ja positiivinen uni.
Unessa oli sinivalkoinen taivas ja puhtaanvalkoinen uutinen pilvi jonka keskellä oli Jeesus ja opetuslapsia. Jeesuksella oli tuuhea ruskea parta ja hiukset sekä valkoinen kaapu ja ruskea kävelykeppi. Opetuslapset istuivat ringissä hänen edessään. Unessa taisin ihmetellä että mitä ihmettä, onko tuo Jeesus? Tms.
Muuten olen enimmäkseen nähnyt painajaisia tai muita hyvin vauhdikkaita unia. Ap
Mitä oot mieltä jos juhlissa tarjotaan voileipäkakkua, lusikkaleipiä ja täytekakkua?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on tärkempää: mielen vai kehon harjoittaminen?
Sanoisin että kehon vaikka mielikin on äärimmäisen tärkeä. Tulee matkassa mukana joka tapauksessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?
Ei nyt tällä hetkellä, on tullut puhdistettua mietteitä tiuhaan tahtiin. Ap
Miksi Ruotsissa ei ole Prisman tai Citymarketin kaltaista kauppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kummallisin uni, jonka olet nähnyt?
Niitä on kieltämättä monia mutta tuli nyt mieleeni erikoisen valoisa ja positiivinen uni.
Unessa oli sinivalkoinen taivas ja puhtaanvalkoinen uutinen pilvi jonka keskellä oli Jeesus ja opetuslapsia. Jeesuksella oli tuuhea ruskea parta ja hiukset sekä valkoinen kaapu ja ruskea kävelykeppi. Opetuslapset istuivat ringissä hänen edessään. Unessa taisin ihmetellä että mitä ihmettä, onko tuo Jeesus? Tms.
Muuten olen enimmäkseen nähnyt painajaisia tai muita hyvin vauhdikkaita unia. Ap
Hups, utuinen pilvi. Korjaan virheen. Ap
Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Vierailija kirjoitti:
Mitä oot mieltä jos juhlissa tarjotaan voileipäkakkua, lusikkaleipiä ja täytekakkua?
Sopii minulle! Nam nam nam. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ruotsissa ei ole Prisman tai Citymarketin kaltaista kauppaa?
Ehkä siellä on haluttu jotakin erilaista? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
On muutamakin kirja, päälimmäisenä Miki Liukkosen Vierastila ja sitten ne loput jotka ovat kesken siksi että en ole ehtinyt lukea niitä juuri alkuunkaan. Ap
Jos saisit nyt antaa yhden neuvon nuoremmalle itsellesi, minkä neuvon antaisit?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Onko KAJ yhden hitin ihme?
Kai se on mutta ihme sekin on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mottosi?
En tiedä onko mulla sellaista mutta voisin vastata tähän että elä ja anna muidenkin elää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit nyt antaa yhden neuvon nuoremmalle itsellesi, minkä neuvon antaisit?
Älä suotta häpeä itseäsi. Ap
Mietityttääkö jokin kysymys Raamatusta tai kristinuskosta?