Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain yksi asia miehessä saa minut raivon partaalle

Vierailija
04.09.2025 |

Mies on ihan ihana. Pesee vessat ja ajaa nurmikon. Ja tekee ns. miesten työt. Meillä on vähän perinteisiin roolimalleihin jakautuneet kotityöt,  tosin esim. imurointi on lähinnä hänen hommansa. Ruokaa tekee molemmat, sen tekee kumpi on kotona siihen aikaan. Minä huolehdin tiskit ja pyykit ja eläimet ja käyn kaupassa.

Kaikki on tosi hyvin, mutta yksi asia saa minut raivostumaan. Kun hän on syönyt, hän vaan lähtee pois pöydästä ja jättää kaiken silleensä. Muut ihmiset jää siihen, lautanen ja muut välineet jää siihen ja kaikki vaan jää siihen ja hän poistuu! Olen pyytänyt monta kertaa että voisi istua siihen asti, kun kaikki ovat syöneet tai edes viedä lautasensa pois. Ei hoksaa. Kun on syönyt,  lähtee vaan ja jättää kaiken!

Tarvitsen nyt jonkun avun, että en enää repisi pelihousujani tämän takia. Tilanne on ollut nyt tämä 15 vuotta,  joten mies tuskin muuttaa tapojaan. Auttakaa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies sanoo ja tekee kun sinä siinä tilanteessa sanot hänelle että istu rauhassa ja odota että muutkin ovat syöneet tai vie edes astiasi itse pois? 

Vierailija
2/2 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoo, että on valmis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla