Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Vesala 43, viimein raskaus

Vierailija
03.09.2025 |

Instagramissa olevan raskausuutisen kuvat on ottanut 17 vuotias esikoinen. Paula kertoo postauksessaan jo uskoneensa ettei toista lasta koskaan tule.

Ja toivoo potkuja. Onnea.

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä max smeds???

Vierailija
122/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesala on 63v mummeli, kun lapsi on parikymppinen. Mahtaa lasta hävettää niin vanha äiti.

Voi kauhistus. Olen 63 v ja minulla on 18- vuotias lapsi. En usko että häpeää ikääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesala on 63v mummeli, kun lapsi on parikymppinen. Mahtaa lasta hävettää niin vanha äiti.

En tiedä millaisia kuusikymppisiä sinä tunnet, mutta ei minun tuntemani ainakaan ole mitään mummeleita tuossa iässä.

Vierailija
124/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko sitten itse tullut vanhaksi, mutta ei minusta 43-vuotias mikään vanha ole.

N37

Mä teetin raskaudenkeskeytyksen 43 vuotiaana. Oli jo kaksi lasta eikä parisuhde ollut sellainen paras mahdollinen.

Välillä kirpaisee. Raskaus/vauva-aika oli ihanaa. 

Eli päätöksesi ei edes mitenkään liittynyt ikään? Mitä ihmettä abortillasi on tekemistä Paulan kanssa?

Vierailija
125/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko sitten itse tullut vanhaksi, mutta ei minusta 43-vuotias mikään vanha ole.

N37

Mä teetin raskaudenkeskeytyksen 43 vuotiaana. Oli jo kaksi lasta eikä parisuhde ollut sellainen paras mahdollinen.

Välillä kirpaisee. Raskaus/vauva-aika oli ihanaa. 

Eli päätöksesi ei edes mitenkään liittynyt ikään? Mitä ihmettä abortillasi on tekemistä Paulan kanssa?

Ei olekaan! Mutta totesinhan minä ettei päätökseni liittynyt ikään vaan silloiseen elämäntilanteeseen.

Vierailija
126/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kauhistus. Olen 63 v ja minulla on 18- vuotias lapsi. En usko että häpeää ikääni.

Monella lapsella tulee jossakin vaiheessa se, että hävetään omia vanhempia eikä se liity vanhempien ikään. Yhtälailla sitä 35v äitiä voi joku teini hävetä.

Vierailija
127/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on vuosimallia -81. Tällä hetkellä on 43, mutta täyttää 3 kuukauden päästä 44v.

Vierailija
128/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on liian vanha äidiksi, jos ikä alkaa nelosella, oli se sitten eka tai vika lapsi. Vähän pitäisi miettiä raskautta, synnytystä riskeineen sekä elämää lapsen kasvaessa. 

Kun lapsi on täysi-ikäinen, äiti on jo käytännössä eläkkeellä. Olen itse kasvanut vanhojen vanhempien kuopuksena, enkä löydä siitä mitään hyvää; vanhemmat olivat ihan pihalla silloisesta maailmanmenosta, jaksaminen oli mitä oli. Kun murrosikä ja teiniys pistivät kapinoimaan, vanhemmilla ei ollut voimia toimia turvallisina aikuisina, hokivat vaan miten ovat liian vanhoja tähän eivätkä jaksa. 

Kun lapsi on täysi-ikäinen, äiti ei todellakaan ole käytännössä eläkkeellä, jos on ollut 43-vuotias vauvan syntyessä. Hän on silloin 61-vuotias, jolla on tällä hetkellä 6 vuotta silloin vielä eläkeikään, todennäköisesti vielä enemmän tulevaisuudessa.

Vierailija
129/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet. Sen kaverit luulee sua sen mummoksi.

Vierailija
130/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpotkuja Paula! Olen ollut  surullinen keskenmenoista ja samalla onnellinen kahden lapsen äitiydestä ja todella onnellinen lopulta onnistuneesta kolmannesta raskaudesta ja  vauvasta <3

Vierailija
131/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla. Olen saman ikäinen ja elättelen toivetta vielä toisesta lapsesta, valitettavasti mies ei. 

Ei kannata luopua omasta tärkeästä toiveesta. Miehiähän riittää.

Vierailija
132/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet. Sen kaverit luulee sua sen mummoksi.

Et voi tietää sinulle tuntemattomien ihmisten tulevia ajatuksia ja mielipiteitä.

Vierailija
133/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä "voi ei kun lapsi on täysikäinen niin hän on sitten x ikäinen"
Eikös suomeen haluta lisää lapsia? Eikö ole vaan hyvä, että 40v ikäsetkin ovat valmiita niitä lapsia tekemään?

Vierailija
134/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsiparkaa. Muut teinit pitävät hauskaa niin tuon perheen vesa joutuu olemaan vanhempiensa omaishoitajana.

Oi miten sinua käy kateeksi Paulan kova menestys musiikkimaailmassa  ja hänen valtavat tulot. Hänellä rahat riittää  hyvään vanhuuteen.  Ei tarvitse Lasten apuja .   🤣🤣🤣,,

Vierailija
135/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paulakin tykkää julkisuudesta. Aivan kuten Mira. Miksi tällaisia julkkiksia voikin olla olemassa. Olisivat hiljaa omista yksityisasioistaan, niinkuin " ei julkkiksetkin " ovat tässä maassa. 

Rahanpuutettahan tämä, sopivaan aikaan dokkarikin julki. Kenenkähän rahalla se äitiyslomailee, k-aika meni tukia nostaessa ja marinia kompatessa. No toivotaan että lapsi on edes terve, tuolla iällä kyllä jo edesvastuutonta. Lapsi vastuussa vanhemmastaan sitten aivan liian nuorena. Mutta kunmähaluun-ihminen ei näe itseään pidemmälle. 

Paula pärjää ihan omilla tuloillaan..verotiedoissa tulot noin. 246.000 plus tekijän oikeuksista. On jo vuosikausia tienannut valtavat tulot tililleen..   joten häpeää viestiäsi.  👍🏻👍🏻👍🏻,.,

Vierailija
136/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vapaaehtoisesti" lapsettomat taas öyhöttämässä tuttuun tyyliinsä

Vierailija
137/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paula on hyvin lahjakas muusikko.

Myös sanoittajana ja säveltäjänä. On saa nyt monta palkinto pyystiä. Vuosien varrella mahtavat tulot säästössä ,joten hyvin pärjäävät.  Onnea  Pula ja perheesi.  🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
138/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutaako se taas kelatädille, joka ei osaa laskea sen äityslomarahoja oikein?

Vesalalla tienattuna miljoona omaisuus  ja vieläkin katsomot täynnä, lisäksi sanoittaa ja säveltää.  Pärjää hyvin.  Onea Paula ja perhe! 🌹🌹🌹,,..

Vierailija
139/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutaako se taas kelatädille, joka ei osaa laskea sen äityslomarahoja oikein?

Käyppä katsomassa vuosien varrelta Vesalan valtavan suuret tulot.  Eikö olekin  kivaa että  voi tarjota lapsilleen turvallisen hyvän elämän. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
140/149 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsiparkaa. Muut teinit pitävät hauskaa niin tuon perheen vesa joutuu olemaan vanhempiensa omaishoitajana.

Oi miten sinua käy kateeksi Paulan kova menestys musiikkimaailmassa  ja hänen valtavat tulot. Hänellä rahat riittää  hyvään vanhuuteen.  Ei tarvitse Lasten apuja .   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi