Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut tuovat myyntikelvotonta ryönää kirpparille?

Vierailija
03.09.2025 |

Olen käynyt viime aikoina kirppareilla ja tullut siihen tulokseen että joillakin myyjillä ei mene hissi ylimpiin kerroksiin. Tuodaan paskaisia ja rikkinäisiä tavaroita ja vaatteita. Kädet jää niin likaisiksi että ne joutuu pesemään huolella kirpparireissun jälkeen. Miksi nämä myyjät kuvittelevat että ihmiset ostavat jätteitä, jotka kelpaa vain kaatikselle? Vaikka olenkin köyhä niin en osta haisevaa ja rikkinäistä vaatetta. Samoin pyydetään ylihintaa KÄYTETYSTÄ vaatteesta. Meneekö kirppiksen idea vähän niinkuin ohi? Vaate saattaa olla siisti, mutta pyydetään uuden hinta. Ei jatkoon. Muilla samoja kokemuksia kirppikseltä? Olisi mielenkiintoista kuulla tällaisen myyjän kanta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia, vanhoja huonekaluja. Sitten vanhoja mattoja, mietin terassille mutta maksoi 20 euroa. Kodinkoneita jotka eivät edes toimi ja rumia epämuodikkaita vaatteita. Koriste-esineitä ja krääsää. En juuri koskaan löydä mitään ostettavaa.

Vierailija
42/44 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa ihmetellä mun kirppisostoksia. Ostan jyrsijöiden häkin alusiksi halpoja pyyhkeitä tai liinoja. Ei mitään väliä minkä kuntoisia ovat kunhan ovat halpoja. Tyttö on näyttelijä ja hän ostaa erikoisia juttuja rooleja ja lavastuksia varten. Monesti oon miettinyt että kyllä joku voi tosissaan ihmetellä meidän ostoksia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ostokset löytyy nykyään sellaisilta kirppiksiltä joissa myyjä itse on paikalla pöytänsä ja rekkinsä kanssa, kesällä oli paljon peräkonttikirppiksiä, pihakirppiksiä ja rompetoreja. Sellaisella kirppiksellä ei voi myydä halpaa ja rikkinäistä paskaa koska potentiaalinen ostajaehdokas antaa kyllä samantien palautteen jos laatu on epäkuranttia.

Jos itse myy esim. nettikirppiksillä, kannattaa aina miettiä ostaisitko itse tavarasi jos sellaisen tarvitsisit ja se olisi myynnissä siinä kunnossa kuin se sinulla on.

Vierailija
44/44 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontissa on hyvä että paskatavara ei päädy myyntipöydälle vaan se viedään kaatikselle tai kieltäydytään ottamasta vastaan heti kättelyssä. Siellä myös puhdistetaan ja kunnostetaan tavarat ennenkun päätyvät asiakkaiden näytille.