Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä tahansa elämästä, vastaan sinulle kysymykseesi

Vierailija
05.09.2025 |

Perjantai-illan ketju.

Kysy vapaasti elämään liittyen mitä haluat ja vastaan jokaiseen kysymykseen.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saa kun risteyttää kilpikonnan ja aasin?

Vastaan että kilpaasin. Ap

Vierailija
22/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä saa kun risteyttää kilpikonnan ja aasin?

Vastaan että kilpaasin. Ap

Kypäräpäisen norjalaisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuuko Jeesus sydämessäsi Pyhän Hengen kautta? 

Kyllä asuu. Rauha ja rakkaus ovat puhtainta yhteyttä. Haluan olla rauhan lähettiläs, se vaatii hieman sortoa, sekasortoa ja sortamistakin. Ap

Vierailija
24/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten onnistun muuttamaan Italiaan  (työt ym.)

Vaikea sanoa kun en tunne sinua eikä ole kokemusta muutosta Italiaan mutta ajattelen että on hyvä perehtyä Italialaiseen kulttuuriin ja on ehkä hyvä jos tuntee Italiaa maana sekä Italialaisia tapoja. Työtä kannattaa etsiä Italiasta, on ehkä järkevää löytää työpaikka jo ennen muuttoa. Ap

Vierailija
25/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako yrittää elää vaikka mikään asia ei ole enää hyvin elämässä?

Vierailija
26/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako yrittää elää vaikka mikään asia ei ole enää hyvin elämässä?

Kyllä se vain täytyy siltikin yrittää elää vaikka väkisin. Kun ei poiskaan pääse niin suosittelen pyrkimään eteenpäin. Tämä on edullisinta sinulle ja kaikille jotka kokevat näin. Ap

Vierailija
27/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn kaikilta somessa viihtyviltä ihmisiltä että kaipaatteko someen mielenterveyssisältöä? Tökkiikö joku asia nykyisessä sisällössä tai puuttuuko mielestäsi jotakin? Mitä kaipaat asian tiimoilta? Ap

Vierailija
28/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pari viikkoa fasettilukko lapojen välissä. Koskee kovasti. Muutaman päivän oli helpompaa. En voi nukkua muuten kuin istualtaan. Buraraa ja panadolia olen nauttinut enemmän mitä laki sallii. Ei auta. En tavannut lääkäriä kun kävin terkkarilla. Sain lisää buranaa ha panadolia! Hierojatkin kovin kiireisiä, etteivät tällä kuulla ota vastaan. Auta!

Vierailija
29/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut pari viikkoa fasettilukko lapojen välissä. Koskee kovasti. Muutaman päivän oli helpompaa. En voi nukkua muuten kuin istualtaan. Buraraa ja panadolia olen nauttinut enemmän mitä laki sallii. Ei auta. En tavannut lääkäriä kun kävin terkkarilla. Sain lisää buranaa ha panadolia! Hierojatkin kovin kiireisiä, etteivät tällä kuulla ota vastaan. Auta!

Se menee itsekseen ohitse, elä olotilan mukaisesti. Jos sinulla on joku joka voisi kevyesti ja hellävaraisesti hieroa sinua niin sellaistakin voisi kokeilla. Jos hieronta aiheuttaa järjenlähtöä ja tähtisumusilmiä niin kannattaa vielä odotella. Joskus pieni hieronta saattaa auttaa, jotakin saattaa tapahtua, jotakin saattaa aueta ja sekin voi aiheuttaa pahaa oloa, heikkoa oloa ja hieman levon tarvetta mutta kaikki sekin helpottaa. Sama tilanne voi käydä kyllä myös ilman hierontaa äkikseltäänkin joten otahan iisisti ettet satuta itseäsi. On kokemusta näistäkin asioista. Ap

Vierailija
30/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hukkaamani hopeasormus on?

Ensimmäisenä mieleeni tuli että kiuastasanteella. Kerro jos tästä oli apua. Ap

Missä on kiuastasanne?

Vierailija
31/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapurin mies kiinnostunu minusta? Ollaan viisikymppisiä, minä jonkin verran vanhempi. Ollaan sinkkuja tällä hetkellä. Hänellä aina ollut nuorempia, kauniita naisia. Tänä kesänä alkanu jutteleen ja laittoi kaveripyynnönkin. Katsellu pitkään mua. Odotanko hänen aloitetta?

Vierailija
32/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tähteä on taivaalla ja miksi?

Paljon maksaa maitolitra?

Miksi kravatille roiskuu aina sinappia?

Vierailija
33/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä hukkaamani hopeasormus on?

Ensimmäisenä mieleeni tuli että kiuastasanteella. Kerro jos tästä oli apua. Ap

Missä on kiuastasanne?

Saunassa. Ap

Vierailija
34/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naapurin mies kiinnostunu minusta? Ollaan viisikymppisiä, minä jonkin verran vanhempi. Ollaan sinkkuja tällä hetkellä. Hänellä aina ollut nuorempia, kauniita naisia. Tänä kesänä alkanu jutteleen ja laittoi kaveripyynnönkin. Katsellu pitkään mua. Odotanko hänen aloitetta?

Saattaa olla mutta myös kaverillisessa seurallisessa mielessä, voi olla myös hieman tarvetta huomiolle. Jos et itse halua olla aloitteellinen, et siis tunne sellaista tarvetta niin sitten voit rahassa odotella tuleeko hänen puoleltaan aloitteellisuutta. Suosittelen kuitenkin pysyttäytymään asialinjalla aluksi ainakin. Toisinaan on vaikeahkoa ymmärtää toisia ihmisiä tai meillä saattaa itsellämme olla liiallisia toiveita tai ajatuksia toisesta ihmisestä. Ap

Vierailija
35/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin reset-nappia elämässäni. Annoin siis kaiken mennä. Työt, asunto, omaisuus, lisäksi alkoholi, nikotiini, muut haitalliset riippuvuudet, jätin myös kaikki ihmissuhteet, jotka ovat minua lannistaneet vuositolkulla. Lähdin kohti tuntematonta ja pitkästä aikaa tuntuu, että olen elossa ja linjassa itseni kanssa vaikka minulla ei olevinaan ole "mitään". Minusta tuntuu silti, että minulla on paljon enemmän kuin aikoihin.

Millaisia ajatuksia ulkopuoliselle tämä herättää? 

Vierailija
36/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta tähteä on taivaalla ja miksi?

Paljon maksaa maitolitra?

Miksi kravatille roiskuu aina sinappia?

Laskutaitoni ei riitä laskemaan tähtien määrää. Niitä täytyy olla paljon. 

Maitolitra maksaa noin 0,90-1,20€.

Kravatille roiskuu aina sinappia koska rapatessa roiskuu. Roiskuminen pakottaa meidät pesemään kravatin käytön jälkeen, liian useasti jätämme juhlavaatteetkin huoltamatta. 

Vierailija
37/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on ennen syntymää?

Vierailija
38/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on kuoleman jälkeen?

Vierailija
39/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin reset-nappia elämässäni. Annoin siis kaiken mennä. Työt, asunto, omaisuus, lisäksi alkoholi, nikotiini, muut haitalliset riippuvuudet, jätin myös kaikki ihmissuhteet, jotka ovat minua lannistaneet vuositolkulla. Lähdin kohti tuntematonta ja pitkästä aikaa tuntuu, että olen elossa ja linjassa itseni kanssa vaikka minulla ei olevinaan ole "mitään". Minusta tuntuu silti, että minulla on paljon enemmän kuin aikoihin.

Millaisia ajatuksia ulkopuoliselle tämä herättää? 

Kuulostaa upealta suurelta muutokselta. Ap

Vierailija
40/139 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on ennen syntymää?

Kohtuaika ja valmistautuminen elämän juhlaan. Tietoisuus syntyy yhdessä sikiön kasvun kanssa. Näin kehitetään valmiiksi täydellinen uusi ihminen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi