Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Kaikki eivät ole introverttejä tai ekstroverttejä. On olemassa kolmaskin persoonallisuus, joka voi olla supervoima

Vierailija
03.09.2025 |

Pervertti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Voi olla olemattakin :D

Vierailija
2/7 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertti. Tosin tämä on melkein sama kuin introvertti, jolla on erittäin hyvät sosiaaliset taidot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. 🙄

Oikeasti supervoimia ovat mm. ajan kulun manipulointi esim pysäyttäminen, kiihdyttäminen ja kääntäminen taaksepäin, lentäminen, ajatustenlukeminen, jne. Toimittaja on vaan halunnut laittaa raflaavan otsikon.

Vierailija
4/7 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambivertti, eli normaali - kuten suurin osa ihmisistä. Tämä ( itse ) luokittelu saa jo huvittavia piirteitä.

Vierailija
5/7 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ambivertti. Tosin tämä on melkein sama kuin introvertti, jolla on erittäin hyvät sosiaaliset taidot.

Tai extrovertti joka pystyy olemaan yksinkin. :D

Vierailija
6/7 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuunnuttuani huomasin itsessäni sypervoiman, aistin ulkona sateen aikaisemmin kuin ennen.

Vierailija
7/7 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään supervoimaa ole. Persoonallisuustestien mukaan ambivertti. Myöhemmin burnautin takia uusi rumba testejä ja olen vaan autisti joka on loppuunpalanut maskaamisesta. Toki olin työnantajan lemmikki vaan sekin merkityksetöntä vaikka 20v jaksoin. Nyt olen työtön ja rupua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi