Jenny haluaa elää miesten rahoilla
Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html
Kommentit (993)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lahjojen antaminen ja toisista huolehtiminen on kaunista ja hyveellistä. Hienojahan nämä miehet ovat, jotka huolehtivat naisista ja hemmottelevat heitä."
Kyllä, kunhan torttua tai huulihoitoa tulee vastineeksi
Älä viitsi oksentaa rumaa päänsisältöäsi aikuisten keskusteluun. Pentulaudalle tällaiset jutut.
Epäilemättä "lahjoja odottava" merimursu on aikuisten tasolla. :D
Merimursu :D :D :D
:D Aika aikuista nauraa alkeelliselle solvaukselle ylipainosta, varsinkin kun kohde ei ole edes ylipainoinen :D
Ei kun sinä olet lahjoja odottava merimursu, ei Jenny :D :D :D
:D :D :D :D :D
Miten kaltaisesi aivovammainen on päässyt edes nettiin? Valvooko joku koko ajan ettet pasko housuusi?
Sivusta, et pärjää alkuunkaan tuolle merimursuttelijalle fleimauksessa, yrityksesi ovat niin noloja, että kannattaisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan kaikkea allekirjoita tuosta, mutta miehet kyllä saa juosta perässä :). Jos nainen joutuu miehen raahaamaan itselleen, ei sellaisista suhteista hyvää tule. Miehen tulee äkätä nainen ja ihastua just siihen naiseen ja haluta just sitä naista. Tekisin kyllä kotitöitä tuollisessa suhteessa, mutta en tykkäisi että mies maksaa KAIKEN.
Ei, ehdottomasti parempi lähtökohta suhteelle on, että se on nainen joka ihastuu just siihen mieheen ja jahtaa tätä. Miehille nyt ei ole niin väliä, millaisessa naisessa se pimpsa on, kunhan se aukeaa tarpeeksi usein.
Onko tämä nyt jotenkin parempaa naisvihaa? Jotenkin kyllä antaa miehistä huonon kuvan (siis lähinnä palstamiehistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat ja persaukiset palstapapat rääkyy kiukusta, vaikka ei ole omaa rahaa euroakaan kiinni Jennyn elättämisessä 🤣🤣🤣
Sinun päässäsi ne kiukut ja rääkymiset on. Näkeehän noista hymiöistä jo että olet mielisairas. Lähinnä täällä on miehiltä vain sarkastisia kommentteja. Jenny ei ymmärrä tekevänsä itsestään pellen.
No pelleksi esittäytyvät nää jennyä erikseen ja naisia yleisesti haukkuvat miehet. Toki jokunen nainenkin näihin oksentaviin mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko nää miesten rahoilla elävät sellaisia jotka kinuaa rahaa joka hiton ostokseen...saanko mä sen ja sen verran siihen ja tähän, voinko mä saada tuon tai tään...ei vidddu mitä meininkiä. Omanarvontuntoni ei ikinä antaisi minun keltään mitään kinuta ja anella.
Semmosia te miehet halusitte naisten olevan!
Voin paljastaa salaisuuden: Miehet haluvat naisen josta tulee heidän lastensa äiti ja perheen arjen pyörittäjä.
Tämän takia miehet haluavat tehdä kovasti töitä, jotta voivat tukea perhettään.
Vierailija kirjoitti:
PANKKINEIDIN LOTTOVOITTO
Jos olisin kaunis nuori tai nuorehko nainen, niin ehdottomasti valitsisin tuon jalon ammatin ja hyödyntäisin sitä mitä Luoja on antanut.
Aina löytyy rikkaita, epätoivoisia ja hyväuskoisia miehiä. Kauniin naisen on helppo höynäyttää heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko nää miesten rahoilla elävät sellaisia jotka kinuaa rahaa joka hiton ostokseen...saanko mä sen ja sen verran siihen ja tähän, voinko mä saada tuon tai tään...ei vidddu mitä meininkiä. Omanarvontuntoni ei ikinä antaisi minun keltään mitään kinuta ja anella.
Voin paljastaa salaisuuden: Miehet haluvat naisen josta tulee heidän lastensa äiti ja perheen arjen pyörittäjä.
Eli naisen pitää olla kotiorja....edelleenkin naiset tekevät kotitöitä enemmän, kuin miehet sen lisäksi, että käyvät töissä. Ei ihme, että naiset eivät enää halua parisuhdetta ja perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni huijaa itseaan ja miehia. Miehet ei huvikseen maksa, maksamisen ilmosta. Heilla on aina tavoite.
He kuvittelivat etta Jenni antaa, mutta jenni ei ymmartanyt antaa ja sen vuoksi ne miehet katoaa jannin maailmasta. Kohti seuraavaa uhria
Mutta hehän antoivat jennylle. Joten eikös tässä vaan parempi saalistaja voittanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen arjen pyörittäjä :D Kaadetaanko maito lasiin tänään lämpimänä vai piimänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni osaa selvösti pelata miesten kanssa. Eikö miehet ole pelanneet naisten kustannuksella kaikki menneet vuosisadat! Ihan oikein toimittu Jenni!
Maailman vanhin ammatti on nimensämukaisesti vuosisatoja vanha eli ei tässä todellakaan mitään uutta ole keksitty 🤣
Ihmiskunta on nykymuodossaan tuhansia vuosia vanha, veikkaanpa että oli aika monta ammattia ennen sata vuotta sitten keksittyjä. Mihin ammattiin muuten viittaat edes?
Mikäli tuo termi ei ennestään ole tuttu niin kannattaa googlata.
Mikä, ammatinharjoittminen vai? Vanhimpia ovat keräily ja metsästy
Ylen tiederippi podcast:issa on hyvä jakso työntekemisen historiasta. Kivikauden ihmiset eivät ehkä pitäneet metsästystä tai keräilyä ammattina, se kun kuullui ihan jokaisella viikko rutineihin. M33
Se on jännää kuinka naisia harmittaa nämä kanssanaiset jotka ovat keksineet helpon tavan rikastua.
Ehkä se on kateutta kun ei itse pysty tai uskalla laittaa rahoiksi ja hyödyntää luojalta saatua lahjaansa.
"Sinä haluat maksaa erilaisesta suhteesta, kuin mitä jenny harrastaa. Kaikki on sallittua, mikä on molemmilta vapaaehtoista."
Tarkennan: minä haluan maksaa (tai siis haluaisin, mikäli etsisin suhdetta jossa maksan) erilaisesta suhteesta, kuin mitä Jenny VÄITTÄÄ harrastavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lahjojen antaminen ja toisista huolehtiminen on kaunista ja hyveellistä. Hienojahan nämä miehet ovat, jotka huolehtivat naisista ja hemmottelevat heitä."
Kyllä, kunhan torttua tai huulihoitoa tulee vastineeksi
Älä viitsi oksentaa rumaa päänsisältöäsi aikuisten keskusteluun. Pentulaudalle tällaiset jutut.
Epäilemättä "lahjoja odottava" merimursu on aikuisten tasolla. :D
Merimursu :D :D :D
:D Aika aikuista nauraa alkeelliselle solvaukselle ylipainosta, varsinkin kun kohde ei ole edes yl
Mitä on fleimaus ja mikä on hakuammuntasolvauksen tavoite? Sillä paljastaa vain oman tasonsa, joka teillä on merimursu.
Vierailija kirjoitti:
Jenni huijaa itseaan ja miehia. Miehet ei huvikseen maksa, maksamisen ilmosta. Heilla on aina tavoite.
He kuvittelivat etta Jenni antaa, mutta jenni ei ymmartanyt antaa ja sen vuoksi ne miehet katoaa jannin maailmasta. Kohti seuraavaa uhria
Mitä ihmeen uhria? Miehet itse vapaaehtoisesti elättävät häntä. Kun ei ole rikosta niin ei ole uhreja. Ei kukaan tiedä heidän keskinäisistä järjestelyistään. Jenny itse sanoo että siihen ei kuulu intiimiä, joten se on ainoa tieto mitä lukijalla on. Miksi sitä olisi syytä epäillä? Vain siksi että useimmat suomalaiset köyhät miehet, tällä palstalla, eivät halua että joku rikas mies elättäisi nättiä nuorta naista ilman vaatimusta seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Tulimpa aikani kuluksi tänne palstalle, ja törmäsin tuohon juttuun. En ole lukenut ketjua, mutta kerron nyt teille, että tämä Jenny valehtelee. Kukaan mies, oli kuinka rikas hyvänsä, ei anna vastikkeetta rahojaan naiselle, oli tämä millainen tahansa. Itse asiassa juuri rikkaimmat ovat yleensä tarkimpia rahankäyttäjiä. Toki voi olla jotain äkkirikastuneita uunoja, joita voi kusettaa hetken aikaa, mutta ei niitä joka oksalla kasva. Mikäli Jenny oikeasti rahoittaa elämänsä olemalla seurana miehille, niin siihen kuuluu seksiä 100 % varmasti. Olen itse perinyt perheyrityksen ja liikun oikeasti varakkaiden porukoissa. Kellään niissä piireissä ei ole mitään tuon Jennyn tapaistakaan elätettävänään.
Juu, koska miehethän tunnetusti paljastavat guilty pleasurensa toisille miehille. Kertoilevat, miten kiva on kun tyttöystävä silittää päätä kynsillään ja niin edelleen.
Minäpä kerron sinulle salaisuuden. Et tiedä miehistä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni osaa selvösti pelata miesten kanssa. Eikö miehet ole pelanneet naisten kustannuksella kaikki menneet vuosisadat! Ihan oikein toimittu Jenni!
Maailman vanhin ammatti on nimensämukaisesti vuosisatoja vanha eli ei tässä todellakaan mitään uutta ole keksitty 🤣
Ihmiskunta on nykymuodossaan tuhansia vuosia vanha, veikkaanpa että oli aika monta ammattia ennen sata vuotta sitten keksittyjä. Mihin ammattiin muuten viittaat edes?
Mikä, ammatinharjoittminen vai? Vanhimpia ovat keräily ja metsästy
"Kukaan vakava ihminen ei mene sanomaan että "tuomari" oli ensimmäinen ammatti, mitä oli olemassa."
No historiaa tunteva voi sanoakin. Tai ainakin spekuloida asialla. Ja kirjallisuutta tunteva tietää, mistä tuo miehiä kutkuttava maailman vanhin ammatti -ilmaisu tulee. Mut tietenkin, jos haluaa vakavalla naamalla todistaa olevansa tietämätön, on sekin oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisen pitää olla kotiorja....edelleenkin naiset tekevät kotitöitä enemmän, kuin miehet sen lisäksi, että käyvät töissä. Ei ihme, että naiset eivät enää halua parisuhdetta ja perhettä.
Voi ei!! Vaikka on robotti-murit ja siivouspalvelut. M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman vanhimpia ammatteja ovat keräily, metsästys ja kalastus. Mikä oli pointtisi?
Prostituutiota on ollut heti kun ruvennut olemaan pientäkin vaihtotaloutta. M33
Prostituutiota on myös muilla eläimillä kuin ihmisillä. Esim. kapusiiniapinoilla. https://www.zmescience.com/research/how-scientists-tught-monkeys-the-co…
Jännästi tuon jutun otsikossa syyllistetään naisia. Ikään kuin olisi ollut joku naaras joka kinusi uroksilta rahaa seksillä. Vaikka jutussa kerrottiin selvästi, että ne oli urokset jotka vonkasi, ja haarat aukesi lopulta poletilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä, ammatinhar
M33 on pastan autistisin INTJ. Manspleinaa ja saivartelee täysin pointin ja aiheen vierestä pikkukakkostietämyksellä.