kuinka kauan olet ollut samalla työnantajalla?
Tehdään tälläinen ketju. Kuinka kauan olet ollut saman työnantajan palveluksessa?
Itselle tuli juuri 18 vuotta samalla työnantajalla täyteen.
Kommentit (49)
11 vuotta ja ajattelin tästä saada eläkeviran jolloin olisi vielä ainakin toiset 11 vuotta edessä ellei enemmänkin. Edellisessä työpaikassa olin 7,5 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Noin 6 vuotta on pisin aika mitä olen ollut yhdessä paikassa. Ekassa missä olin noin pitkään tuli yt:t ja lensin pihalle, toisesta lähdin itse kun aloin yrittäjäksi. Muuten onkin sitten ollut pätkää pätkän perään, viimeksi 10 kk, sitä ennen 3 kk, 10 kk, 6 kk. Ottaahan se päähän tehdä määräaikaisia, mutta kun ei muutakaan saa niin pakko mennä näillä.
Miten sen yrityksen kävi?
HUS:issa vuodesta 2008 eli 17 vuotta. Vielä olisi aika monta vuotta lusittavana mutta en valita.
14 vuotta. Työtehtävät ja palkka parantuneet huimasti. Aloittaessa palkka oli 1 800 euroa, nyt 4 800 euroa brutto.
30 vuotta ennen eläkkeelle jääntiä.
11 vuotta tuli viime kuussa täyteen.
Pisin aika 7 vuotta, nykyisellä 2 vuotta.
19 vuotta ja noin 3 kk.
Tuolloin perustin oman pikku toimistoni. Ja jatkuu ainakin vielä.
asianajaja, N53
13 vuotta orjana, kunnes päättivät myydä orjat pois.
21 vuotta ja reilu kuukausi päälle. Vielä olisi n. 20-22 vuotta eläkkeeseen. Olo on kuin olisi ollut jo ikuisuuden mutta vielä on sama edessä. En jaksa.
Olin vajaa 30 vuotta. Lopetin sairauden takia.
14 vuotta tuli viime kuussa täyteen.
6,5 vuotta pisin samalla työnantajalla.
Reilu kuukausi sitten tuli 30v täyteen. Työnantaja muisti minua... Ehei, itse ostin kakun ja pullat työporukalle juuri ennen loman alkua. Herra Isoherra kyllä kysyi, että odotanko saavani kultakellon palveluksistani. Pyysin laittamaan tilille puolet kellon hinnasta, säästää molemmilta aikaa ja vaivaa, itse kun olisin laittanut kellon lihoiksi välittömästi panttilainaamossa. No, kaksi viikkoa palkallista lomaa nyt kuitenkin sain.
kohta 10v, aika hyvin omasta mielestä it-alalla joka on tosi tuulinen. Saa nähdä vieläkö jaksaa monta vuotta
21 vuotta, sitten tuli yt:ssä irtisanominen. ikää vähän yli 50v.
Kohta 19 vuotta jo samalla työnantajalla. On hyvä työpaikka. Työtehtävä on vaihtunut kolmeen otteeseen, kaikissa rooleissa olen viihtynyt.