Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna tuloni ovat 88 000 euroa. Löytyykö kateellisia?

Vierailija
08.04.2007 |

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mönkkäri on turvallinen tai siis turvallisempi.

Vierailija
22/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mene joka muodin oikkuun mukaan.

Jos haluaa harrastaa klassisia rikkaiden harrastuksia, suosittelen veneilyä, tennistä ja taitoluistelua. Ne on paitsi kalliita, myös tyylikkäitä.

Mutta mönkikää, juntit, mönkikää. *laulaa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kateudestasi mielihyvää. Halusin vain sanoa, että sinä pystyt ihan samaan, jos vain haluat ja uskallat. Mulla kesti 7 vuotta mietintää ennen uskallusta. Sitten otin riskin ja kannatti.

Olkaa oman onnenne seppiä. Kaikilla on mahdollisuus.

ap

Vierailija
24/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa en lisää tarvitse, mutta olisipa yhteistä aikaakin joskus. Noilla tuloilla täytyy töitä tehdä aika reippaasti, ei paljon miestä kotona näy.

Vierailija
25/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä mene joka muodin oikkuun mukaan.

Jos haluaa harrastaa klassisia rikkaiden harrastuksia, suosittelen veneilyä, tennistä ja taitoluistelua. Ne on paitsi kalliita, myös tyylikkäitä.

Mutta mönkikää, juntit, mönkikää. *laulaa*

Löytyy ihan kiva vene, me vanhemmat harrastamme tennistä. No, myönnetään, taitoluistelua ei kukaan harrasta. Poika tykkää harrastaa mönkkäreitä enkä viitsi pakottaa harrastamaan mainitsemiasi harrastuksia vain siksi, että ne ovat klassisia rikkaiden harrastuksia.

Vierailija
26/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 22

Vierailija
27/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuli kolmion takaa keskelle risteystä, molemmista suunnista uli autoja, jotka joten kuten saivat väistettyä. Viimeksi eilen puolestaan yksi urpo ajeli pimeällä tiellä mönkijällä ilman valoja. Jos oltaisi tultu mutkassa sen takaa ( ajoi suht hiljaa) niin pahasti olisi käynyt.

Meilläkin on isovanhempien luona monkijä, mutta silti ne on musta aika urpoja laitteita. Ja taas vaan turhaa ympäristöhaittaa, mtuta eihän sitä saisi sanoa ääneen, koska jos on rahaa, niin pitäähän se tuhlata.

Vierailija
28/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perheen tulot tuota luokkaa. Rahat riittää ja en tiedä, mitä tekisin ylimääräisellä rahalla. Niitä asioita, mitä elämässäni oikeasti kaipaan, ei saa rahalla, ei ainakaan suurella rahalla. No ehkä voisin ostaa järvenrantamaata jostain...

Vierailija
29/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä yhteiskunta saisi pitää sisällään enemmänkin tuollaisia tuloja saavia ihmisiä, kyllä verotulot kelpaavat aina!

Kuinka paljon mahdat maksaa veroja/vuosi, ap, jos saa udella?

Vierailija
30/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä miettii, mitä silläkin voisi tehdä, mutta hyvinvointiyhteiskunta maksaa paljon niille, jotka ovat kohtuutuloisia.

Olen muuten johdon konsultti. Alaa en viitsi kertoa. Niille siis, jotka kyselivät.

ap

Vierailija
31/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole rahasta pulaa, mutta ei silti tulisi mieleen ravata jatkuvasti ulkomailla, koska en tiedä tuleeko tämä nyt monelle yllätyksenä, mutta rahalla ei voi ostaa puhdasta luontoa. Ja mä olen luontoihminen henkeen ja vereen ja maailman tila ahdistaa. Ni.

Mä käytän ennemmin meidän rahojamme siihen, että ostan ekologisesti tuotettuja tuotteita, suosin lähi- ja luomuruokaa jne. Asumme nini, ettei tarvitse pöristellä citymaastureilla sun muuta.

Junttiudesta kun puhutaan, nini suurimpia juntteja on kyllä ne, jotka todellaki pistävät rahansa haisemaan vaan sen takia että sitä on...ihan kuin se olisi minkään mittari, varsinkaan lapsirakkauden. Jos lapsiaan rakastaa, heille tahtonee tarjota tulevaisuuden inhimillisessä ja puhtaassa maailmassa?

Vierailija
32/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin rakastan matkustamista ja maailmankuvan avartamista, joten sitä teen, vaikka otsonikato uhkaa.

Muuten kyllä suosin lähiruokaa ja mm. annan rahaa hyväntekeväisyyteen noin 500 euroa vuodessa.

ap

Vierailija
33/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan todella suuresti ap:n kaltaisia yrittäjiä. Hienoa, että ihminen viitsii työllistää itsensä (ja mahdollisesti muitakin).

Ja kaikille kateellisille voin sanoa näin tilintarkastajana ja PALJON yrityksiä nähneenä, että menestyvät yrittäjät ovat kyllä harvassa.

Ja vielä kaikille kateellisille tiedoksi, että KAIKKI oikeustoimikelpoiset ihmiset voivat alkaa Suomessa yrittäjiksi!

Vierailija
34/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman perheeni tulot olivat viime vuonna kahdelta aikuiselta yhteensä noin 8800e. Meitä siis opiskelija ja hoitovapaalainen.

Sen verran vain olen kade että haluaisin enemmän rahaa jotta voisin kustantaa itselleni toiset kengät. Ihan mukavuusasiasta siis kyse.

En märehdi kuitenkaan, olen onnellinen näilläkin tuloilla. :)

Vierailija
35/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Välillä kyllä miettii, mitä silläkin voisi tehdä, mutta hyvinvointiyhteiskunta maksaa paljon niille, jotka ovat kohtuutuloisia.

ap

kitistä, että suurituloisilta pitäisi ottaa lapsilisät pois ja niiden pitäisi vain ja ainoastaan käyttää yksityisiä palveluja!

Suomessa hyvinvointipalveluiden kantavana periaatteena on universaaliuden periaate, mikä tarkoittaa sitä, että palvelut kuuluvat kaikille ja mikä ettei erityisesti myös niille jotka ne suurilta osin kustantavatkin.

Terveisin kotihoidontuella elelevä äiti, josta koskaan tuskin tulee suurituloista.

Vierailija
36/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muutama kannustava kommentti sekä kirjanpitäjältä että kotiäidiltä tähän viimeksi.

Niin, onhan se yrittäminen kovaa työtä ja itse pitää muuten maksaa noiden verojen lisäksi myös omat sosiaaliturvamaksut ja yrittäjän eläkemaksut, jotka siis vielä noiden normaaliverojen päälle. Itseltäni menee siis vielä 10 000 euroa YELiin tuon 32 000 euron lisäksi.

Että jos nyt joku sattuisi vahingossa vielä olemaan oikeasti kateellinen, niin voin lohduttaa, että käteen jää korkeintaan 40 000 euroa.

Rentoa pääsiäisenloppua kaikille,

ap

Vierailija
37/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ajaa motocrossia- on ajanut jo 6 vuotta ja on vasta 10 vanha nyt. Mitäs siihen sanotte? Ja mönkijätkin on ihan kivoja- toiset tykkää moottoriurheilusta ja toiset puutarhanhoidosta. niin me vaan ollaan erilaisia- get use to it!

Vierailija
38/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leuhkitaan jollain tarjoustalon mönkijällä.

Vierailija
39/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

leuhkitaan jollain tarjoustalon mönkijällä.

Vierailija
40/139 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun vakiokauppani kuten näiden wannabe-formuloiden...

47