Paula Vesala 43, viimein raskaus
Instagramissa olevan raskausuutisen kuvat on ottanut 17 vuotias esikoinen. Paula kertoo postauksessaan jo uskoneensa ettei toista lasta koskaan tule.
Ja toivoo potkuja. Onnea.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ehkä tuollainen surun hehkuttaminen lapsettomuuden suhteen on vähän kummallista kun hänellä on kuitenkin jo ennestään lapsi. Voisin kuvitella että jos olisin itse tahattomasti lapseton niin se ottaisi päähän. En tiedä.
Mua sitten ärsyttää tuo asenne. Kyllä saa surra myös sitä, että jos ei lisää lapsia tule sen ensimmäisen jälkeen! Ja mitä Paula on muka hehkuttanut kun mä ainakaan muista hänen asiasta puhuneen aiemmin vaan sain tietää tästä vasta eilen tuon julkaisun myötä.
Mä olen saanut ainoan lapseni 24-vuotiaana eikä toista ole tullut toiveista huolimatta. Monet itkut olen itkenyt asian vuoksi ja suoraan sanottuna vituttaa sun kaltaiset ihmiset joiden mielestä tätä asiaa ei saisi surra. Sitten aivopieruna viljellään sitä, että onhan sulla yksi lapsi että etkö häntä rakasta. Ei jukolauta! Tietenkin rakastan lastani ja olen hänestä onnellinen, mutta ei se silti poista sitä surua, että olisi halunnut edes yhden lapsen lisää! Mä tiesin jo teininä haluavani monta lasta, mutta ei suotu mulle sitä. Nyt olen 46v sinkku ja toivo on mennyttä.
Mulla on oikeus suruuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ehkä tuollainen surun hehkuttaminen lapsettomuuden suhteen on vähän kummallista kun hänellä on kuitenkin jo ennestään lapsi. Voisin kuvitella että jos olisin itse tahattomasti lapseton niin se ottaisi päähän. En tiedä.
Mua sitten ärsyttää tuo asenne. Kyllä saa surra myös sitä, että jos ei lisää lapsia tule sen ensimmäisen jälkeen! Ja mitä Paula on muka hehkuttanut kun mä ainakaan muista hänen asiasta puhuneen aiemmin vaan sain tietää tästä vasta eilen tuon julkaisun myötä.
Mä olen saanut ainoan lapseni 24-vuotiaana eikä toista ole tullut toiveista huolimatta. Monet itkut olen itkenyt asian vuoksi ja suoraan sanottuna vituttaa sun kaltaiset ihmiset joiden mielestä tätä asiaa ei saisi surra. Sitten aivopieruna viljellään sitä, että onhan sulla yksi lapsi että etkö häntä rakasta. Ei jukolauta! Tietenkin rakastan lastani ja olen hänestä o
Surullinen saa olla vaikka rikki menneestä kengästä. Silti sinä et ole lapseton. Vai miltä kuvittelet siltä ainoasta lapsestasi tuntuvan jos itket lapsettomuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut ainoan lapseni 24-vuotiaana eikä toista ole tullut toiveista huolimatta. Monet itkut olen itkenyt asian vuoksi ja suoraan sanottuna vituttaa sun kaltaiset ihmiset joiden mielestä tätä asiaa ei saisi surra. Sitten aivopieruna viljellään sitä, että onhan sulla yksi lapsi että etkö häntä rakasta. Ei jukol
Tai hyvästä ystävästäsi, joka oikeasti on lapseton?
Kun lapsi on täysi-ikäinen, Paula on jo kuusissakymmenissä. Toki hän on energinen tätsä, ja aina voi ostaa palvelusväkeä. Onnea hänelle.
En edes tiennyt PV olevan suhteessa. Tosin enpä ole sen enempää seuraillut hänen tekemisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulakin tykkää julkisuudesta. Aivan kuten Mira. Miksi tällaisia julkkiksia voikin olla olemassa. Olisivat hiljaa omista yksityisasioistaan, niinkuin " ei julkkiksetkin " ovat tässä maassa.
Rahanpuutettahan tämä, sopivaan aikaan dokkarikin julki. Kenenkähän rahalla se äitiyslomailee, k-aika meni tukia nostaessa ja marinia kompatessa. No toivotaan että lapsi on edes terve, tuolla iällä kyllä jo edesvastuutonta. Lapsi vastuussa vanhemmastaan sitten aivan liian nuorena. Mutta kunmähaluun-ihminen ei näe itseään pidemmälle.
Vastuussa vanhemmastaan aivan liian nuorena? Paulahan saattaa porskuttaa menemään vielä 90v ilman avun tarvetta. Vastaavasti joku voi sairastua tai joutua onnettomuuteen paljon nuorempana ja jää avun varaan. Tai voi kuolla alle 30-vuotiaana 1v lapsen vanhempana kuten täällä kävi yhdelle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulakin tykkää julkisuudesta. Aivan kuten Mira. Miksi tällaisia julkkiksia voikin olla olemassa. Olisivat hiljaa omista yksityisasioistaan, niinkuin " ei julkkiksetkin " ovat tässä maassa.
Rahanpuutettahan tämä, sopivaan aikaan dokkarikin julki. Kenenkähän rahalla se äitiyslomailee, k-aika meni tukia nostaessa ja marinia kompatessa. No toivotaan että lapsi on edes terve, tuolla iällä kyllä jo edesvastuutonta. Lapsi vastuussa vanhemmastaan sitten aivan liian nuorena. Mutta kunmähaluun-ihminen ei näe itseään pidemmälle.
Vastuussa vanhemmastaan aivan liian nuorena? Paulahan saattaa porskuttaa menemään vielä 90v ilman avun tarvetta. Vastaavasti joku voi sairastua tai joutua onnettomuuteen paljon nuorempana ja jää avun varaan. Tai voi kuolla alle 30-vuotiaana 1v lapsen vanhempana kut
Ja harva lapsi on vastuussa vanhasta vanhemmastaan muutenkaan.
Huutaako se taas kelatädille, joka ei osaa laskea sen äityslomarahoja oikein?
Vierailija kirjoitti:
Paula on hyvin lahjakas muusikko.
Myös sanoittajana ja säveltäjänä. On saa nyt monta palkinto pyystiä. Vuosien varrella mahtavat tulot säästössä ,joten hyvin pärjäävät. Onnea Pula ja perheesi. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Kuka on vauvan isä? Siis onko Vesala parisuhteessa vai itsellinen äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula pärjää ihan omilla tuloillaan..verotiedoissa tulot noin. 246.000 plus tekijän oikeuksista. On jo vuosikausia tienannut valtavat tulot tililleen.. joten häpeää viestiäsi. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti siitä ainokaisesta on onnellinen. Olisihan se ollut mukava antaa lapselle sisarus, jonka kanssa hän voi jakaa suruja ja iloja.
No tässä Vesalan tapauksessa ei ole kyse sisaruksen antamisesta, kun lapsella on jo isänsä puolelta sisaruksia.
Mitä päliset? He saavat perheeseen uuden rakastettavan pienokaisen. Onnea heille.
Mistä sinä tiedät vauvan luonteen? Voi olla rakastettava, tai täysi koliikkiriiviö.
Etkö sä rakastaisi lastasi jos sillä olisi koliikki??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut ainoan lapseni 24-vuotiaana eikä toista ole tullut toiveista huolimatta. Monet itkut olen itkenyt asian vuoksi ja suoraan sanottuna vituttaa sun kaltaiset ihmiset joiden mielestä tätä asiaa ei saisi surra. S
Mikä ihme on muusinuija?
Vierailija kirjoitti:
Vesalalla tienattuna miljoona omaisuus ja vieläkin katsomot täynnä, lisäksi sanoittaa ja säveltää. Pärjää hyvin. Onea Paula ja perhe! 🌹🌹🌹
Voi lapsiparkaa. Muut teinit pitävät hauskaa niin tuon perheen vesa joutuu olemaan vanhempiensa omaishoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Käyppä katsomassa vuosien varrelta Vesalan valtavan suuret tulot. Eikö olekin kivaa että voi tarjota lapsilleen turvallisen hyvän elämän. 👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekundaarinen lapsettomuus on myös surun aihe. Ja pitääkö ajatella muita siinä vaiheessa, kun on oma suru aiheesta. Olettepa jaloja.
Jos on jo lapsi, niin suu kiinni, silloin mitään lapsettomuutta ole! Kyllä tuntuisi pahalta olla Vesalan lapsi, kun ei riitä äidille, vaan äiti vaan suree, kun ei lisää tule ja unohtaa, että hei hänellähän on jo lapsi! Tuossakin tulee esiin ihmisen ahneus, kun ei voi olla kiitollinen, että on jo se mitä haluaa, mutta kun mikään ei riitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on hyvin lahjakas muusikko.
Myös sanoittajana ja säveltäjänä. On saa nyt monta palkinto pyystiä. Vuosien varrella mahtavat tulot säästössä ,joten hyvin pärjäävät. Onnea Pula ja perheesi. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹.
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiparkaa. Muut teinit pitävät hauskaa niin tuon perheen vesa joutuu olemaan vanhempiensa omaishoitajana.
Aika harva n.60 tarvitsee omaishoitajaa.
Paula pärjää ihan omilla tuloillaan..verotiedoissa tulot noin. 246.000 plus tekijän oikeuksista. On jo vuosikausia tienannut valtavat tulot tililleen.. joten häpeää viestiäsi. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻