Klitoris viallinen?
Olin sellainen 8-v pilkutyttö, lainasin isosisaruksen jalkajarrutonta polkupyörää. Kovat vauhdithan sillä piti saada. En sitten osannutkaan jarruttaa käsijarruilla vaan ajoin suoraan tiiliseinään.
Auts alapäähän sattui ja verta vuosi. Tajusin myöhemmin, että silloin varmaan menetin immenkalvoni. En osannut asiaa sen ikäisenä tutkia enempää, en jutella siitä, enkä ajatella. Keskityin kavereihini ja leikkeihin. Kouluun.
No nyt, 40-vuotta myöhemmin olen elänyt asian kanssa koko elämäni. En yhtään tykkää, jos mies koskee klitoristani sormillaan, kielellään, huulillaan saadakseen minut nauttimaan. Ei, vedän miehen käden pois ja sanon, tule sisään. Se ei klitoris tuota nautintoa vaan jotain kipua, jonka haluaa pois.
En ole ollut koskaan ahkera saamaan orgasmeja, mies ei siitä välittänyt tai kysellyt. Eron jälkeen toinen mies sai minut tulemaan, hänellä olikin iso ja hyvä. Erosimme muista syistä kuin seksi.
Olen viime aikoina tutkinut asiaa itsekseni ja suihkussa klitoris tuntuu toimivan. Jos vedenpaine on kova ja lämpötila on aika kuuma. Silloin voin tuntea nautintoa, mutta sekin nautinto on lopulta laiha lohtu, jotenkin tuntuu, että herkistyn äärirajoilleni, mutta en kuitenkaan laukea. Vaikka olen yksin. Kipu tulee. Tunto on myös enemmän toisella puolella kuin keskellä. En siis saa yksin, enkä oikein yhdessä. Olenkin alkanut vältellä miehiä ja sitä, että jonkun kanssa voisi olla jotain erityistä. Mutta silti tunnen jääväni niin isosta asiasta paitsi.
Millaisia apuja tähän tilanteeseen olisi? En haluaisi mennä minnekkään seksiterapiaan tai gynelle jutella tästä. En ole puhunut asiasta koskaan kenellekään. En kenellekään. Auttakaa! Ei idioottimaisia viestejä, kiitos!
Kommentit (30)
Tuskin siinä klitassa mitään vikaa on. Ihan vain jonkinlainen trauma jäänyt tuosta pyörä onnettomuudesta ja pään sisäinen ongelma. Terapiaan mars, sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin siinä klitassa mitään vikaa on. Ihan vain jonkinlainen trauma jäänyt tuosta pyörä onnettomuudesta ja pään sisäinen ongelma. Terapiaan mars, sanon minä.
Samaa mieltä. Mutta saas ny sitten nährä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei naiset kiinnosta sillä tavalla.
Mutta nainen tietää parhaiten mistä ja miten naista pitää hyväillä!
Vaimo kertoo ihan muuta. Ja omatkin havainnot kertovat, että nainen A pitää ihan eri jutuista kuin nainen B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kertoo ihan muuta. Ja omatkin havainnot kertovat, että nainen A pitää ihan eri jutuista kuin nainen B.
Pointti onkin se, että naisen kosketus ja osaaminen naisen kehosta on ihan eri kuin miehillä!
Vierailija kirjoitti:
Muistakaas, että klitoris on paljon isompi kuin vain sen näkyvä huppu osa!
No tätä pitääkin kovasti muistella seuraavassa yhdynnässä, jospa se sillä muistelulla sitten tulis se orgasmi. (Täytyykin tolle emättimelle kerto tuo, sekun ei sitä tiedä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti onkin se, että naisen kosketus ja osaaminen naisen kehosta on ihan eri kuin miehillä!
Pointti on se juu. Vaan kun kuulemani mukaan ei siirry käytäntöön vaan toiselle naiselle tarjotaan sitä, mistä itse pitää.
Kyllä minä ainakin olen ollut vuosia kahdenkin eri naisen kanssa joiden klitoris oli "tunnoton" eivätkä yhtään ymmärtäneet miksi seksissä sen kanssa pitäisi leikkiä. Kumpikin sai kyllä yhdynnässä.
Oletko tutkinut klitorista peilin kanssa? Onko siihen jäänyt arpea/mustelmaa tms?
On mahdollista, että jokin vamma esim hermoon olisi jäänyt onnettomuudesta. Mutta sen toteaminen kyllä vaatii terveydenhuollon kontaktia. Esimerkiksi joku seksuaaliasioihin perehtynyt fysioterapeutti voisi auttaa. Toisaalta myös monet alapään vammat paranevat hyvin ja nopeasti.
Oletko kokeillut vibraattoria vulvan alueella eri kohtiin? Klitorista voi hyväillä muualtakin kuin suoraan siitä näkyvän näppylän kohdalta. Oletko kokeillut vibraattoria esimerkiksi siihen klitoriksen näkyvän osan alapuolelle tai oletko kokeillut emättimen kautta hyväillä klitoriksen sisäisiä osia esimerkiksi dildolla?
Jos klitoriksessa on kipua ja siinä on mahdollienen vamma, niin EN suosittelisi niitä imeviä leluja vaan jotakin hellempää.
Muistakaas, että klitoris on paljon isompi kuin vain sen näkyvä huppu osa!