Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pyytävät aina treffeille kahville?

Vierailija
04.09.2025 |

Luulevatko he saavansa high valuea naisen tuolla tavalla? Ravintolaillallinen vähintään. Eikä missään halvassa paikassa vaan huippuravintolassa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He olettavat, etteivät ole niin kiinnostavia, että nainen kahvikupposta pidempään heidän seurassaan jaksaisivat. Suomalaiset tietävät, että kahvikupposen juo 10-15 minuutissa.

Eli haluavat tarjota matalan riman treffeille lähtemiseen. Näin olettavat, että pääsevät useammille treffeille.

Itse ehdotan naisille vain viikonlopputreffejä mun luona. En muista yhdenkään vielä kieltäytyneen.

Viikonloppu, sinun luonasi kotona? 

Ja kuinka monien treffien jälkeen tälläistä mahdat ehdottaa?

Vierailija
22/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sitten pakko kopioida tämä ketju? https://www.vauva.fi/keskustelu/6212369/miksi-miehet-pyytavat-aina-tyls…

Mikä h*lvetin ketju? Ei minua kiinnosta lähteä hikiselle lenkille vaan ravintolaan. Hienoon ravintolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko aukeaa kuin terälehdet kesäisessä yössä.

Vierailija
24/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo taas. Sitäpaitsi kahviritvan suihinottotaidot on todennäköisesti paremmat kuin sulla.

Asian vierestä, mutta aka halpaa lystiä jos kahvikupin hinnalla saa. Mutta kahvikupin hintakin taitaa köyhää kirpaista. Ammattilasen hinnoille ei ole täten mitään asiaa. 

Kahvi maksaa, pillu on ilmaista. Kuka tässä saamapuolelle jää?

Vierailija
25/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kertonut, mikä sulle parhaiten maistuisi.  Mulle kävisi paremmin nykyisellään joku viihtyisä Bubi, mutta vaikeahan tuntemattoman on tietää, pelästyttääkö kaljalle pyyntö sen hetkisen mielitietyn.  Moni saattaisi ajatella, että siis aikoo juottaa änkyrään ja sitten kysytään onko jatkot meillä vai teillä.  Oli se ennen helpompaa, mikäli joku alkoi vihjailla, niin asuin "aina" vanhempien kanssa, jotka odottelevat jo paluutani.

Bubi??

Vierailija
26/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo selvästi keski-ikäinen ja elämässä paljon saavuttanut mies (ja pidän hyvästä ruoasta ja viinistä), sekä käyn harvoin treffeillä, joten sillon kun käyn, menisin mielelläni oikein fine dining rutiinilla. Valitettavasti vaan siihen ei yleensä olla valmiit, ilmeisesti se koetaan liian suureksi kiitollisuudenvelaksi, tai jotain. Harmi sinänsä. 

Naisilla on niin paljon ikäviä kokemuksia piheistä, hyväksikäyttävistä miehistä, että vilpittömästi tarjoavaa miestä epäillään heti tarkoitusperistä. Jos miehillä on oletus että kahvikupin hinnalla pitäisi saada suikki, ja dinneristä vaakamambo, niin naiset maksavat mieluusti aivan kaiken itse ja usein jatkavat elämääkin itsekseen. Harmillista kyllä.

Pihit, tunneköyhät miehet ovat pilanneet deittiskenen. Naiset käyttäytyvät kuin miehet, eivätkä uskalla tuoda naisellista energiaansa esiin missään vaih

Miehet ovat feminiini-energiassa nykyään. Passiivisia ja valittavat. Siksi naisen usein suhteessa on pakko alkaa olemaan maskuliini-energiassa ja suorittaa asioita jos ei mitään tapahdu. Tunnistan tämän dynamiikan naisena heti ja en lähde edes tällaiseen suhteeseen, kun ollut suhteissa jossa nainen on nainen ja mies on miehen paikalla. Kaikki tietysti eivät ole tällaisia, mutta jostain syystä osa miehistä ei ole löytänyt vielä oikeaa ja rakentavaa maskuliinisuuttaan, jossa haluavat tehdä asioita perheensä ja itsensä eteen. Toksinen maskuliinisuus haukkuu naisia, on passiivinen ja feminiininen.

Vierailija
27/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sitten pakko kopioida tämä ketju? https://www.vauva.fi/keskustelu/6212369/miksi-miehet-pyytavat-aina-tyls…

Mikä h*lvetin ketju? Ei minua kiinnosta lähteä hikiselle lenkille vaan ravintolaan. Hienoon ravintolaan.

Mikä estää menemästä yksin? Ja jos juttuseuraa kaipaat niin pyydä joku samanlainen lokki mukaan. Saatte mukavan lisäpuheenaiheen kun tappelette kumpi maksaa laskun.

Vierailija
28/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää menemästä yksin? Ja jos juttuseuraa kaipaat niin pyydä joku samanlainen lokki mukaan. Saatte mukavan lisäpuheenaiheen kun tappelette kumpi maksaa laskun.

En käy yksin syömässä. Mä tapaan vaan oikeita miehiä jotka on valmiit maksamaan illan. En ketään tyhjätaskua tapaile.

Vierailija
29/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis miksi oli pakko kopioida toi aloitus vaihtamalla lenkki kahviksi? Eikö sulla ole omaa mielikuvitusta ja et tiedä mitä ketju edes tarkoittaa vauva-palstalla. 

Tiedätkö, miehet haluavat high value naisen, jos tarvjoavat dinnerin. Ei mitään perus Suomi-bimboa, joka ei edes nykyajassa tiedä mitä tarkoittaa sana "ketju", vielä kun se on linkitettynä viestin perään. Sitten sun pitää olla laitettu ja vielä fiksu, jotta dinneri kannattaa tarjota.

Vierailija
30/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy yksin syömässä. Mä tapaan vaan oikeita miehiä jotka on valmiit maksamaan illan. En ketään tyhjätaskua tapaile.

Kivat sulle ja sun päiväunilles. 

Vierailija
31/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minä ihmettelen. Haluaisin ensiksi tulla kunnolla rakastelluksi, jotta tietäisin, kannattaako mieheen panostaa.

Vierailija
32/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He olettavat, etteivät ole niin kiinnostavia, että nainen kahvikupposta pidempään heidän seurassaan jaksaisivat. Suomalaiset tietävät, että kahvikupposen juo 10-15 minuutissa.

Eli haluavat tarjota matalan riman treffeille lähtemiseen. Näin olettavat, että pääsevät useammille treffeille.

Itse ehdotan naisille vain viikonlopputreffejä mun luona. En muista yhdenkään vielä kieltäytyneen.

Tietenkin ensimmäisiksi treffeiksi. Yleensä naiset on tulleet 150-500 kilometrin päästä. Olen myös mennyt ekoille treffeille naisen mökille tai Kallio-yksiöön jne. 3-10 yötä yleensä kestänyt ensitapaaminen. Ei mitään fast foodia vaan kunnon tapaaminen, river of no return.

Vierailija
33/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kysyä paljonko treffeille lähteminen maksaa?

Eikö sinne karjamarkkinoille voi laittaa kysymyksen, millä budjetilla?

Vierailija
34/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuuden takia en kyllä lähtisi ikinä viikonlopuksi jonkun luo ekoille treffeille, ellen tunne ja seurustele.

Vierailija
35/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis miksi oli pakko kopioida toi aloitus vaihtamalla lenkki kahviksi? Eikö sulla ole omaa mielikuvitusta ja et tiedä mitä ketju edes tarkoittaa vauva-palstalla. 

Tiedätkö, miehet haluavat high value naisen, jos tarvjoavat dinnerin. Ei mitään perus Suomi-bimboa, joka ei edes nykyajassa tiedä mitä tarkoittaa sana "ketju", vielä kun se on linkitettynä viestin perään. Sitten sun pitää olla laitettu ja vielä fiksu, jotta dinneri kannattaa tarjota.

en ole kopioinut mitään. Mitä sä selostat? Ei sulla ole mun tasoa joten voi painua h*lvettiin

Vierailija
36/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo selvästi keski-ikäinen ja elämässä paljon saavuttanut mies (ja pidän hyvästä ruoasta ja viinistä), sekä käyn harvoin treffeillä, joten sillon kun käyn, menisin mielelläni oikein fine dining rutiinilla. Valitettavasti vaan siihen ei yleensä olla valmiit, ilmeisesti se koetaan liian suureksi kiitollisuudenvelaksi, tai jotain. Harmi sinänsä. 

Naisilla on niin paljon ikäviä kokemuksia piheistä, hyväksikäyttävistä miehistä, että vilpittömästi tarjoavaa miestä epäillään heti tarkoitusperistä. Jos miehillä on oletus että kahvikupin hinnalla pitäisi saada suikki, ja dinneristä vaakamambo, niin naiset maksavat mieluusti aivan kaiken itse ja usein jatkavat elämääkin itsekseen. Harmillista kyllä.

Pihit, tunneköyhät miehet ovat pilanneet deittiskenen. Naiset käyttäytyvät kuin miehet, eivätkä uskall

Vttu tämä pska lainaustoiminto..

Miehen pitää sanoa suoraan kutsuessaan fine diningiin ettei ole mitään muuta agendaa kuin pitää hauska ilta ja tutustua, pitää myös tehdä selväksi, ettei nainen jää kiitollisuudenvelkaan vaikka mies maksaa koko lystin.

Mies vei minut ensimmäisillä treffeillä kunnon illalliselle ja kyyditsi minut kotiin. Toisilla tfeffeillä hän vei minut teatteriin ja shamppanjabaariin ja vei taksills kotiin. Kolmansilla treffeillä yllätin miehen itse tekemälläni illallisella, jonka kruunasi jälkkäri- juustokakku. Mies jäi myös yöksi. Kyllä minä miestä hemmottelen yhtä lailla takaisin. Vemmottelu sen kun jatkuu. Viimeksi sain lahjaksi aitoja koruja, olen saanut myös lahjakortteja. Pihi mies ei saa minulta yhtään mitään. Pihi mies saa puolestani pihistellä yksinään. 

Vierailija
37/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole kopioinut m

Kopioit tämän: Oliko sitten pakko kopioida tämä ketju? https://www.vauva.fi/keskustelu/6212369/miksi-miehet-pyytavat-aina-tyls…?

Ja en ole pyytämässä sinua mihinkään tai edes halua. Se vaan kertoo kuinka tyhmä olet, jos et tajua sanaa ketju, jossa on linkki perässä vielä.

Lisäksi, mistä tiedät, minkä tasoinen olet kenenkin mielestä? Jos haluat kelvata high value miehelle, sun pitää olla fiksu (akateeminen), itsenäinen ja vielä kaunis (tähän ei riitä mitkään trash-huulitäytteet tai clean girl-meikki). 

Ja sä et käske, missä kukin on. Säkin voisit vaikka painua vdduun. Hieno nainen ei koskaan sanoisi noin mitä sanoit.

Vierailija
38/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen keskustelun lomassa selviää suurimmat "redflagit" aika nopeasti, selviää onko kyse "Onlyfans"-tyypistä vai jostain aidosta.

Vierailija
39/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen keskustelun lomassa selviää suurimmat "redflagit" aika nopeasti, selviää onko kyse "Onlyfans"-tyypistä vai jostain aidosta.

Mitäs, jos mies on Only fans -tilaaja, eikö hän silloin kuluta tuota sisältöä ja tämä on red flag? Palvelua ei olisi, jos ei olisi ostajia enemmän kuin myyjiä.

Vierailija
40/65 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kysyä paljonko treffeille lähteminen maksaa?

Eikö sinne karjamarkkinoille voi

laittaa kysymyksen, millä budjetilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi