Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian lyhyt rakkauteen?

Vierailija
05.09.2025 |

Pituus 154 cm ja paino 60 kg. Miehet eivät edes huomaa!

Pidän pitkistä miehistä ja erään ihastukseni nappasi paras kaverini, jolla on pituutta 175 cm. 

T. Ikuisesti yksin

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä korkkareita ja laihduta vähän. Olet melko pulska 

Vierailija
2/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisella lyhyys ole mitenkään epäviehättävänä koettu ominaisuus. Itse olen 158 cm ja oli niitä nuorempana aika paljon ihailijoita ympärillä. Toki varmasti on yksittäisiä miehiä jotka tykkää enemmän pitkistä, samoin kun on niitä jotka tykkää blondeista tai bruneteista, tai hoikista tai kurvikkaammista. Mutta vaikea uskoa, että pituus pelkästään olisi naiselle syy, ettei ketään löydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sä sitä ihastusta vielä lirkutella ja alat sala rakkaaksi. Ystävä ei ole ystävä jos nenän edestä vei.

Vierailija
4/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosi nuori, niin nuorten keskuudessa tuo paino voidaan kokea isoksi. Itse suht saman mittaisena muistan, kun 50 kg oli aika lailla se yläraja, missä miehiltä saadun huomion raja meni. 

Vierailija
5/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vähän lyhyempi mies kelpaa? Sellainen 165 -175 cm uros.

Vierailija
6/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, otan susta vaimo

Vierailija
7/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään huono pituus naiselle. Miehet ovat hieman ulkonäkökeskeisiä, joka on hyvä ottaa huomioon kampaajalla ja esimerkiksi huonot silmälasit voivat olla hieman turnoff. Mutta pääsääntöisesti sama neuvo kuin annan kanssa miehille, opiskele hieman mikä miehiä viehättää ja miten niille viestitetään kiinnostusta oikein. Naisellisuus on aina miehille iso plussa ja kokosi antaa siihen paljon pontta.

Onnea matkaan!

M56

Vierailija
8/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit ovat 100%:set seksin tappajat.

Vierailija
9/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on miehelle pituusvaatimuksia, mutta miehellä ei saisi olla sinulle?

Reilu peli.

Vierailija
10/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias nainen ja pituutta on se 155cm. En ole koskaan kokenut pituuttani ongelmaksi eikä kukaan mies ole koskaan sanonut mitään negatiivista pituudestani. Eikä pituuteni ole estänyt miehiä kiinnostumasta. Bmi on 18,5 eli toki hoikka olen. 

Vierailija
11/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen myös, että ongelma on enemmänkin paino kuin pituus... Itse olen 168 cm ja painoa 55 kg. Alkaa olla aika maksimi paino, jos haluaa pysyä hoikkana (en edes ole kovin laiha). Miehet tykkää hoikista naisista. 

Vierailija
12/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 176cm pitkänä olen vähän kateellinen. Suoraan sanottuna suuri osa miehistä tykkää, kun nainen on pienikokoinen. Sitä on kiva pyöritellä lakanoissa kuulemma ;) Itse tarvitsisin noin kaksimetrisen tyypin, että tuntisin itseni oikeasti pieneksi. 

Vierailija
13/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin. Pituus ei ole minulle ongelma naisten suhteen eli ei haittaisi jos nainen olisi itseäni pidempi. Toisaalta on helppo sanoa näin kun olen 188cm pitkä. Mutta joo, jos nainen on alle 150cm niin on minusta liian pieni minulle.

Vierailija
14/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ongelma varmaan on jos olet toiminut epärehellisesti, yrittänyt toisen miestä ja pettänyt ystäväsi. Voisiko se olla syynä? 

Vierailija
15/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, otan susta vaimo

Ma otta, et sa! Ap tulla mun 3. vaimoksi!

T: Mohamediqbal

Vierailija
16/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää lyhyistä naisista. 🙂

Ja miehet tykkää myös muodokkaista naisista, jopa enemnn kun hoikista jos nyt täytyy vertailla.

Vierailija
17/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkkarit ovat 100%:set seksin tappajat.

Täh? Korkkarit jalkaan ja kontalleen niin kyllä lähtee!

Vierailija
18/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole itse viehättynyt suurista pituuseroista, samanmittaisuus on jotenkin paras.

Vierailija
19/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pituus on täysin väärä kriteeri kumppanin valinnassa. Siinä jäävät monet muut paljon hienommat ja tärkeämmät asiat huomaamatta.

Vierailija
20/27 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

154 cm on jo lyhytkasvuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän