Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna tuloni ovat 88 000 euroa. Löytyykö kateellisia?

Vierailija
08.04.2007 |

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin viime vuonna osan vuodesta äitiyslomalla, joten tuloni jäivät tuohon. Tänä vuonna olen taas normaalisti töissä ja tulot menee yli sadan tonnin.

Vierailija
2/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, mutta älä tuhlaa elämääsi pelkkään rahan hankkimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä tuloiltani, mutta henkisesti rikas!

Kiva vaan jos sinulta pätäkkää löytyy. ( :

Vierailija
4/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tulot eivät ihan tuohon taida yltää, mutta koska olemme hyvintoimeentulevia ja varat riittää kaikkeen siihen mihin haluamme, niin miksi olisin kenellekään rahasta kateellinen?

Vierailija
5/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laitoin noin varman päälle tuon summan. Itse olen siis akateeminen, mutta en kenelläkään muulla hommissa. Elätän itse itseni yrittäjänä.

ap

Vierailija
6/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan kateellisia sellaisestakin asiasta kuin MÖNKIJÄ, joten sinun tulosi aiheuttavat varmasti ahdistuskohtauksia näissä yh-akoissa. Omat tulot ei ihan tuohon yllä, mutta miehellä menee reippaasti yli. ;)

Vierailija
7/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle: olet aivan oikeassa. Tarkkana pitää olla, ettei heittäydy liian ahneeksi. Nyt olisi töitä paljon ja mahdollisuus kerätä rahaa, mutta aina ei näin ole. Tulot eivät siis ole mitenkään vakaat ja aika pitää balanssoida hyvin perheen ja työn välillä. On helppo tulla ahneeksi paskiaiseksi ja hullaantua rahaan. Tietoinen arvojen miettiminen auttaa.

ap

Vierailija
8/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan se perusslogan, kun jää itse tosityperyydestä kiinni.

Vierailija
9/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee rahalla, jos ei ole mitään muuta?

Vierailija
10/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrityksen tulot noin 80 000e/vuosi mutta siitä menee ainakin puolet yrityksen pyörittämiseen.

Vierailija
11/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on vaan se perusslogan, kun jää itse tosityperyydestä kiinni.

Käypä katsomassa tuo yksi ilmoitus. Löytyy sinunkin kukkarollesi sopiva mönkijä, hinta vain 600 euroa. Vai onko liian kallis?

7

Vierailija
13/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen et voi tietää tämän vuoden tulojasi - voit sairastua tms. joka romahduttaa tulosi.

Pöyhkeily ja kerskailu ei pue ketään.

Kateellinen en ole kenellekään vaikka olen työtön ja rutiköyhä. Toki haluaisin enemmän rahaa se on myönnettävä mutten kadehdi ketään henkilöä jolla on rahaa.

Vierailija
14/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä tekee rahalla, jos ei ole mitään muuta?

Ai niin, kateellisten köyhien on helpompi elää kurjaa elämäänsä, kun he voivat kuvitella, että ei noilla rikkailla elämä ole kovin kummoista.

Vierailija
15/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt tajuta, että ei se ole kallis laite, vaan typerä. Eikä ne sen toisen ketjun mönkijävastaiset ole kateellisia. Se on vaan typerä, typerä, typerä, typerä, typerä laite, mitä näemmä ei vain saisi sanoa ääneen...

Vierailija
16/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sairastun, en tietenkään saa tuota summaa kokoon. Tähänastiset tuloni ovat vain 40 000 euroa tänä vuonna.

Ja kieltämättä aloitus on provosoiva. Halusin kehittää keskustelua tähän hiljaiseen vapaapäivän hetkeen, kun lapsi nukkuu. Tällaisella aloituksella saa ihmiset liikkeelle. Arvo sekin :)

'

ap

Vierailija
17/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juppivehje. Onhan noita ollut. Yhdessä vaiheessa piti olla laskettelutamineet - tai ainakin tyhjä suksiboksi auton katolla - jos halusi olla rikas ja trendikäs, sitten kuskattiin hihat rullalla surffilautoja, sitten piti olla rullaluistimet jne.

Vierailija
18/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koeta nyt tajuta, että ei se ole kallis laite, vaan typerä. Eikä ne sen toisen ketjun mönkijävastaiset ole kateellisia. Se on vaan typerä, typerä, typerä, typerä, typerä laite, mitä näemmä ei vain saisi sanoa ääneen...

Meidän poika on ainakin saanut paljon lisää kavereita, ulkoilee paljon ja koordinaatiokyky kehittyy mönkijäharrastuksen parissa. Minusta laite ja sen tuoma ilo lapselle eivät ole kalliita tai rahassa mitattavia ominaisuuksia, vaan tärkeintä on, että lapsella on mukavaa oman harrastuksensa parissa.

Mistä helvetissä tällainen mönkijävastaisuus voi kummuta kuin kateudesta? Vaikeahan se siellä kerrostalolähiössä on mönkijällä ajella.

Vierailija
19/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oon kateellinen... itellä vuositulot 10 000.... No saitko nyt tästä mun kateudesta mielihyvää ja tyydytystä?

Vierailija
20/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juppivehje. Onhan noita ollut. Yhdessä vaiheessa piti olla laskettelutamineet - tai ainakin tyhjä suksiboksi auton katolla - jos halusi olla rikas ja trendikäs, sitten kuskattiin hihat rullalla surffilautoja, sitten piti olla rullaluistimet jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi