Mikä saa naiset paljastelemaan?
Ei ole mitään naisia vastaan, mutta en ymmärrä miksi halutaan paljastaa itsestä mahdollisimman paljon? Onko tämä joku vastafeministinen tempaus vai mehemkaipuuta? Mitä?
Kommentit (189)
Kuuma nuori vartalo kiihottaa monia miehiä ja ehkä sitä on kiva vähän vilautella siksi. M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä, että heteromiehet tykkäävät vähäpukeisista naisista.
Suhakza
Mutta miehet eivät kuitenkaan saa katsella niitä vähäpukeisia naisia, jos niiltä naisilta kysytään.
Eihän tuo pidä paikkaansa. Normaalissa elämässä ei tietenkään saa häiritsevästi tuijottaa toisen tissejä tms., mutta kyllä kaikki ne bikinikuvat somessa jne. on ihan nimenomaan tarkoitettu katseltavaksi.
Millaisesta paljastelusta nyt puhutaan? Sanasta paljastelu tulee mieleen, että nainen tahallaan tekee jotain, kuten minulle ehkä kävi viime kesänä. Oli lämpimähkö päivä, istuin puiston penkillä ja kohti tuli kaksi nuorta naista. Juuri ennen minua toinen riisui takkinsa, jonka alta paljastui valkoinen löysähkö toppi, jonka sisällä heiluivat valtavat rinnat ilman rintaliivejä. Näky oli huumaava ja pakosti mietin, että tuo tehtiin minun kiusakseni.
Tämä onkin ainut kerta, kun olen tulkinnut jonkun naisen paljastelevan minulle. Voi tietysti myös olla, että naiselle tuli kuuma juuri siinä kohtaa. Ainakin ujompi nainen olisi varmaan odottanut, että tuntematon mies on takana eikä edessä silloin, kun ottaa tissit esille.
Se että nainen pukeutuu niukahkosti kesällä ei minusta ole tahallista paljastelua.
En julkaise kuviani somessa ja olen vähän vanhakin siihen. Normielämässä tykkään isoista kaula-aukoista (T-paita-tyyppinen tuntuu kuristavalta), enkä aina ihan ajattele etukäteen, mitä päivän aikana saattaa näkyä.
Jos tissivako/rintsikat näkyvät, kun kumarrun tai kyykistyn liian avaran paitani kanssa, niin en vain yleensä välitä siitä, vaan teen sen minkä aioinkin tehdä. Jos/kun joku läsnäoleva kiinnostuu, niin en välitä sitten taas siitä. Eli mun paljasteluni on yleensä sellaista huolettomuutta ja välinpitämättömyyttä. Kainouden puutetta.
Eläinnaarailla kiima kestää päivän tai korkeintaan muutamia päiviä. Ihmisnaarailla kiima on jatkuvaa varsinkin tietyssä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimpana syynä taitaa olla se, ettei Suomessa ole avointa prostituutiota.
Maissa joissa on naiset ei halua pukeutua kuin prostituoidut.
Ei pidä paikkaansa, ja prostullakin voi olla kaapu siellä jossain.
Kyllä pitää.
Tiedän koska olen asunut bordellin naapurissa pitkään.
No eikä pidä. Minäkin olen asunut hyvin avoimen prostituution maassa, ja kyllä siellä silti oli paljastavasti pukeutuvia naisia muutenkin.
Ja tunsit kylän kaikki prostituoidut?
Kyllä ne genitaalilegginsit oli koko härdellin henkilökunnan yleisin vapaa-ajan vaatetus duunin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhakza
Mutta miehet eivät kuitenkaan saa katsella niitä vähäpukeisia naisia, jos niiltä naisilta kysytään.
Eihän tuo pidä paikkaansa. Normaalissa elämässä ei tietenkään saa häiritsevästi tuijottaa toisen tissejä tms., mutta kyllä kaikki ne bikinikuvat somessa jne. on ihan nimenomaan tarkoitettu katseltavaksi.
Minne katsot kun se hehtaariperse genitaalihousuissaan on kaupan kassalla edessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhakza
Minne katsot kun se hehtaariperse genitaalihousuissaan on kaupan kassalla edessäsi.
Vaikka usein vaikka kaupan kassalla edessäni seisoo iso mies isoine takamuksineen, en todellakaan sitä katsele. Siinä on aina monta muuta suuntaa, minne tuijotella. Miksi ihmeessä kiusaisin itseäni tuollaisella?
Et homomiehenä ymmärrä halua herättää miesten seksuaalista kiinnostusta ja ihailua? Tai sitä miten paljon rahaa voi tienata tähän miesten kiinnostukseen ja ihailuun perustuen?
Eikö tuota ihan samaa tee monet homomiehet?