Mies, joka ensiksi kehuu hulluna, sitten haukkuu
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se seuraava vaihe? Ap
Seuraavassa vaiheessa saat turpaasi. Ei kannata jäädä odottelemaan.
Ei kommentit tästä tule muuttumaan, vaikka kuinka asiaa nostelet. Tiedät itsekin, että nyt ei olla terveen äärellä. Vaikka oli alussa kuinka ihana ja uskot, että sinun kohdalla kaikki on erilaista ja oot spesiaali, niin ei se ikävä kyllä mene niin. Nämä on ennusmerkkejä, jotka kannattaa nähdä juuri sellaisena kuin ne ovat. Jos et nyt lähde menemään, kun ensimmäiset merkit tulevasta on nähtävillä, niin kadut vielä katkerasti ja monesti sitä, ettet aikanaan lähtenyt. Lähdet nyt vaan menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kommentit tästä tule muuttumaan, vaikka kuinka asiaa nostelet. Tiedät itsekin, että nyt ei olla terveen äärellä. Vaikka oli alussa kuinka ihana ja uskot, että sinun kohdalla kaikki on erilaista ja oot spesiaali, niin ei se ikävä kyllä mene niin. Nämä on ennusmerkkejä, jotka kannattaa nähdä juuri sellaisena kuin ne ovat. Jos et nyt lähde menemään, kun ensimmäiset merkit tulevasta on nähtävillä, niin kadut vielä katkerasti ja monesti sitä, ettet aikanaan lähtenyt. Lähdet nyt vaan menemään.
Tämä.
Miksi tätä pitää kokoajan nostaa? Mitä sinä et nyt ymmärrä?
Sait jo vastauksia.
Oletko niin typerä (ilmeisesti) että et osaa tehdä itse päätöksiä vaan asiaa pitää kysyä netissä ja vielä nostaa omaa kysymystä kun ei vastaus miellytä.
Mulla oli tuommoinen mies. Meni sitten ihan väkivallaksi. Ilman provosointia.
Oikeasti kammottavaa, miten tällaiset miehet toistavat sitä samaa kaavaa. Ikäänkuin narsistien eksät olisivat kaikki tapailleet samaa tyyppiä..
Oma sekoiluni kesti on/off 4 vuotta. Itsetuhoiset ajatukset pyörivät päässä säännöllisesti. Väkivalta ei ikinä yltynyt fyysiseksi, mies vaan heitteli tavaroita seinään ja ikkunasta alas ja huusi kerran veitsi kädessä miten itsekäs paska olen kun en halunnut muuttaa yhteen. Kun kerroin että pelkään häntä, jouduin lohduttamaan ja pyytämään anteeksi.
"En mä ikinä aio tappaa sua, paitsi jos sä jätät mut."
Ensin kehui ja sekuntia myöhemmin ihan syyttä suotta haukkui vai?