IL: Kaikki eivät ole introverttejä tai ekstroverttejä. On olemassa kolmaskin persoonallisuus, joka voi olla supervoima
Kommentit (7)
Ambivertti. Tosin tämä on melkein sama kuin introvertti, jolla on erittäin hyvät sosiaaliset taidot.
Jep. 🙄
Oikeasti supervoimia ovat mm. ajan kulun manipulointi esim pysäyttäminen, kiihdyttäminen ja kääntäminen taaksepäin, lentäminen, ajatustenlukeminen, jne. Toimittaja on vaan halunnut laittaa raflaavan otsikon.
Ambivertti, eli normaali - kuten suurin osa ihmisistä. Tämä ( itse ) luokittelu saa jo huvittavia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ambivertti. Tosin tämä on melkein sama kuin introvertti, jolla on erittäin hyvät sosiaaliset taidot.
Tai extrovertti joka pystyy olemaan yksinkin. :D
Kaljuunnuttuani huomasin itsessäni sypervoiman, aistin ulkona sateen aikaisemmin kuin ennen.
Ei minulla mitään supervoimaa ole. Persoonallisuustestien mukaan ambivertti. Myöhemmin burnautin takia uusi rumba testejä ja olen vaan autisti joka on loppuunpalanut maskaamisesta. Toki olin työnantajan lemmikki vaan sekin merkityksetöntä vaikka 20v jaksoin. Nyt olen työtön ja rupua.
Voi olla. Voi olla olemattakin :D