Paula Vesala 43, viimein raskaus
Instagramissa olevan raskausuutisen kuvat on ottanut 17 vuotias esikoinen. Paula kertoo postauksessaan jo uskoneensa ettei toista lasta koskaan tule.
Ja toivoo potkuja. Onnea.
Kommentit (149)
Onpas täällä vihaista sakkia. Kautta aikojen on naiset saaneet kuopuksiaan tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä vihaista sakkia. Kautta aikojen on naiset saaneet kuopuksiaan tuossa iässä.
No tämä. Mun isoäiti sai nuorimman lapsensa 43-vuotiaana vuonna -53.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiparkaa. Muut teinit pitävät hauskaa niin tuon perheen vesa joutuu olemaan vanhempiensa omaishoitajana.
Oi miten sinua käy kateeksi Paulan kova menestys musiikkimaailmassa ja hänen valtavat tulot. Hänellä rahat riittää hyvään vanhuuteen. Ei tarvitse Lasten apuja . 🤣🤣🤣🤣
Kävin lukemassa Wikipediassa miten valtavasti on kouluttautunut ja ja palkkittu vuosien varrella esim 9 Emmapalkintoa , valittu monesti parhaaksi laulajaksi, sanoittajaksi , säveltäjäksi ym.ym. Käykääpä tekin lukemassa .. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🥳🥳🥳🥳🥳
Kävin, yllätyin miten monitaija on ja palkittu. Ihana Paula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekundaarinen lapsettomuus on tuo termi, koska ei kai parempaakaan ole. En tiedä sitten millä sanalla tilannetta pitäisi kuvailla. Se suru oli tosi kovaa. Itse en voinut edes harkita toista lasta, koska ensimmäisessä raskaudessa meinasi henki mennä ja kohtu vaurioitui. Semmostakin voi käydä.
Eikä tästä voinut puhua kellekkään. En usko, että kokonaan lapsettomaksi jäänyt olisi ymmärtänyt asiaa ollenkaan ja ne muut joiden kanssa tästä yritti keskustella olivat aina sillä näkökulmalla, että keskity nyt lapseesi ja sinullahan on jo yksi ja olisit onnellinen siitä. En käsitä miksi kukaan ei voinut ymmärtää, että olemassa olevasta lapsesta voi olla ikionnellinen ja samaan aikaan surra sitä, että lapsiluku jäi yhteen. Onneksi on netti, siellä oli muitakin jotka käsitti, että ihmiseen voi mahtua enemmän kuin yksi ainut tunne ja ajatus kerrallaan.
Joskus +30v kerr
😢 Voi että, ajattelemattomia ihmisiä, nämä on herkkiä aiheita nii .niihin pitäisi suhtautuakin. 🌹
Musta on liian vanha äidiksi, jos ikä alkaa nelosella, oli se sitten eka tai vika lapsi. Vähän pitäisi miettiä raskautta, synnytystä riskeineen sekä elämää lapsen kasvaessa.
Kun lapsi on täysi-ikäinen, äiti on jo käytännössä eläkkeellä. Olen itse kasvanut vanhojen vanhempien kuopuksena, enkä löydä siitä mitään hyvää; vanhemmat olivat ihan pihalla silloisesta maailmanmenosta, jaksaminen oli mitä oli. Kun murrosikä ja teiniys pistivät kapinoimaan, vanhemmilla ei ollut voimia toimia turvallisina aikuisina, hokivat vaan miten ovat liian vanhoja tähän eivätkä jaksa.
Niin jotku ei jaksa nuorina, aikuisina, vanhoina, sairaina... Jotku ei jaksa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiparkaa. Muut teinit pitävät hauskaa niin tuon perheen vesa joutuu olemaan vanhempiensa omaishoitajana.
Oi miten sinua käy kateeksi Paulan kova menestys musiikkimaailmassa ja hänen valtavat tulot. Hänellä rahat riittää hyvään vanhuuteen. Ei tarvitse Lasten apuja . 🤣🤣🤣🤣
Sittenhän se voi jelppiä Miraa. Olen ymmärtänyt, etteivät kuitenkaan ole enää läheisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva n.60 tarvitsee omaishoitajaa.
Palstamammojen tutkimusten mukaan jo 20v:n ikäero tarkoittaa pakollista omaishoitajuutta. Ja 63v käy jo hyvän matkaa seitsemättä kymmentä.
Lopeta nyt jo tuo lapsellinen yleistäminen. Yhtälailla sä olet palstamamma kun täällä kirjoittelet, ei mitään merkitystä sun sukupuolella. Olen mäkin palstamamma enkä jakaa mitään yleistä mielipidettä täällä asioista vaan mulla on ihan omat mielipiteet. Mun äiti on 65v eikä hän kyllä mitään omaishoitajaa tarvitse. Isäni on 78v ja yksin asuu omakotitalossa eikä tarvitse
En usko. Ja olen sitä ikäluokkaa, jossa naiset ovat mammoja ja miehet miehiä.
Ei ole olemassakaan tuollaista ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on hyvin lahjakas muusikko.
Myös sanoittajana ja säveltäjänä. On saa nyt monta palkinto pyystiä. Vuosien varrella mahtavat tulot säästössä ,joten hyvin pärjäävät. Onnea Pula ja perheesi. 🌹🌹🌹🌹🌹,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulakin tykkää julkisuudesta. Aivan kuten Mira. Miksi tällaisia julkkiksia voikin olla olemassa. Olisivat hiljaa omista yksityisasioistaan, niinkuin " ei julkkiksetkin " ovat tässä maassa.
Rahanpuutettahan tämä, sopivaan aikaan dokkarikin julki. Kenenkähän rahalla se äitiyslomailee, k-aika meni tukia nostaessa ja marinia kompatessa. No toivotaan että lapsi on edes terve, tuolla iällä kyllä jo edesvastuutonta. Lapsi vastuussa vanhemmastaan sitten aivan liian nuorena. Mutta kunmähaluun-ihminen ei näe itseään pidemmälle.
Paula pärjää ihan omilla tuloillaan..verotiedoissa tulot noin. 246.000 plus tekijän oikeuksista. On jo vuosikausia tienannut valtavat tulot tililleen.. joten häpeää viestiäsi. 👍🏻👍🏻👍🏻..
Olen kateellinen sille miehelle. Kyllä paulan kanssa mielellään lapsia tekisi ja sitä ennen pitkä harjoituskausi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutaako se taas kelatädille, joka ei osaa laskea sen äityslomarahoja oikein?
Vesalalla tienattuna miljoona omaisuus ja vieläkin katsomot täynnä, lisäksi sanoittaa ja säveltää. Pärjää hyvin. Onea Paula ja perhe! 🌹🌹🌹,.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. En ole kateellinen vaan olen ylpeä että Suomessa on näin monilahjakkuus, laulaja, säveltäjä, sanoittaja, käsikirjoittaja, näyttelijä ym.
En tiedä olenko sitten itse tullut vanhaksi, mutta ei minusta 43-vuotias mikään vanha ole.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa Wikipediassa miten valtavasti on kouluttautunut ja ja palkkittu vuosien varrella esim 9 Emmapalkintoa , valittu monesti parhaaksi laulajaksi, sanoittajaksi , säveltäjäksi ym.ym. Käykääpä tekin lukemassa .. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🥳🥳🥳,
Onnea Paulalle! 💐
Ja muistakaa, ettei pidä välittää kateellisista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko sitten itse tullut vanhaksi, mutta ei minusta 43-vuotias mikään vanha ole.
N37
Mä teetin raskaudenkeskeytyksen 43 vuotiaana. Oli jo kaksi lasta eikä parisuhde ollut sellainen paras mahdollinen.
Välillä kirpaisee. Raskaus/vauva-aika oli ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Munasarjat saattaa toimia aika tehokkaasti tuossa iässä. Ilmoittavat ikäänkuin että nyt on vielä mahdollisuus.