Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klitoris viallinen?

Vierailija
05.09.2025 |

Olin sellainen 8-v pilkutyttö, lainasin isosisaruksen jalkajarrutonta polkupyörää. Kovat vauhdithan sillä piti saada. En sitten osannutkaan jarruttaa käsijarruilla vaan ajoin suoraan tiiliseinään. 

Auts alapäähän sattui ja verta vuosi. Tajusin myöhemmin, että silloin varmaan menetin immenkalvoni. En osannut asiaa sen ikäisenä tutkia enempää, en jutella siitä, enkä ajatella. Keskityin kavereihini ja leikkeihin. Kouluun. 

No nyt, 40-vuotta myöhemmin olen elänyt asian kanssa koko elämäni. En yhtään tykkää, jos mies koskee klitoristani sormillaan, kielellään, huulillaan saadakseen minut nauttimaan. Ei, vedän miehen käden pois ja sanon, tule sisään. Se ei klitoris tuota nautintoa vaan jotain kipua, jonka haluaa pois. 

En ole ollut koskaan ahkera saamaan orgasmeja, mies ei siitä välittänyt tai kysellyt. Eron jälkeen toinen mies sai minut tulemaan, hänellä olikin iso ja hyvä. Erosimme muista syistä kuin seksi. 

Olen viime aikoina tutkinut asiaa itsekseni ja suihkussa klitoris tuntuu toimivan. Jos vedenpaine on kova ja lämpötila on aika kuuma. Silloin voin tuntea nautintoa, mutta sekin nautinto  on lopulta laiha lohtu, jotenkin tuntuu, että herkistyn äärirajoilleni, mutta en kuitenkaan laukea. Vaikka olen yksin. Kipu tulee. Tunto on myös enemmän toisella puolella kuin keskellä. En siis saa yksin, enkä oikein yhdessä. Olenkin alkanut vältellä miehiä ja sitä, että jonkun kanssa voisi olla jotain erityistä. Mutta silti tunnen jääväni niin isosta asiasta paitsi. 

Millaisia apuja tähän tilanteeseen olisi? En haluaisi mennä minnekkään seksiterapiaan tai gynelle jutella tästä. En ole puhunut asiasta koskaan kenellekään. En kenellekään. Auttakaa! Ei idioottimaisia viestejä, kiitos! 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kommentoi? 

Vierailija
2/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa enemmän siltä, että asiasta kannattaisi puhua terveydenhuollon ammattilaisen kanssa kuin jonkun random palstajauhajan kanssa. Täällä kun on kaikenlaista sekopäätä seassa.

Voimia! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene lääkäriin. Ei neitsyys tai immenkalvo mene noin rikki, mutta mitä väliä. Mene lekuriin.

Vierailija
4/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan suodattaa sekopäät. 

No minne se immenkalvo sitten haihtui, kun ei tullut ekalla kerralla minkäänlaista merkkiä siitä? Olin jo kuitenkin 20-v, ekalla kerralla. Ja aivan selvin päin ja tietoinen tapahtumista.

Ap

Vierailija
5/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselinkin, että kuka tässä voisi auttaa? Onko ainoa tie seksuaaliterapeutti tai gyne? 

Ap

Vierailija
6/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle sitten arvon lady haluaisi jutella, jos gyne tai terapeutti ei kelpaa? 

Vierailija
7/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minne se immenkalvo sitten haihtui, kun ei tullut ekalla kerralla minkäänlaista merkkiä siitä? Olin jo kuitenkin 20-v, ekalla kerralla. Ja aivan selvin päin ja tietoinen tapahtumista.

Ap

No ei kaikilla tule mitään " merkkiä" silloin

Vierailija
8/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule en tiedä. Ei ole miestäkään, jolle avautuisin ja voisimme yhdessä tutkia asiaa. On niin sairaan vaikea asia, painaa paljon ja vaikuttaa moneen asiaan. Niin vaikea! 

Ap

Vierailija
9/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikilla ei ole immenkalvoa ja osalla se on vain venyvämpi. Mene sinne lääkäriin.

Vierailija
10/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole klitoriksessa vaan hiukan ylempänä.

Vierailija
11/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa harjoitella leluilla, jotka stimuloi g-pistettä. Esim. n-joy pure wand.

Vierailija
12/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että tämä on henkinen ongelma? Kuinka? Minulla ei ole mitään seksitraumaa, muu kuin seinään ajaminen.

Haluaisin nauttia seksistä ja olen kyllä tosi halukas, jos on oma mies. Haluan kokeilla erilaisia asentoja. Klitoris on vaan nou nou. 

Ap

Vierailija
13/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksistä ei kyllä taida tulla valmista, jos pilluun ei saa koskea? Pitää vaan harjoittelun kautta kokeilla ne tavat millä koskettelu alkaa tuntua hyvältä ja mieluummin luotettavan kaveri kanssa! Tuntuu hullulta, mutta nainen voisi olla aluksi parempi ja hellempi kumppani kuin mies! Halukkaita varmasti löytyy!

Vierailija
14/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei naiset kiinnosta sillä tavalla. 

Vierailija
15/15 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kalvoa mitenkään menetä eikä se haihdu minnekään: jos sinulla on syntymästäsi asti ollut se niin siellä se silti on, sen voi yleensä nähdäkin. Sen on vaan tarkoitus joustaa vähän pois tieltä jos sisään laittaa jotain. 

Toinen juttu on tosin, että se voi tunnetusti venähtää esim. ratsastaessa niin, että verta voi tulla, joten miksei ehkä tuollaisessa onnettomuudessakin? 

Eihän tuo kyllä siihen klitorisongelmaan liity, mutta kai sekin periaatteessa on voinut jotenkin vaurioitua. Mutta kai siihen ihan fyysinen tutkimus vaaditaan, että saat vastauksen.