Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rottapojat

Vierailija
04.09.2025 |

Mies oli sopinut Rottapojat nimisen firman kanssa jonkun kartoituksen pihallemme onko meillä rottia. Aloitus joskus lähipäivinä ja tulevat levittelemään jotain rottasyöttejään pihalle. En ole oikein innostunut ajatuksesta, rottia ei ole meillä näkynyt mutta eikös loogisesti tule aika satavarmasti näkymään jos pihaan levitellään jotain rottia houkuttelevia syöttejä?! En halua mitään rottahoukuttimia meille ja piha ja talo on 50 % minun omistamaani, voinko kieltää heidän tulonsa paikalle koska mies ei suostu perumaan keikkaa koska "homma on mielenkiintoinen" hänen mielestään. Minun mielestäni rottien houkuttelemisella pihalle ei ole mitään mielenkiintoista. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin yrittuvät, mutta häädin pois.

Vierailija
2/4 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä houkutella mitenkään. Jos niitä on,ne poluillaan sinne ansaan menevät. Viimeistään talvella kyllä näet onko rotan tassun jälkiä lumessa. Meillä päin niitä ainakin on, talvisin näkee tassujen jäljet. Ja tässä yksi ilta istuttiin terassilla,niin kyllä näki kun tiellä juoksi rotta. Syksyllä ne kyllä tulee syömään vaikka maassa olevia omenoita,jos et osaa kerätä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillekin yrittuvät, mutta häädin pois.

kummat...rotat vai pojat

Vierailija
4/4 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä houkutella mitenkään. Jos niitä on,ne poluillaan sinne ansaan menevät. Viimeistään talvella kyllä näet onko rotan tassun jälkiä lumessa. Meillä päin niitä ainakin on, talvisin näkee tassujen jäljet. Ja tässä yksi ilta istuttiin terassilla,niin kyllä näki kun tiellä juoksi rotta. Syksyllä ne kyllä tulee syömään vaikka maassa olevia omenoita,jos et osaa kerätä pois.

Oon kyllä käsittänyt että rotalla varsin laajat reviirit joka myös elää, se reviiri siis. Korjatkaa jos olen väärässä. 

AP