Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oot yksin, rahat tiukilla ja lapset pitää elättää niin mitä teer

Vierailija
04.09.2025 |

Mä tein ennen extratöitä mut nyt on sellaiset ajat ettei niitä ole enkä tiedä miten pärjätään.

Ja nyt en tarvitse vastauksia ota mies tai pyydä exältä. Ne ei ole nyt vaihtoehto.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin läpi kaikki menot ja karsin jokaisen, joka ei ole pakollinen, lisäksi kilpailutin mm. puhelinliittymät. Kaupassa katson hinnat tarkasti ja teen valintoja hinnan perusteella. Nää ei nyt varmasti oo mitään uutta.

Vierailija
2/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut kaikki mahdolliset tuet. Varaa sossusta aika, hae toimeentulotukea, asumistukea. Jos olette lastensuojelun asiakkaita, kerro heille tiukasta rahatilanteestasi. Ehkä saat maksusitoumuksen ruokakauppaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kaikki ylimääräinen tavara ja vaatteet. Lapsetkin voi luopua vanhoista leluista joita eivät enää tarvitse. Kirppis tai Toriin ilmot. 

Vierailija
4/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta käytettyä, vaatteet yms. 

Vierailija
5/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitus seksitreffeihin nainen etsii miestä 30 min pano 150 euroa tai handjob 50 euroa

Vierailija
6/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy kaikki ylimääräinen tavara ja vaatteet. Lapsetkin voi luopua vanhoista leluista joita eivät enää tarvitse. Kirppis tai Toriin ilmot. 

Tämä olisi hyvä, en tosin ole ap. Meillä tämä tyssäsi kuitenkin siihen, että toinen lapsista aloitti hirveän huudon ja tappelun ettei mitään hänen tavaroitaan saa myydä. Ei pieneksi jääneitä vaatteita ei leluja joilla ei ole leikitty vuosiin. Koska ne ovat hänen hän kiljui kurkku suorana. Tekisi mieli olla ostamatta lapselle enää mitään leluja jatkossa (sitten kun rahatilanne paranisi), koska luopuminen on niin vaikeaa.

Vierailija
7/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun hieroa tissejäsi samalla kun runkkaat mulle ison orgasmin maksan 80 euroa kerta

helppoo rahaa

Vierailija
8/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun hieroa tissejäsi samalla kun runkkaat mulle ison orgasmin maksan 80 euroa kerta

helppoo rahaa

mikä kaupunki?

Vierailija
9/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helppoo rahaa

Sopiiko että pidän kumihanskoja, mulla atopia käsissä pahana

Vierailija
10/23 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tehdä lapsia, jos ei ole ammattia eikä työpaikkaa? Terveellistä, edullista ruokaa keittotaitoinen saa helposti.

En enää jaksa jakaa reseptejä, nykyvanhemmat ovat niin avuttomia valittajia. 

Vierailija
11/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loviisa! Uuh beibe

Vierailija
12/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helppoo rahaa

Sopii tottakai 

Vierailija
13/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppään siitä kuinka rankkaa on! Jou!

Vierailija
14/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta käytettyä, vaatteet yms. 

Älä osta mitään turhaa edes käytettynä. Vaatteita ei tarvitse jatkuvasti shoppailla.

T. Työtön yh

Vierailija
15/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tehdä lapsia, jos ei ole ammattia eikä työpaikkaa? Terveellistä, edullista ruokaa keittotaitoinen saa helposti.

En enää jaksa jakaa reseptejä, nykyvanhemmat ovat niin avuttomia valittajia. 

Miksi pitää kirjoittaa keskustelupalstalle, jos ei ole aivoja?

Vierailija
16/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helppoo rahaa

Kukahan sinun kaltaista typerystä huolii. Niin huonosti ei ole kenenkään elämä.

Vierailija
17/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästin puhelinliittymistä 30 € kk kilpailuttamalla ja erillisen netin pystyi jättämään pois, siitä säästöä 10 €/kk. Viikon ruokarahat siis säästyi. Laitan korkeintaan 200 g jauhelihaa jauheliharuokiin, ja korvaan lopun linsseillä tai pavuilla, siitä säästyy yllättävän paljon. Viikossa myös yksi linssikeittopäivä ja yksi hernekeittopäivä, teen itse, ja taas säästyy. Eikä ole muksut valittaneet.

Vierailija
18/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helppoo rahaa

Kukahan sinun kaltaista typerystä huolii. Niin huonosti ei ole kenenkään elämä

Eikö just joku Jenny ilmoitellut..

Vierailija
19/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

helppoo rahaa

Joku aina varmasti maksaa tuosta vielä ekstraakin.

Vierailija
20/23 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikkakunnasta. Suunnistaisin aina ruokaostoksille vasta punalappujen aikaan. Sillä nimittäin voi ihan oikeasti säästää rahaa. Tosin siellä on nykyään moni muukin samoilla apajilla eli valinnanvara on niukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi