Herää pahvi, rasismikeskustelu on samaa vihervasemmistolaista agendaa kuin Trump-uutisointikin
Keinotekoista pöyristelyä ja mustamaalausta.
Kukaan tolkun ihminen ei kai ajattele, että Trump uutisointi on tasapuolista ja asianmukaista, mutta USAn vaalit osoittivat miten paljon ihmiset siihen luottaa eli not very much.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Totta. Trump "osti" itselleen ääniä mm. kuolleilta, maastapoistetuilta, ja keksityiltä henkilöllisyyksiltä.
Mitäs vasemmisto taas on itse sanonutkaan salaliittoteorioista, joita se itse näemmä harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Trump "osti" itselleen ääniä mm. kuolleilta, maastapoistetuilta, ja keksityiltä henkilöllisyyksiltä.
Mitäs vasemmisto taas on itse sanonutkaan salaliittoteorioista, joita se itse näemmä harrastaa
Persusaasta puolustelee pedofiilia. Ei yllätä...
Näkeehän tuon sokea Reettakin mistä on kyse. Wokeilla on persun pelko persiissä ja pelkäävät menettävänsä valtaa. Kun eivät pärjää järkiperäisessä keskustelussa niin aletaan demonisoimaan toista osapuolta. Tuo rasismikortin heiluttelu on juuri sitä keskustelun ohjaamista itse asiasta sivuraiteille.
Vierailija kirjoitti:
Trump on hieno mies!
Perustelut.
Kun siis Orpo (tietääkseni ei vihervasemmistoa) pöyristyy niin se on vihervasemmiston salajuoni?
Ehdotan että keskityt kaljotteluun.
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän tuon sokea Reettakin mistä on kyse. Wokeilla on persun pelko persiissä ja pelkäävät menettävänsä valtaa. Kun eivät pärjää järkiperäisessä keskustelussa niin aletaan demonisoimaan toista osapuolta. Tuo rasismikortin heiluttelu on juuri sitä keskustelun ohjaamista itse asiasta sivuraiteille.
Katso peiliin. Mitä sinä teet? Harrastat mutkusannailua ja demonisoit vastapuolta aivan samalla tavalla.
Täydelliset persut ahkerina heti aamusta haukkumassa muita.
Trumpin kohdalla pikemminkin jätetään tuhat asiaa uutisoimatta koska trumppihan on usa:a ja natoa vihaavien vasurien uusi suosikki, kuten vaikka ylen ja hesarin trumppipuolusteluartikkelista nähtiin. Molemmat sai päähänsä yhtäaikaisesti selittää että kaikkien todisteiden vastaisesti trumppi ei olisi moskovan agentti, rofl.
Eipä ole kok pöyristynyt oman ryhmänsä jo vuosia harjoittamasta, ihmisarvoa alentavasta vihapuheesta suomalaisia köyhiä kohtaan, siksi nykyinenkin vaikuttaa teeskentelyltä.
Jos aloittaja ei ole huomannut niin persujen kannatus mataa edelleen kahdessatoistaprosentissa. Demarit taas suunnilleen kaikkien aikojen kannatushuipussa. Että niin paljon siitä teidän rasismistanne tykätään.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin kohdalla pikemminkin jätetään tuhat asiaa uutisoimatta koska trumppihan on usa:a ja natoa vihaavien vasurien uusi suosikki, kuten vaikka ylen ja hesarin trumppipuolusteluartikkelista nähtiin. Molemmat sai päähänsä yhtäaikaisesti selittää että kaikkien todisteiden vastaisesti trumppi ei olisi moskovan agentti, rofl.
Sulla taitaa olla aamulääkkeet ottamatta.
Suomessa on sekä media että isolta osin virkamiehistökin (järjestökenttää unohtamatta) täynnä kaikenmaailman asemastaan politikoivia valtuutettuja sun muita jotka vie politikoinnillaan uskottavuuden koko siltä työltä jota noiden pitäisi oikeasti neutraalisti tehdä.
Esim. tänään näyttää joku yhdenvertaisuusvaltuutettu ottavan osaa päivänpolitiikkaan vasemmiston puolella mielipiteineen. Mihin suomi edes tarvitsee tuollaisia valtuutettuja, varsinkin kun nuo on jo lähdössä umpipuolueellisia eikä noiden sanomisiin voi luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla aamulääkkeet ottamatta.
da da tatjana
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi siis "vasurit" pystyvät estämään uutisoinnin maailmanlaajuisesti?
Vierailija kirjoitti:
Täydelliset persut ahkerina heti aamusta haukkumassa muita.
Yyy yyy ja.. pakko on yrittää haukkua kun kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. Yyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on hieno mies!
Perustelut.
Odotan vastaustasi.