Nainen tuli raskaaksi, enkä usko että jaksan vauva-arkea yms...Nainen on luvannut hoitaa lapsen eikä edes halua elareita, voiko luottaa?
Olemme molemmat 30+ ikäisiä, ja tapailleet 6 kuukautta. Viime viikolla saimme tietää että naisen pillerit ovat pettäneet, eli ns. vahinko on nyt kyseessä. Minun elämäntilanteeni on tosi hankala lapsen hankintaa ajatellen, enkä ollut suunnittellut sellaista vielä ainakaan pariin vuoteen. Nainen ymmärtää ja sanoo että minulla ei olisi mitään velvoitteita lasta kohtaan, mutta voiko tuohon sanaan luottaa? Nainen siis haluaa selvästi pitää lapsen.
Voisin kyllä sitten tavata lasta myöhemmin kun se pahin ja intensiivisin hoiva-aika on ohi, ja lapsi jo itse kävelee sekä käy vessassa...Varmaan noin 2-3-vuotiaana?
Voinko luottaa naisen sanaan, vai pitäisikö minun alkaa puhua raskauden keskeyttämisestä?
Kommentit (50)
Saa ne elarit kelasta ja kela perii sulta. Tietty lapsi pitää tunnustaa. Tee johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Jos peniksellinen ei halua lasta, on peniksellinen hyvä ja käyttää kondomia. Peniksellisen päätäntävalta siihen "tuleeko lasta vai ei" päättyy sillä hetkellä kun mälli lentää pilluun. Sitten se on arpapeliä ja naisen päätös.
Turha elareista itkeskellä jos ejakuloi vastuuttomasti.
Jos mies valehtelee käyttävänsä ehkäisyä yhdynnässä - ja nainen on antanut suostumuksen nimenomaan yhdyntään ehkäisyn kanssa - on kyseessä rikos.
Mutta toisinpäin...
30-vuotias on jo riittävän aikuinen vanhemmaksi. Koskee myös sinua, ap.
Et sitten tiennyt, että naisilla tikittää kolmekymppisenä biologinen kello, eivätkä he halua odotella paria vuotta. Naisen hedelmällisyys on tuossa iässä jo laskusuunnassa, joten nainen haluaa alkaa yrittämään, jotta ehtii saada lapsen hoidoilla, jos ei luomuna saa.
Et todellakaan voi luottaa. Aborttiinkaan et voi painostaa. Elarit haetaan tarvittaessa vaikka käräjiltä, karkuun et niitä pääse.
Vauva-arki onkin raskasta. On hyvä olla realisti.
Toki olisi kunnioitettavaa, jos voisit olla jotenkin lapsen elämässä mukana ja tukea lasta ja äitiä.
Ei voi luottaa, joudut takuuvarmasti maksumieheksi. Naiset ovat epäluotettavia jo perusluonnoltaan, älä ole typerys.
Se elatus on sitä sinun omaa lastasi varten. Tunnusta isyytesi ja hoida vastuusi. Jos et hoida, niin ei sitä pildeä kyllä tule jatkossa.
Et todellakaan voi luottaa! Ei mene kauan lapsen syntymästä, kun alkaa vaatimaan elatusmaksuja ja hoitoapua.
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan voi luottaa! Ei mene kauan lapsen syntymästä, kun alkaa vaatimaan elatusmaksuja ja hoitoapua.
Ja tosiaan tahallaan on hankkutunu raskaaksi, uskotteli vain sulle, et syö pillereitä.
Voi vitunsaatananperkele miksi jankkaat, ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Voi vitunsaatananperkele miksi jankkaat, ääliö?
Puppa👴 on paras!
Minä olen niitä harvoja, joka en kokenut vauva-arkea raskaaksi. Ehkä ensimmäinen kuukausi, oli kova helle ja olin kipeä synnytyksen jälkeen, lisäksi rintatulehdus. Vanhempi poika oli hyvä nukkuja, nuoremmalla oli lyhyt koliikki jakso.
Itsekästä. Sinä olet tulossa isäksi ja hoidat velvollisuutesi lasta kohtaan. Lapsella on oikeus isään ja elareihin. Elämässä on sopeuduttava. Lapsen ei tarvi sopeutua vaan sinun. Sinä olet tämän aiheuttanut. Kasva aikuiseksi ja ryhdistäydy. Lapsi on jo sinun. Suhteen rakentaminen aloitetaan heti vauvana. Se ei ole mikään lelu, joka odottaa pari vuotta, että viitsit hoitaa. Ensimmäinen vuosi on lapselle tärkein. Tue äitiä ja lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos peniksellinen ei halua lasta, on peniksellinen hyvä ja käyttää kondomia. Peniksellisen päätäntävalta siihen "tuleeko lasta vai ei" päättyy sillä hetkellä kun mälli lentää pilluun. Sitten se on arpapeliä ja naisen päätös.
Turha elareista itkeskellä jos ejakuloi vastuuttomasti.
Jos mies valehtelee käyttävänsä ehkäisyä yhdynnässä - ja nainen on antanut suostumuksen nimenomaan yhdyntään ehkäisyn kanssa - on kyseessä rikos.
Mutta toisinpäin...
Suojaamaton tarkoittaa ilman kondomia. Raskaudenehkäisy vähän eri asia, kondomi suojaa myös taudeilta.
Mikäs huono tilanne tuo nyt on? Ei kai mies voi suurempaa lahjaa tässä elämässä saada, kuin sen, että joku nainen vaivautuu kantamaan, kivulla synnyttämään ja yksin maksamaan ja hoitamaan miehen jälkikasvun???
Naisilla ei ikinä käy noin hyvä mäihä.