Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää enkä hyväksyä tällaista?

Vierailija
03.09.2025 |

Saan tonnin kuussa, kun käyn 5 päivää viikossa töissä (tunnit leikattiin 4h/päivä).

Kesät talvet poljen joka kelissä vaihteettomalla pyörällä, aamupalatkin jätän syömättä.

Sitten tämä saa 5500e/kk syömällä pullaa sohvalla, joo kun sillä on lapsia, mutta eikö tämä ole muista kohtuutonta?

Lisäksi tuollaisesta varta vasten veronmaksajille kustannusten aiheuttamisesta tulisi minusta rangaista eikä palkita jättituilla?

Ei ole kyllä ihme, että Suomi kaatuu, tätä mallia ei mikään suhdanne enää nosta ja se jos joku on varma!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8620778-97f7-4a61-94f0-aae2ddc5776c

Kommentit (22)

21/22 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee niitä lapsia, niin sinulle koittaa rikkaat ja ammoisat ajat. Mikä on se ongelma? 

Meinasin sanoa samaa. Mun yks kaverini oli 21 vuotta kotiäitinä. Ja siis yksinhuoltajana. Teki joka 3. vuosi uuden lapsen. 7 lasta siis yhteensä. Joskus aikoinaan sanoikin mulle, että joko voi mennä töihin tai tehdä lapsia. No mä menin mieluummin töihin ja hankin vain 2 lasta. Nyt hän tosin on harmissaan, kun eläke jäi niin pieneksi. 

Vierailija
22/22 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole elinkeino, tämän perseilyn on loputtava.

Itse asiassa lapset on yhteiskunnan tulevaisuus, veronmaksajia ja elinkeinonharjoittajia, jotka pitävät yhteiskunnan kasassa. 

Eivät välttämättä enää ole. Omani aikuiset lapseni muuttivat onneksi vuosia sitten ulkomaille. Paljonkohan yhteiskunta kustansi heille... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi