Luomien poisto, kauneus syistä.
Jos olet käynnyt tai joku tuttusi on käynyt luomen poistossa viime tai tänä vuonna, niin missä kannattaisi käydä, joku joka tekee oikeasti hyvää jälkeä, koska haluan poistattaa kasvostani pari luomea.
Monta kertaa olen kattonnut paikkoja ja arvosteluja, mutta useassa on tosi ristiriitaisia arvosteluja. Esim. Ennen hyvää jälkeä, mutta nykyään huonoa. Olen kuitenkin nuori nainen, niin en halua, että he pilaavat kasvoni.
Olis myös kiva tietää kokemuksesta siellä missä on käynyt.
Kommentit (5)
Voiko itse tehdä tai esim kosmetologi "kuristaa" ulkonevan luomen, vai pitääkö senkin tehdä lääkäri?
En itse kauneussyistä poista luomia, koska ne ei minua itse haittaa. Harmi, jos muita haittaa. Luomia on vain poistettu hankauskohdilta, ja tästä on jo muutama vuosi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko itse tehdä tai esim kosmetologi "kuristaa" ulkonevan luomen, vai pitääkö senkin tehdä lääkäri?
Ei kuulosta hyvältä. Jos menet oikealle lääkärille, tämä ottaa myös näytteen syövän varalta. Kosmetologi ei tätä tee.
Plastiikkakirurgille ehdottomasti. Riippuu luomesta, miten se kannattaa poistaa. Rasvaluomi voidaan poista jäädyttämällä, helppo toimenpide.
Pohdi ensin, haluatko poistattaa laserilla vai veitsellä. Itse olen poistattanut kasvoistani neljä luomea, kaikki laserilla. Kävin ensin Pihlajalinna Tilkassa, mutta siellä luomet eivät poistuneet kokonaan, vaan tilalle jäi haaleat kohoumat. Kävin uudelleen Ruoholahdessa MedFinissä, jossa luomet poistuivat siistimmin. Ainostaan yhden luomen tilalle jäi jälki, joka vähän harmittaa.
Pari luomea on myös alkanut kasvamaan uudelleen, eli tähän kannattaa varautua. En tiedä kasvaako ne veitsellä poistettaessa enää uudestaan.