Tänään poksahtaa shampanjapullo! Asuntolaina maksettu!
Viimeinen asuntolainan lyhennys meni tänään ja tässä nyt ihmettelemme kuinka hyvä tulee taloudellinen tilanteemme olemaan tästä eteenpäin! Lyhennysten verran jää enemmän käyttöön tästä eteenpäin! Ihan mahtavaa!
Onko muita joilla lainat maksettu? Miten on muuttanut elämää kun rahaa jää huomattavan paljon enemmän käteen?
Sijoituksiin toki tulee menemään enemmän mutta eiköhän tuosta riitä ihan elintason korottamiseenkin aika reilusti!
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi voittekin sitten erota.
Ajattelimme vahvistaa aviovalamme ensi kesänä. Hyvin meillä menee. Joillain ilmeisesti on todella kurjaa kun muiden onnesta ei voi yhtään iloita... Ankeuttajat ankeuttaa.
Sijoitusasunto lapsia ajatellen tai mökki seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kelpaa olla eläkkeellä :)
Eläkkeellä olen minäkin eikä koskaan ole ollut asuntolainaa. Ostin käteisellä.
Mäkin saan tänään työttömyyspäivärahan. Vois vähän irroitella.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla eläkkeellä, vajaa viisikymppisiä eli parhaassa iässä. Vielä saadaan töitä paiskia! Ehkä kesämökki voisi olla mukava juttu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla eläkkeellä, vajaa viisikymppisiä eli parhaassa iässä. Vielä saadaan töitä paiskia! Ehkä kesämökki voisi olla mukava juttu!
Kyllä eläkkeellä olo voittaa töiden paiskimisen. Saa tehdä, mitä haluaa eikä aamulla soita herätyskello.
Nyt olen lähdössä mökille. Siivoan sen hyvin ja lämmitän saunan. Grillattavaa on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä eläkkeellä olo voittaa töiden paiskimisen. Saa tehdä, mitä haluaa eikä aamulla soita herätyskello.
Nyt olen lähdössä mökille. Siivoan sen hyvin ja lämmitän saunan. Grillattavaa on mukana.
Kukin niin kuin itselle sopii. Meillä on mukavat työt, mieheni varsinkaan ei varmaan koskaan ihan vapaaherraksi alakaan vaikka mahdollista olisi. Työt onneksi kulkee mukana jos haluaa vaikka sinne mökille. 😊
Ja siis käytännössä tekee nyt jo mitä haluaa, töitään siis.
Joo, nollakytluvulla maksettiin loput kerralla pois, kun korko nousi 6,5:een. Olihan se kiva olla ilman velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin niin kuin itselle sopii. Meillä on mukavat työt, mieheni varsinkaan ei varmaan koskaan ihan vapaaherraksi alakaan vaikka mahdollista olisi. Työt onneksi kulkee mukana jos haluaa vaikka sinne mökille. 😊
Ja siis käytännössä tekee nyt jo mitä haluaa, töitään siis.
Itse olen luovalla alalla ja nautin kovasti myös töistäni. Ehkä jossain vaiheessa voisin vähentää työtunteja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mäkin saan tänään työttömyyspäivärahan. Vois vähän irroitella.
nimenomaa vähän hah buahaaa
Onneksi olkoon! Oliko pitkäkin rupeama? 10v vai enemmän? Itselläni tuo hetki koittaa syksyllä. Viimeiset 17 v on mennyt maksellessa yksin.
Oi kuinka hienoa! Itselläni vielä viisi vuotta lainaa jäljellä.
Paljonko teillä nyt vapautuu rahaa käyttöön? Itse aion ostaa kesämökin tai pienen kerrostalohuoneiston Välimereltä kunhan saan tämän maksetuksi.
No ette ole ainoita joilla on asuntolaina maksettu. Me olemme maksaneet lainamme jo 20 vuotta sitten vaikka sitä oli melkoisesti. Ei silti ranttaliksi laitettu. Nyt on vain kasvatettu perintöpottia kahta lastamme varten.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Oliko pitkäkin rupeama? 10v vai enemmän? Itselläni tuo hetki koittaa syksyllä. Viimeiset 17 v on mennyt maksellessa yksin.
Tämä viimeisin maksettiin noin 7 vuodessa, siinä toki oli edellisten asuntojen lainoja makseltu jo myös molemmat sekä omilla tahoillamme että yhdessä.
Onneksi olkoon🥂. Sain oman kerrostalo kaksion maksettua loppuun 25.1.23. Maksoin asuntolainaa 12v.
Toivottavasti ette nyt sairastu esim syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Oi kuinka hienoa! Itselläni vielä viisi vuotta lainaa jäljellä.
Paljonko teillä nyt vapautuu rahaa käyttöön? Itse aion ostaa kesämökin tai pienen kerrostalohuoneiston Välimereltä kunhan saan tämän maksetuksi.
Hieman vajaan tonnin verran kuussa jää käteen enemmän.
Seuraavaksi voittekin sitten erota.