Ylen kannatusmittaus: SDP:n kannatus on korkeimmillaan 20 vuoteen
Ennätykset vaan paukkuu. Mikä on kun oikeistolaisuus ei maistu Suomen kansalle?
Kommentit (305)
Miksi lahtariuden pitäisi maistua? Kaikesta vaan leikataan, asumistukia poistetaan ja ihmisiä riistetään. No sen ne lahtarit osaa
Demarit oli kasvot Marinin hallituksen sekoilulle. Kansa halusi laittaa Marinin liuskaan.
Nytkö ne sitten haluaa sitä samaa sekoilua lisää?
Taitaa olla niin että nämä nettipalstat ei kerro totuutta Suomen kansasta. Tätäkin palstaa trollaa persujen trollitehtaan lisäksi myös yksittäiset hullut, jotka pyrkii luomaan kuvaa miten oikeisto olisi kaiken läpäisevä voima. Tosiasiassa suuri osa suomalaisista on pienituloisia joilla ei ole ainakaan talousoikeistolaisia näkemyksiä. Tämä "kulttuurisota" on pelkkää oikeiston myllyttämää pintaa, jolla saa huijattua hupsuja, mutta talouden painotukset ei kysy rotua tai sitä oletko homo. Ja se onkin se mikä ratkaisee.
Vassarit tajuaa, että Vasemmistoliitolla ja Diesel-Sofian vihreillä ei ole mahdollisuuksia seuraavaan hallitukseen. Siksi siirtyvät demareiden taakse. Mutta huomioitavaa on, että persujen nousu on alkanut. Purra antaa Keskisarjan puhua mitä haluaa, ja se näkyy heti persujen kannatuksessa.
Huvitti tuo persujen +0,5 prosentin kannatusnosto. Se oli Keskisarjan puheiden ansiota, luulisin? Kokoomuslaisilla tuo kannatus vaan pysyi, satoi tai paistoi.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti tuo persujen +0,5 prosentin kannatusnosto. Se oli Keskisarjan puheiden ansiota, luulisin? Kokoomuslaisilla tuo kannatus vaan pysyi, satoi tai paistoi.
Ei näitä galluppeja päivissä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lahtariuden pitäisi maistua? Kaikesta vaan leikataan, asumistukia poistetaan ja ihmisiä riistetään. No sen ne lahtarit osaa
Tuskin mitään leikattaisiin, jos olisi rahaa, mutta kun ei ole. Vai aikooko SDP rahoittaa leikkauksien peruutukset riistäjien pussista, kuten uhosi ennen vuotta 1918.
Eipä ole mikään ihme.
Minä olin ennen sdp:n äänestäjä kaikissa vaaleissa sitten siirryin pari kertaa persuja äänestämään eduskuntavaaleissa, kuntavaaleissa olen aina äänestänyt demaria. Nyt äänestän sdp:tä taas seuraavissa eduskuntavaaleissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näitä galluppeja päivissä tehdä.
Onhan siitä jo viikko kun Keskisarja mölisi. Onko tämä tehty alkuviikosta?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mikään ihme.
Minä olin ennen sdp:n äänestäjä kaikissa vaaleissa sitten siirryin pari kertaa persuja äänestämään eduskuntavaaleissa, kuntavaaleissa olen aina äänestänyt demaria. Nyt äänestän sdp:tä taas seuraavissa eduskuntavaaleissakin.
Teet oikein ja viisaasti.
Vierailija kirjoitti:
Asumistuki pitää lakkauttaa.
Näkee miten ihmiset on tyytymättömiä tähän vastuuttomaan ja kyvyttömään hallitukseen, kun demareiden kannatus nousee heidän tekemättä yhtään mitään. Jos demareilla olisi vetomainen visiönääri johdossa, niin heidän kannatuksensa huitelisi lähellä 40 prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mitään leikattaisiin, jos olisi rahaa, mutta kun ei ole. Vai aikooko SDP rahoittaa leikkauksien peruutukset riistäjien pussista, kuten uhosi ennen vuotta 1918.
Älä höpltä. Ukrainaan 6 miljardia, pörriöisiin toinen mokoma. Ihmiset ei ole tyhmiä.
RAHAA ON.
Eri
SDP on populistipuolue, lupaa rahaa kaikille vaikka rahaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mikään ihme.
Teet oikein ja viisaasti.
Tiedän. Kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Näkee miten ihmiset on tyytymättömiä tähän vastuuttomaan ja kyvyttömään hallitukseen, kun demareiden kannatus nousee heidän tekemättä yhtään mitään. Jos demareilla olisi vetomainen visiönääri johdossa, niin heidän kannatuksensa huitelisi lähellä 40 prosenttia.
Jos Marin ei olisi höpsähtänyt leikkimään someinfluensseria ja hänellä ei olisi noussut kusi päähän, olisi hän nyt opposition kärkihahmo ja kellottaisi 40 pinnan kannatuslukemia. Kyllä edelleen harmittaa kun hänen piti heittää polittinen uransa viemäristä alas. Lindtman on harmaa mauton ja väritön, vähän liikaa oikeistodemari, mistä en pidä ollenkaan. Mutta parempi sekin on kuin Kokoomus tai persut.
Asiantuntija: "SDP saa uusia äänestäjiä erityisesti vihreiden ja vasemmistoliiton riveistä, mutta myös RKP:stä ja perussuomalaisista"
Ei tainnut nähdä koko galluppia, perussuomalaistenhan osuus nousi.
Vierailija kirjoitti:
SDP on populistipuolue, lupaa rahaa kaikille vaikka rahaa ei ole.
Persuilla riittää rahaa rikkaiden verohelpotuksiin.
Viimeksi ollut näin korkealla vuonna 2005. Ne olikin hyviä aikoja.