Ennätysmäärä rikollisia karkotetaan tänä vuonna - kiitos PS!
Syynä lakimuutokset jotka PS sai hallituksessa aikaan. Supo karkottaa nyt ennätysmäärän vakaviin rikoksiin kuten seksuaali ja vakivaltarikoksiin syyllistyneitä.
Tosin sekin varmasti vasemmiston mielestä rasismía että esim lapsenraiskailija karkotetaan :D
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/supo-esittanyt-tana-vuonna-ennatysm…
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://tilastot.migri.fi/index.html#decisions/23332/52?start=636&end=6…
Edellisen hallituksen aikana karkoitettiin enemmän. Ei mulla muuta.
Tämä hallitus on vasta puolessavälissä. Ei mulla muuta.
Mutta sellainen matka edelliseen hallitukseen, että tuskin pääsevät Marinin lukuihin käännytyksissään ja karkotuksisssan. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa, joko Halla-aho, Vornanen, Rydman, Immonen, Hakkarainen, Niikko ja kumppanit on koneessa?
Oman maan kansalaisia ei idi*otti karkoiteta.
Ei nuo saastat ole suomalaisia. Kuten et sinäkään.
Älä Iigor isottele, mene pussaamaan Putinisi persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö niitä Persujen hyysäämiä Tornion kautta tulleita on paljon jäljellä??
Saanko kysyä? Sattuuko yhtään päähän kun on noin tyhmä? Tuntuuko se missään?
Persujen puoluetoimistolla ollaan taas ahkerina keksimässä juttuja siitä, miten muka heidän politiikkansa tässä saa aikaiseksi rasistisen äänestäjäkuntansa haaveita. Ja hölmöt kannattajat uskovat tätä puoluetoimiston typeryksille suunnattua propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö niitä Persujen hyysäämiä Tornion kautta tulleita on paljon jäljellä??
Saanko kysyä? Sattuuko yhtään päähän kun on noin tyhmä? Tuntuuko se missään?
Nyt Jani-Petteri se liimatuubi kiinni huomenna koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sellainen matka edelliseen hallitukseen, että tuskin pääsevät Marinin lukuihin käännytyksissään ja karkotuksisssan. Ei mulla muuta.
Edelleen..herrajuma sentään tätä matalaotsaisten vasurien lahkoa! Eikö siellä joku jo kertonut, että ollaan 10 000 karkotuksen vauhdissa. Eli huomattavasti enemmän kuin Marinin hallituksen aikaan. Vaikka tuhansia jo karkotettua silti tuhansia lisää.
Miksi ihmeessä joku Persuja äänestänyt kääntäisi kelkkansa? Eihän PS ole koskaan ollut mikään sosiaalipuolue, ei edes Soinin aikaan. Alkuperäinen Soinin lanseeraama slogan taisi olla tyyliin "Työväenpuolue ilman sosialismia".
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Perussuomalaiset! Nyt alkaa vihdoin työ tuottaa tulosta. Vuosikausien vääntö suvaitsevaiston kanssa ei ole ollut turhaa. Saadaan edes muutama rikollinen pois täältä ja toivottavasti estettyä monien uusien tulo tänne.
Tällainen propagandaviesti persujen puoluetoimistolta. Ei hyvin mene.
Tätä kun jatketaan niin äänestän PS jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Persujen puoluetoimistolla ollaan taas ahkerina keksimässä juttuja siitä, miten muka heidän politiikkansa tässä saa aikaiseksi rasistisen äänestäjäkuntansa haaveita. Ja hölmöt kannattajat uskovat tätä puoluetoimiston typeryksille suunnattua propagandaa.
TeamTurkkilalla tänään voimakkaat liimat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2019-2022
Karkotettu 8 619
Käännytetty 18 9982023-2025
Karkotettu 5 530
Käännytetty 8 533Lähde: migri.fi
Ei saa pilata hyvää öyhötystä faktoilla!!!
2015 suuren kansainvaelluksen aikaan Eurooppaan tunkeutui valtava määrä onnenonkijoita, yli miljoona ja Suomeenkin tunkeutui yli 30 000. Paljon rikollisia ja muita, joita vielä paljon palauteltiin 2019-2022.
Niin kauan kuin petturi-persu häärää murhatun Nevalan tilalla supossa, kannattaa kyseiseen lafkaan suhtautua äärimäisellä varauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen..herrajuma sentään tätä matalaotsaisten vasurien lahkoa! Eikö siellä joku jo kertonut, että ollaan 10 000 karkotuksen vauhdissa. Eli huomattavasti enemmän kuin Marinin hallituksen aikaan. Vaikka tuhansia jo karkotettua silti tuhansia lisää.
Heheh. Hauskaa seurata miten tyhmä se persuvihaaja lopulta on. Ei millään mene jakeluun yksinkertainen matemaattinen asia. 😅😅😅
Demokratia on puhunut. Tätä haluttiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mukaanlukien Milan Jaff, vihdoinkin.
Milania ei jää kaipaamaan!
Jani-Petterin yksinpuhumista jatkunut jo aika pitkään.Nyt päätä tyynyyn ja kädet peitonpäälle.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin petturi-persu häärää murhatun Nevalan tilalla supossa, kannattaa kyseiseen lafkaan suhtautua äärimäisellä varauksella.
Ai sinä oletkin venäjän trolli?
Vierailija kirjoitti:
Tätä kun jatketaan niin äänestän PS jatkossakin.
Joo kyllä on läpnäkyvää spinnausta puoluetoimistolta. Tulevat vaalit pelottaa, mutta yritetään nyt tällaisia ala-arvoisia jutunaiheita, jotka saa persu äänestäjät kiimaan.
Kiitos Perussuomalaiset! Nyt alkaa vihdoin työ tuottaa tulosta. Vuosikausien vääntö suvaitsevaiston kanssa ei ole ollut turhaa. Saadaan edes muutama rikollinen pois täältä ja toivottavasti estettyä monien uusien tulo tänne.