Lapseton aikuinen! Mitä teet yleensä töiden jälkeen?
Kommentit (93)
Minä teen btw ihan samoja asioita kuin muutkin täällä. Lapset 20, 17 ja 14.
Pelaan, luen, syön, katson telkkaria, surffaan netissä. Kaikkea tuota tai ainakin jotain noista.
Vierailija kirjoitti:
Töiden jälkeen syömistä ja suvakkidemariharppujen huudatusta täällä :D
On kyllä vähän vaarallista syödä samalla, kun meinaa tukehtua nauruun ja ruokaan, kun ä m m ä t ihan v i t u n hiilenä kun niitä huudattaa.
joo ota varovasti!
Lenkkeilen, pyöräilen, hiihdän, käyn pilateksessa, luen, opiskelen Italiaa, teen matkasuunnitelmia, käyn kaupassa, teen ruokaa, saunon, pidän huolta hygieniasta, siivoan, selaan somea, katson sarjoja ja leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Olette lomalla koko elämänne.
Ei vaan töissä, lomalla ollaan pari kertaa vuodessa.
Kaivelen munaskuukkeleita ja panen itseäni . Tosin teen sitä koko päivän kun ei ole töitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Töiden jälkeen syömistä ja suvakkidemariharppujen huudatusta täällä :D
On kyllä vähän vaarallista syödä samalla, kun meinaa tukehtua nauruun ja ruokaan, kun ä m m ä t ihan v i t u n hiilenä kun niitä huudattaa.
Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset.
Miksi lapseton pitää olla? Kolmesta lapsesta viimeinen asui kanssani noin kymmenen vuotta sitten.
Eli noita samoja juttuja kuin muilla olen tehnyt.
Ihan mitä milloinkin haluan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapseton pitää olla? Kolmesta lapsesta viimeinen asui kanssani noin kymmenen vuotta sitten.
Eli noita samoja juttuja kuin muilla olen tehnyt.
Koska tänä kysely nyt tällä kertaa oli suunnattu lapsettomille. Vähän sama kun kysyttäisiin että mitä puuhailet koirasi kanssa ja minä koiraton tulisin ihmettelemään että miksi pitää olla koira.
Vierailija kirjoitti:
Selaan nettiä ja katson teeveetä.
Tätä 😁
Mikä tämä kysymys on? Eivät ne lapset koko elämäänsä ole niin pieniä lapsia että vaikuttaisivat vanhempiensa illanviettoihin.
Näitä asioita joita on tässä ketjussa mainittu. En jaksaisi olla työpäivän jälkeen läsnä lapsille ja se on yksi syy miksi minulla ei ole lapsia. Kokopäivätyössä käyvällä on vain muutama tunti illassa vapaa aikaa ja hyvin saan ne kulumaan omaan palautumiseen.
Liidän vapaana kuin taivaan lintu. Muutama Long Drink laukkuun ja lämpimälle kalliolle katselemaan luontoa ja elämää. Tai sitten vaan makaan sohvalla ja olen netissä kuin tänään. Olisi ihan jos vielä sataisi.
Lähden lenkille, sieltä kauppaan ja kotiin ruoanlaittoon.
Sen jälkeen joko käyn vanhalla vanhemmallani, missä viivyn koko illan, tai spitan hänelle , jolloin sen jälkeen kotitöitä, kissanhoitoa, telkkua, somea, lukemista.
Käyn ystävien kanssa shoppailemassa, drinksuilla, teatterissa, konserteissa tai vaan ulkoilemassa. Helsinki on täynnä mahdollisuuksia.
N.37
Ai tuonko pitäisi olla valtava ongelma?
Nähdään usein ystävien kanssa. Käydään salilla, museossa, after workeilla tms.
Niin varmaan samoja asioita kuin mitä mä aikuisen lapsen yksin asuva äiti.