Jösses! Eronnut Kevin Costner, 70, iski yli 20 vuotta nuoremman kaunottaren. Samaa ei sallittaisi 70v naiselle!!
Kevin Costner, 70, on löytänyt itselleen uuden kumppanin, 46-vuotiaan Kelly Noonan Goresin. Eroistaan toipuneet molemmat tapasivat yhteisten piirejen kautta ja suhde on lähtenyt käyntiin kevyesti mutta median silmissä näyttävästi. Kevinin ex-vaimo Christine on sekin mennyt elämässään eteenpäin, kihlaten uuden miehen tammikuussa 2025. Silti uutinen siitä, että 24 vuotta nuorempi nainen on nyt Costnerin rinnalla, on noussut otsikoihin ympäri maailmaa.
Tämä on juuri sitä mitä moni ei voi sietää: vanhat miehet keikaroivat nuorten naisten käsipuolessa kuin se olisi jotenkin luonnollista. Jos tilanne olisi toisin päin, ja 70-vuotias nainen alkaisi heilastella 40-kymppisen miehen kanssa, koko maailma repisi sen säpäleiksi ja puhuisi epätoivoisuudesta. Mutta kun kyseessä on harmaantuva "herras mies", sitä ihaillaan ja romantisoidaan. Aika törkeää kaksinaismoralismia.
Eikä tässä vielä kaikki kuinka moni mies oikeasti pystyy 70-vuotiaana tarjoamaan muuta kuin rahaa ja statusta? Onko tämä muka rakkautta, vai silkkaa kaupankäyntiä, jossa nuorempi saa turvaa ja vanhempi saa pitää kulissia yllä?
Kommentit (26)
Kaksi sanaa: Katri Helena.
Ei mulla muuta.
Onhan se irvokasta jos jollain on mummofetissi.
EKKU Peltomäki oli yli 20v Aira Samulia nuorempi ja olivat avioliitossa yli 35v.
Palstan logiikka jaksaa hämmästyttää. Täällä kutsutaan mummoiksi viisikymppisiä naisia, mutta sitten kun viisikymppinen on julkkiksen kanssa, hänestä tuleekin nuori nainen.
Money money money
Must be funny
In a rich man's world
No kyllä näillä iäkkäillä elokuvatähdillä Liz Tayloria myöten on aina ollut yhä vaan nuorempia miehiä joko poikakavereina tai aviomiehinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Se nainen on omasta tahdostaan hänen kanssaan.
Mutta onko Costner hänen kanssaan omasta tahdostaan? Jos ulisijoilta kysytään, lompakkoloisnainen on kampittanut hänet, pitää panttivankinaan ja pakottaa maksamaan kahvikupposesta.
Ketä yrität syyllistää? Naistako, joka kiinnostuu rahasta ja statuksesta?
danny ihmettelee kevinin vanhaa kurppaa
Kevin setä se ei viisastu, kun ei opi virheistään.
Nyt on rajua. Costner joutuu tyytymään viisikymppiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Madonna. Sam Taylor-Johnson. Brigitte Macron.
Jos joku seitsemänkymppinen nainen ja 20 vuotta nuorempi kaunotar haluavat olla yhdessä, niin eipä se minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Madonna. Sam Taylor-Johnson. Brigitte Macron.
Ei tässä puhuttu transuista.
Vierailija kirjoitti:
Kevin setä se ei viisastu, kun ei opi virheistään.
En kyllä keksi mitä annettavaa jollain mummolla olisi 20v nuoremmalle miehelle :D
Ei vai? Telkusta tuli taannoin doku, jossa oli just näitä isojen ikäerojen pariskuntia, myös niin että nainen ikärouva ja kumppani/puoliso tätä huomattavasti nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä keksi mitä annettavaa jollain mummolla olisi 20v nuoremmalle miehelle :D
Toisin päin. Se menee toisin päin ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Ja Kris Jenner, eli Kardashianien äiti.
Kris on 69v, miehensä 44v. Ovat olleet vuosikaudet jo yhdessä, eikä missään ole kohistu eikä draamailtu... eli ap keksii omiaan, kertoo kai omista ajatuksistaan vaan.
Mitä sitten? Se nainen on omasta tahdostaan hänen kanssaan.