Heikki Paasosen kämppä kuvina - ainakin on isot viinikaapit !
Tässä voi harjoittaa uteliaisuutta ja mahd. kateutta:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23568871/kuvat
Kommentit (75)
Pidän tyylistä, mutta miksi tuolla neliömäärällä olohuone on pilattu keittiöllä. En ymmärrä. Onko tämä joku tasa-arvoagenda näissä? Ruoanlaittajankin pitää osallistua.
Itse sohlaan ja sotken mieluiten keittiössä katseilta piilossa etenkin jos on vieraita ja menussa osia, joita ei kertakaikkiaan voi tehdä etukäteen.
t. Mies
Tykkäsin vihreästä väristä. Kuparihanoista en koska menevät käytössä hirveän näköisiksi kuten tässäkin asunnossa on mennyt. Hirveästi lasiovia kylppärissä joita saisi olla jatkuvasti pesemässä ja pyyhkimässä ettei tule kalkista jälkiä. Mutta tälläisessä asunnossa asuvalla todennäköisesti käy viikkosiivooja.
Pyykkihuoltoa ihmettelen aina.. Tässä ilmeisesti oli koneet jossain piilossa mutta voiko kuivauskoneella todellakin kuivata kaikki pyykit? Itse kun en moista omista niin omassa asunnossani pyykkiteline haukkaa puolet makkarista koska ei mahdu kylppäriin. Tämä on aina ongelma etenkin kerrostaloasunnoissa joissa harvemmin on kodinhoitohuonetta. Se hemmetin pyykkiteline tönöttään aina jossain haitoilla.
Vierailija kirjoitti:
Pidän tyylistä, mutta miksi tuolla neliömäärällä olohuone on pilattu keittiöllä. En ymmärrä. Onko tämä joku tasa-arvoagenda näissä? Ruoanlaittajankin pitää osallistua.
Itse sohlaan ja sotken mieluiten keittiössä katseilta piilossa etenkin jos on vieraita ja menussa osia, joita ei kertakaikkiaan voi tehdä etukäteen.
t. Mies
Sinä olet sitten ihan vääränlainen entterteinari nykymaailmaan. Nyt kokin kuuluu aina osallistua taidokkaaseen keskusteluun vieraiden kanssa siinä kaikkien keskellä taidokkaasti flambeeratessaan. 😁😆
Heikki Paasosen koti on pinta-alaltaan pienempi kuin minun mutta PALJON kauniimpi kuin minun. Minä voitin neliöissä, Heikki upeudessa.
Mun makuun on paitsi ei lasia koska on veemäistä pitää puhtaana. Lasi ei ole mun juttu. Hyvin sisustettu. Ihana harmonia ja värit on upeat, etenkin tuo vihreä. Kerrostalokin upea mutta itse en voi asuakerrostalossa vaikka olisi kuinka hieno asunto. Eikä ammetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän viinikaappia orastavana alkoholismin merkkinä.
Voi meitä suomalaisia. Aina, aina puhe kääntyy alkoholiin ja alkoholismiin. Ei voi edes asunnon myyntikuvia katsoa, ettei joku alkaisi mainita alkoholismin. Mikä tätä kansaa vaivaa!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi meitä suomalaisia. Aina, aina puhe kääntyy alkoholiin ja alkoholismiin. Ei voi edes asunnon myyntikuvia katsoa, ettei joku alkaisi mainita alkoholismin. Mikä tätä kansaa vaivaa!?
Törkeä kommentti tuo "itse pidän viinikaappia orastavana alkoholismin merkkinä". Miksi ei voi pitää joitakin asioita päänsä sisällä, jos on tuollainen ajatusmaailma. Etelä- ja Keskieuroopassa, USA:ssa ja Australiassa jne viinitiloja on tuhansia ja se on arvostettu, hieno ammatti ja siellä on viinimessuja ja parhaat tuotteet palkitaan vuosittain ja se on tuhansien vuosien perinne.
Vaikea kuvitella pikkulapsiperheen kodiksi. Ehkä siksi myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
On UPEA, siis wau mikä lukaali, en ole kateellinen. Kertonee siitä, että Paasosella on fyrkkaa. Aivan käsittämättömän upea koti, noita ei ihan joka paikassa näe. Olen mykistynyt.
Tai velkaa!
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa?
Jaaha taas niitä koteja , joissa rappukäytävässä on enemmän (jotain) persoonaa ja ilmettä esillä kuin kodissa.
Hirvee, muutamaa yksityiskohtaa lukuunottamatta. Makkarin lipastot, nam. Keittiön kaapistojen väri. Sopii silmään. Työhuoneessa jotain persoonaa eli siis kitarasta haettu oranssia vähän sohvaan... :D
Hölmön näköistä kun ns aamiaiskaappikin on pitänyt valtavaksi tehdä, mutta ei siellä sitten mitään ole. Sitten se "pantry" Eikö ihmiset tee ruokaa, vai onko kaikki vaan tyhjennetty kuvausten takia?
Mua näissä ärsyttää, kun minkäänlainen elämä ei näy.
Tosi tylsän näköinen asunto. Siis joo, hieno nykytyylin mukaisesti, mut ei vaan yhtään mitään persoonallista tai kiinnostavaa näy, boorinngg.
Sievä koti. Ihan mun lempivärit. Onnistunut yleisilme kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeä kommentti tuo "itse pidän viinikaappia orastavana alkoholismin merkkinä". Miksi ei voi pitää joitakin asioita päänsä sisällä, jos on tuollainen ajatusmaailma. Etelä- ja Keskieuroopassa, USA:ssa ja Australiassa jne viinitiloja on tuhansia ja se on arvostettu, hieno ammatti ja siellä on viinimessuja ja parhaat tuotteet palkitaan vuosittain ja se on tuhansien vuosien perinne.
Mieti millaisesta alkoholismista se kertoo, kun täytyy oikein viinitilaa pitää!!!!! Ai kauheeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa?
Varmaan sitä tyhjempää. :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
Tosi tylsän näköinen asunto. Siis joo, hieno nykytyylin mukaisesti, mut ei vaan yhtään mitään persoonallista tai kiinnostavaa näy, boorinngg.
Vähän erilaisia kalusteita ja johan on persoonallista, tollo. Etkö ymmärrä sisustuksen ja kalustuksen eroa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän erilaisia kalusteita ja johan on persoonallista, tollo. Etkö ymmärrä sisustuksen ja kalustuksen eroa ollenkaan?
Se, joka muita nimittelee, on ite.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin vihreästä väristä. Kuparihanoista en koska menevät käytössä hirveän näköisiksi kuten tässäkin asunnossa on mennyt. Hirveästi lasiovia kylppärissä joita saisi olla jatkuvasti pesemässä ja pyyhkimässä ettei tule kalkista jälkiä. Mutta tälläisessä asunnossa asuvalla todennäköisesti käy viikkosiivooja.
Pyykkihuoltoa ihmettelen aina.. Tässä ilmeisesti oli koneet jossain piilossa mutta voiko kuivauskoneella todellakin kuivata kaikki pyykit? Itse kun en moista omista niin omassa asunnossani pyykkiteline haukkaa puolet makkarista koska ei mahdu kylppäriin. Tämä on aina ongelma etenkin kerrostaloasunnoissa joissa harvemmin on kodinhoitohuonetta. Se hemmetin pyykkiteline tönöttään aina jossain haitoilla.
Voi, kuivurissa kuivaan kaikki ne vaatteet, jotka pesen koneessa. Käsin pestävät arimmat villapaidat kuivataankin sitten laaka-asennossa pyyhkeen päällä saunanlauteilla. Tämä ehkä kerran, pari vuodessa. Muuten kaikki, jotka menee pyykkikoneeseen, siirtyvät kuivaajaan ja reilun puolen tunnin kuluttua kaappiin tai takaisin käyttöön.
Vaikka antaa arabien lapsille suomalaisia nimiä. Ortodoksit . Hellarit.