Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennuslääkkeen lopettamisesta

Vierailija
08.04.2007 |

Olen nyt muutaman viikon ajan syönyt lääkettä (Seromex) 5 mg annostuksella, tarkoituksena lopettaa lääke kokonaan. Pari kuukautta olen syönyt E-Epaa ja nyt pari viikkoa lisäksi karnosiinia. Nyt olen huomannut ärsyyntyväni tosi helposti kaikesta. Aiemmin olo oli koko ajan jotenkin voimaton ja nyt olen kuin tulivuori, pinnan alla kytee jatkuvasti. Onko tämä normaalia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna puhuisin aiheesta oman lääkärin kanssa.

Minulle Seromexista on ollut paljon apua. Ihan kuin olisi herännyt pitkästä unesta.

Vierailija
2/4 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan väärän kuvan. Olen siis syönyt lääkettä jo monta vuotta ja nyt olen asteittain vähentänyt annostusta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt jo pelottaa lääkkeen lopettamisen aiheuttamat vieroitusoireet. Jospa sullakin noi ärsytysjutut on vieroitusoireita, kun olet vähentänyt lääkettä? Olen kuullut kauhujuttuja siitä mitä kaikkee vierotusoireita voi tulla. Itse syön Efexoria ja tarkoitus olis kohta alkaa vähän vähentää annostusta. Tsemppiä sulle!

Vierailija
4/4 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kestävät lyhyen aikaa, korkeintaan muutamia viikkoja. Jos pidempään, kannattaa yleensä lääkitystä jatkaa. Liittyvät serotoniinitasojen heilahdukseen. Mutta parasta keskustella asiasta hoitavan lääkärisi kanssa eikä uskoa näitä netissä saatuja ohjeita:)